inline/alertinline/chevron-leftinline/chevron-left-aquainline/chevron-rightinline/chevron-right-aquainline/clearinline/logininline/logoutinline/menu-closeinline/menu-openinline/modal-closeinline/modal-close-whiteinline/next-aquainline/play-largeinline/pointer-moreinline/previous-aquainline/searchinline/social-facebookinline/social-instagraminline/social-linkedininline/social-twitterinline/social-youtube

Zo blijf je smoesjes van wanbetalers de baas

15 oktober 2014  - Veel ondernemers zijn bang de relatie met hun klant in gevaar te brengen en stellen zo'n vervelend gesprek liever uit. Bekijk de video van Andries Stekelenburg met 8 praktische tips om smoesjes van niet-betalende klanten de baas te blijven. 

Volgens mij heb ik al betaald' 'Ik ben ziek geweest ...' 'Ik zit in overleg, kunt u mij op een ander moment terugbellen?' 'Ik ben toch niet tevreden over het resultaat / de geleverde spullen …' Met een beetje pech heb je één van deze smoezen al eens gehoord van een niet-betalende klant. Heb je eindelijk de moed verzameld om je klant of opdrachtgever te bellen, dan zinkt die je bij het krijgen van zo'n antwoord direct weer in de schoenen ...