inline/alertinline/chevron-leftinline/chevron-left-aquainline/chevron-rightinline/chevron-right-aquainline/clearfacebookflaghashtaglinkedininline/loginlogo_labinline/logoutinline/menu-closeinline/menu-openinline/modal-closeinline/modal-close-whiteinline/next-aquainline/play-largeinline/pointer-moreinline/previous-aquainline/searchaanmeldeninline/social-facebookinline/social-instagraminline/social-linkedininline/social-twitterinline/social-youtubetagtwitterwhatsapp
Persoon die verhaal vertelt

Klantverhaal: waterschade

    "De schoonheidssalon van Ingrid Kolen lag volledig onder water"

    De schoonheidssalon en nagelstudio van Ingrid Kolen heeft al 4 keer flinke wateroverlast gehad. Haar pand ligt lager dan het straatniveau. Bij hevige stortbuien kan de riolering het overvloedige regenwater niet aan en stroomt het zo haar salon binnen. ‘Toen de boel weer eens onder water had gestaan, kon ik wekenlang geen klanten ontvangen. Alles moet eerst worden opgeruimd en schoongemaakt!’

    In een interview doet Ingrid haar verhaal. ‘Natuurlijk deden mijn medewerkers en ik er alles aan om de zaak weer snel op de rails te krijgen. Voor een manicure konden we redelijk makkelijk weer klanten ontvangen. Maar van de zonnebanken waren we de printplaten wekenlang kwijt, die moesten in speciale droogkamers drogen. Daardoor stapten een paar klanten over naar een concurrent. Die ben ik voorgoed kwijt!’