inline/alertinline/chevron-leftinline/chevron-left-aquainline/chevron-rightinline/chevron-right-aquainline/clearfacebookflaghashtaglinkedininline/loginlogo_labinline/logoutinline/menu-closeinline/menu-openinline/modal-closeinline/modal-close-whiteinline/next-aquainline/play-largeinline/pointer-moreinline/previous-aquainline/searchaanmeldeninline/social-facebookinline/social-instagraminline/social-linkedininline/social-twitterinline/social-youtubetagtwitterwhatsapp
Wat is het Lab?
Interpolis gelooft dat verzekeren anders kan. We willen meer veiligheid voor onze klanten maar weten nog niet altijd hoe we dat gaan realiseren. Het Lab is een initiatief waar we op zoek gaan naar innovatieve oplossingen en vervolgens samen kijken wat wel en niet werkt.
Wat is het Lab?

Eerste testresultaten zijn binnen

  • Start proef chef-kok challenge

  • Eerste testresultaten zijn binnen

De eerste testresultaten zijn binnen

Eerste testresultaten zijn binnen

De 12-daagse chef-kok challenge werd getest door Interpolis medewerkers. Wij deden dit om voor jullie een zo goed mogelijke challenge te ontwikkelen. Collega’s gaven ons na afloop feedback op de e-mails en de opdrachten. Hieruit halen we de volgende conclusies.

Iedereen leest de e-mails
De deelnemers openen de e-mail en vinden de opdrachten duidelijk. Het tijdstip van verzenden en het aantal mails stemmen we in het vervolg beter af op de doelgroep. Soms hadden mensen al boodschappen in huis op het moment dat de e-mail binnenkwam.

De e-mails zijn inhoudelijk interessant
Meer dan 50% van de deelnemers vindt de challenge leerzaam. De recepten, weetjes en tips waardeert men het meest. De challenge maakte collega’s bewuster van hun dagelijkse eetpatroon.

De challenge zet te weinig mensen aan tot actie
De deelnemers waarderen de inhoud. We zien wel dat de challenge nog niet voldoende aanspoort tot het uitvoeren van de opdrachten. Deelnemers geven aan dat het gebruik van foto’s ervoor zorgt dat de challenge er aantrekkelijker uitziet.

Met de feedback gaan we aan de slag
Wij ontvingen veel waardevolle tips. We gebruiken alle feedback om de challenge te verbeteren. Met als belangrijkste verbeterpunt de deelnemers aanzetten tot actie. Om te ontdekken of dit is gelukt, testen we de challenge binnenkort weer met nieuwe deelnemers.