inline/alertinline/chevron-leftinline/chevron-left-aquainline/chevron-rightinline/chevron-right-aquainline/clearfacebookflaghashtaglinkedininline/loginlogo_labinline/logoutinline/menu-closeinline/menu-openinline/modal-closeinline/modal-close-whiteinline/next-aquainline/play-largeinline/pointer-moreinline/previous-aquainline/searchaanmeldeninline/social-facebookinline/social-instagraminline/social-linkedininline/social-twitterinline/social-youtubetagtwitterwhatsapp
Wat is het Lab?
Interpolis gelooft dat verzekeren anders kan. We willen meer veiligheid voor onze klanten maar weten nog niet altijd hoe we dat gaan realiseren. Het Lab is een initiatief waar we op zoek gaan naar innovatieve oplossingen en vervolgens samen kijken wat wel en niet werkt.
Wat is het Lab?

Klanten denken mee

  • De ThuisMeester oplossing

  • Klanten denken mee

  • ThuisMeester app

Thuismeester app - voorkom waterschade, inbraak en brandschade

23 maart 2017

Klanten denken mee
Interpolis vindt het belangrijk om samen met klanten de ThuisMeester verder te ontwikkelen. Op 23 maart 2017 gingen we daarom in gesprek met 19 ThuisMeester klanten tijdens de 1e ThuisMeester inspiratiesessie. Er zijn volop ideeën. Makkelijk(er) te realiseren zoals een koolmonoxidemelder of hittemelder. En wat complexere zoals het toevoegen van camera's en bewegingssensoren. 

ThuisMeester Community
1 van de ideeën was om de ThuisMeester app uit te breiden met een Community-app. Je kunt in de Community vrienden en bekenden toevoegen. Op het moment dat jij niet thuis bent, zorg je via de Community dat zij een melding op hun smartphone krijgen van rook in jouw huis of lekkend water. Een groep ThuisMeester klanten testte de nieuwe toevoeging. Vanaf 1 augustus kunnen alle ThuisMeester klanten een Community starten in de app. Zo blijven we samen met onze klanten de ThuisMeester oplossing verder ontwikkelen.