Doe zo snel mogelijk aangifte bij de plaatselijke politie. Met gegevens zoals ouderdom, afmetingen, materialen, merk, type en andere kenmerken maken we een goede inschatting van de schade. Ook nota’s en foto’s helpen ons enorm.
Dit kan 24/7 online of via de Interpolis app. Gewoon wanneer het je uitkomt. Wij nemen daarna contact met je op. Je mag ons natuurlijk ook bellen. Wij helpen je graag.
Samen kijken we naar de beste oplossing voor je. Wij zorgen voor de reparatie, vervanging of betaling. Kan de schade gerepareerd worden? Dan komt de reparateur bij je langs wanneer het je uitkomt.
Diefstal van: | Verzekerd bedrag |
---|---|
Diefstalgevoelige inboedel | tot € 35.000,- |
Sieraden en horloges | tot € 15.000,- |
Edelmetalen, edelstenen en munten | tot € 7.500,- |
Geld | tot € 1.250,- |
Spullen van je eigen bedrijf aan huis | tot € 25.000,- |
Planten, struiken en bomen | tot € 1.000,- |
Motorrijtuigen zonder kenteken zoals een crossmotor en oldtimer | tot € 35.000,- |
Aanhangwagens en vaartuigen | tot € 1.500,- |
Gereedschappen | tot € 35.000,- |
Dieren | tot € 35.000,- |
We werken samen met betrouwbare reparateurs die gebruik maken van duurzame materialen. De reparateur belt binnen 2 uur om een afspraak te maken, en komt langs wanneer het jou uitkomt. Wij betalen de kosten rechtstreeks aan de reparateur zodat je daar geen omkijken naar hebt.
We vragen je om voordat de reparatie plaatsvindt een offerte met daarop apart gespecificeerde kosten voor arbeid, uren, het BTW-tarief en de gebruikte materialen aan ons voor te leggen. We bekijken of op de offerte gebruikelijke tarieven en prijzen staan.
Ben je handig? Dan mag je de schade aan je woning of spullen ook zelf repareren. Wij betalen dan de gemaakte kosten voor het materiaal op basis van een nota. En we betalen € 15,- per gewerkt uur.
Wij betalen de dagwaarde of nieuwwaarde van je spullen als je spullen niet gerepareerd kunnen worden. De dagwaarde is het bedrag dat je spullen op het moment van schade waard zijn. De nieuwwaarde is het bedrag waarvoor je spullen nu in een winkel te koop zijn. Welk bedrag we betalen hangt af van hoe oud je spullen zijn en welk eigen risico je hebt.
Vragen wij na je schademelding om foto's of documenten? Of heb je een schadeformulier ingevuld? Voeg deze dan toe aan je schademelding via Mijn Interpolis of de Interpolis App.
Stuur je liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp je schadenummer.
Opsturen mag ook naar:
Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg
Vermeld je schadenummer.
Zie je jouw documenten of foto’s niet terug in je schademelding in Mijn Interpolis?
Voegde je deze toe via Mijn Interpolis? Dan kan het tot een uur duren voor deze zichtbaar worden. Stuurde je aanvullende documenten of foto’s naar ons via mail of per post? Dan ontvangen en verwerken wij deze wel, maar worden ze niet zichtbaar in Mijn Interpolis.