Doe zo snel mogelijk aangifte bij de plaatselijke politie. Met gegevens zoals ouderdom, afmetingen, materialen, merk, type en andere kenmerken maken we een goede inschatting van de schade. Ook nota’s en foto’s helpen ons enorm.
Dit kan 24/7 online of via de Interpolis app. Gewoon wanneer het u uitkomt. Wij nemen daarna contact met u op. U mag ons natuurlijk ook bellen. Wij helpen u graag.
Samen kijken we naar de beste oplossing voor u. Wij zorgen voor de reparatie, vervanging of betaling. Kan de schade gerepareerd worden? Dan komt de reparateur bij u langs wanneer het u uitkomt.
Door onze samenwerking bieden we u een betrouwbare en goede reparateur aan. De reparateur neemt contact met u op om een afspraak te maken en komt langs wanneer het u uitkomt. Wij betalen de kosten rechtstreeks aan de reparateur zodat u daar geen omkijken naar heeft. U hoeft zelf niets re regelen.
We vragen u om voordat de reparatie plaatsvindt een offerte met daarop apart gespecificeerde kosten voor arbeid, uren, het BTW-tarief en de gebruikte materialen aan ons voor te leggen. We bekijken of op de offerte gebruikelijke tarieven en prijzen staan.
Bent u handig? Dan mag u de schade aan uw woning of spullen ook zelf repareren. Wij betalen dan de gemaakte kosten voor het materiaal op basis van een nota. En we betalen € 15,- per gewerkt uur.
Wij betalen de dagwaarde of nieuwwaarde van uw spullen als uw spullen niet gerepareerd kunnen worden. De dagwaarde is het bedrag dat uw spullen op het moment van schade waard zijn. De nieuwwaarde is het bedrag waarvoor uw spullen nu in een winkel te koop zijn. Welk bedrag we betalen hangt af van hoe oud uw spullen zijn en welk eigen risico u heeft.
Soms kunnen we schade direct oplossen. In andere gevallen nemen we eerst contact met u op.
U kunt eenvoudig uw schade online melden. En wanneer het u uitkomt. Wel zo fijn.
Download de app op uw smartphone. Zo meldt u uw schade waar en wanneer u maar wilt.
Vragen wij na uw schademelding om foto's of documenten? Of heeft u een schadeformulier ingevuld? Voeg deze dan toe aan uw schademelding via Mijn Interpolis.
Stuurt u liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp uw schadenummer.
Opsturen mag ook naar:
Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg
Vermeld uw schadenummer.