Heb je hulp nodig of moet je extra kosten maken op reis? Bel dan altijd eerst onze alarmcentrale voordat je de kosten maakt. En verzamel de gegevens van de extra kosten zoals hotelboekingen en telefoon- of taxikosten.
Dit kan 24/7 online of via de Interpolis App. Gewoon wanneer het jou uitkomt. Wij nemen daarna contact met je op. Je mag ons natuurlijk ook bellen. Wij helpen je graag.
Onze alarmcentrale ontzorgt je zo goed mogelijk tijdens je reis. Heb je naast de hulp van de alarmcentrale nog andere kosten gemaakt? Dan kijken we welke extra kosten verzekerd zijn en betalen deze aan je. Je mag ook bij thuiskomst de extra kosten bij ons indienen, wat jij fijn vindt.
Soms moet je onverwachts extra kosten maken tijdens je vakantie. Bijvoorbeeld omdat je hulp nodig hebt. Of omdat jij en je gezinsleden langer moeten blijven op de vakantiebestemming. Veel van deze kosten zijn verzekerd op je reisverzekering. Je maakt deze kosten in overleg met onze alarmcentrale.
Krijg je te maken met extra reis- en verblijfskosten? Dit is wat wij vergoeden:
Als je te maken krijgt met extra reis- of verblijfskosten is het belangrijk dat je eerst belt met onze alarmcentrale. Alle kosten die je daarna maakt, kun je bij ons melden. Deze gegevens heb je nodig om je kosten te melden:
Extra kosten die je hierdoor maakt kun je bij je luchtvaartmaatschappij of reisorganisatie indienen. Is je vlucht vertraagd of geannuleerd? Of loop je tegen andere problemen aan op de luchthaven? Lees wat je kunt doen.
Geeft de luchtvaartmaatschappij of reisorganisatie aan dat het overmacht was en vergoeden ze jouw kosten niet? Meld je kosten dan bij ons. Wij ontvangen graag een schriftelijke afwijzing van de luchtvaartmaatschappij en een overzicht van de extra gemaakte kosten. Zo kunnen wij jouw situatie beoordelen.
Neem voor hulp of spoedeisende gezondheidszorg altijd eerst contact op met onze alarmcentrale: +31 13 462 04 62. Wij helpen je graag.