Zij zijn uw eerste aanspreekpunt voor zorgkosten. Van de kosten die zij niet vergoeden ontvangt u bericht. Op basis van dat bericht kijken wij of we u kunnen helpen.
Dat kan op het moment dat u het beste uitkomt. Daarbij vragen we om gegevens van uw reis, de nota's van de geneeskundige kosten en de afwijzing vanuit uw zorgverzekering. U mag ons natuurlijk ook bellen, we helpen u graag.
We laten u weten welke kosten op uw Doorlopende reisverzekering met aanvullende dekking Geneeskundige kosten vergoed worden.
Download de app op uw smartphone. Zo meldt u uw schade waar en wanneer u maar wilt.
U kunt eenvoudig uw schade online melden. En wanneer het u uitkomt. Wel zo fijn.
Neem contact op voor hulp of spoedeisende gezondheidszorg in het buitenland en bij pech. onderweg.
Daarnaast hebben we gegevens nodig over de medische kosten:
Neem in dit geval contact op met onze alarmcentrale. U bereikt de alarmcentrale op +31 13 462 04 62.
Onze alarmcentrale gaat met u op zoek naar een oplossing. Als zij de noodzakelijke medische hulpmiddelen opsturen, dan zijn de verzendkosten verzekerd op de Doorlopende Reisverzekering Personenhulp. De kosten van de medische hulpmiddelen zijn mogelijk verzekerd op uw zorgverzekering.