Schade melden

Al

160.000 klanten
meldden online hun schade

Meld je schade eenvoudig.

Wij staan voor je klaar. Ook voor het melden van diefstal of annuleren van een reis. 

Zo werkt het schade melden

Schade of diefstal is al vervelend genoeg. Daarom maken we het melden ervan graag simpel. Beantwoord enkele vragen. Daarna lees je wat je direct zelf kunt doen, en wat wij voor jou kunnen doen om je schade op te lossen.
Waar gaat je melding over?
Mijn voertuig
of schade door mijn voertuig bij een ander
Mijn woning
Ook tuin, schuur en schutting
Mijn reis
Of annulering of bagage
Ik ben aansprakelijk gesteld
voor schade aan of bij een ander
Ik heb rechtsbijstand nodig
Juridische hulp of advies
Blijvende invaliditeit
door een ongeval

Waterschade melden

Online of via de app
  • 24/7 beschikbaar. Melden waar en wanneer het jou uitkomt.
  • Je hoort meteen of je verzekerd bent, of we bellen je binnen 48 uur. 
  • Hulp nodig tijdens het melden? Chat met een medewerker (tussen 08:00 en 18:00)
  • Zo werkt online schade melden
  • Log in bij Mijn Interpolis of de Interpolis app
  • Vertel ons wat er gebeurde en welke schade je hebt. 
  • Voeg foto's of documenten toe als je dit wilt

Onze klanten vertellen

 

'Ik zag op tegen het online melden van mijn schade en dacht dat dit tijdrovend zou zijn. Dat valt heel erg mee! Ik vind het helemaal top!'

 

- P. Geerlings Jr. 

Of bel ons

Wil je liever de schade telefonisch melden of heb je een vraag over een gemelde schade? wij helpen je graag.

Bel ons
Vandaag bereikbaar tot 18.00 uur.
Voor vragen over je schade of het persoonlijk melden van je schade. Wij helpen je graag. 
013 580 12 34 Op dit moment is het erg druk aan de telefoon.
Lokaal tarief. Bekijk het keuzemenu.
Alarmcentrale
24/7 bereikbaar.
Voor hulp of spoedeisende gezondheidszorg in het buitenland en bij pech onderweg.
24/7 bereikbaar (lokaal tarief).