Hoe werkt onze chat?

Chat met een medewerker
Onze medewerker helpt je met het online melden van jouw schade. Als een stap tijdens het schade melden niet duidelijk is kun je hierover je vraag stellen.  

Onze medewerker heeft geen persoonsgegevens van jou nodig, zoals je legitimatiebewijs, adres of je foto. Deze gegevens hoef je dus niet te delen via de chat.

Je vindt onze chat op een aantal pagina's op onze website. Of je een chatvenster ziet is afhankelijk van welke pagina je bezoekt. Jouw gesprek kunnen we gebruiken om de kwaliteit van onze gesprekken te verbeteren. 


Chat met onze virtuele assistent
Onze virtuele assistent helpt je graag met vragen over schade, diefstal of verlies van je spullen. Hij is nog aan het leren. Als het nodig is helpt onze medewerker je via de chat met het online melden van jouw schade. Stel je vraag en probeer zo volledig mogelijk te zijn. Stel bijvoorbeeld een vraag over het verlies of het laten vallen van je telefoon. Hiervoor hebben we geen persoonsgegevens van jou nodig, zoals je ID of profielfoto. Deze gegevens hoef je dus niet te delen via de chat. 
 
Je vindt onze virtuele assistent op een aantal webpagina's. Of je een chatvenster ziet, is afhankelijk van welke pagina op onze website je bezoekt. Jouw gesprek kunnen we gebruiken voor het verbeteren van de kwaliteit van onze gesprekken.  
 
Als je je schade online meldt beoordelen we jouw schademelding definitief.



Chat met een medewerker over Interpolis zorg

Onze medewerker helpt je met je vragen over de pagina waarop je de chat startte. Als je bijvoorbeeld op de declareren pagina zit kun je een vraag stellen over hoe je zorgkosten declareert. Vragen over je financiële situatie, jouw betalingsregelingen en medische gegevens bespreken wij niet via de chat. Onze medewerker heeft geen persoonsgegevens van jou nodig, zoals je legitimatiebewijs, adres of foto. Deze gegevens hoef je dus niet te delen via de chat. 


Je vindt onze chat op een aantal pagina’s op onze website. Of je een chatvenster ziet, is afhankelijk van welke pagina je bezoekt. We zijn onze chat nog verder aan het ontwikkelen. Jouw gesprek kunnen we gebruiken voor het verbeteren van de kwaliteit van onze gesprekken.