inline/alertinline/autoinline/chevron-leftinline/chevron-left-aquainline/chevron-rightinline/chevron-right-aquainline/clearinline/downloadinline/errorinline/facebookinline/geldzakeninline/instagraminline/kkvinline/koptelefooninline/linkedininline/logininline/logoutinline/menu-closeinline/menu-openinline/modal-closeinline/modal-close-whiteinline/next-aquainline/play-largeinline/pointer-moreinline/previous-aquainline/searchinline/slotinline/social-facebookinline/social-instagraminline/social-linkedininline/social-twitterinline/social-youtubeinline/twitterinline/youtube

Ik krijg de melding: account geblokkeerd. Wat kan ik doen?

Uw account blokkeert als er 3 keer het verkeerde wachtwoord is ingevuld. Wij stuurde u een e-mail met daarin een link. Hiermee kunt u een nieuw wachtwoord kiezen. Daarna kunt u weer gebruik maken van uw Mijn Interpolis account.


Ontving u geen e-mail met link?

Controleer eerst of de e-mail in uw map 'ongewenste e-mail' is terecht gekomen. Is dit niet het geval? Vraag dan opnieuw een link aan.