Wat is er aan de hand?

Mijn schade heeft spoed.

Een schade heeft spoed als je bijvoorbeeld niet meer in je woning kunt slapen, wonen of werken. Of als je extreme (water)overlast hebt.

Ik heb schade door neerslag.

Heb je schade door regen, hagel of sneeuw? Bekijk of je schade verzekerd is en wat je kunt doen. Kun je de schade beperken? Doe dat dan meteen. 

Ik heb schade door storm.

Heb je schade door storm? Bekijk of je schade verzekerd is en wat je kunt doen. Kun je de schade beperken? Doe dat dan meteen.

Jij kiest hoe je de schade bij ons meldt.

Melden via onze app

24/7 beschikbaar.
Scan de QR-code via je smartphone camera.
Download de Interpolis app. En maak een melding waar en wanneer je wilt.

Online melden

24/7 beschikbaar.
Eenvoudig online een melding maken. En wanneer het jou uitkomt. 

Bel ons

maandag bereikbaar vanaf 8.00 uur.
Voor vragen over je schade of het persoonlijk melden van je schade. Wij helpen je graag. 

De schade aan mijn woning heeft spoed, wat nu?

Een melding heeft spoed als je bijvoorbeeld niet meer in je woning kunt slapen, wonen of werken of als je extreme (water)overlast hebt.


Bel ons en wij zorgen dat een schadeherstelbedrijf binnen een half uur contact met je opneemt. Zij zijn binnen 2 uur bij je om te helpen. Bij een grote storm kan dit langer duren. Uiteraard mag je ook zelf een reparateur inschakelen.


Spoedreparatie

Een spoedreparatie mag je ook zelf uitvoeren. Je hoeft daarmee niet te wachten tot je ons gesproken hebt. Maak duidelijke foto’s van de schade en de situatie, onthoud het aantal uren dat je met herstel bezig bent en bewaar de nota’s van de kosten. Alle kosten van de noodvoorziening zijn verzekerd.

Spoed

24/7 bereikbaar.
Bel ons als je door schade niet meer veilig kunt wonen. Zoals bij extreme wateroverlast en bij rook-, roet- en brandschade.

Bekijk onze tips om schade door extreem weer te voorkomen.

Schade door wind

Schade door regen

Schade door kou

Schade door hitte