Met een hoortoestel bedoelen we een hoortoestel per oor. Bent u jonger dan 18? Kijk dan bij de vergoeding Hoortoestel tot 18 jaar.
Basisverzekering | 75% |
Eigen bijdrage | U betaalt 25% eigen bijdrage. |
Eigen risico | U betaalt eigen risico U betaalt eigen risico voor:
|
In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.
Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed.
Bij een gecontracteerde leverancier leent u een nieuw toestel. Bij een niet-gecontracteerde leverancier koopt u. Oorstukjes krijgt u altijd in eigendom
Meestal vraagt uw audicien toestemming voor u aan. Bespreek met uw leverancier wie dit aanvraagt. Soms moet u zelf toestemming aanvragen.
U gebruikt uw hoortoestel minimaal 5 jaar. Reparatie, of vervanging binnen deze 5 jaar wordt geregeld door de leverancier die het hoortoestel heeft geleverd. Na de gebruikstermijn van 5 jaar mag u voor vervanging naar een andere audicien. Heeft u eerder een nieuw toestel nodig? Dan vergoeden wij alleen als uw gehoor of medische indicatie is veranderd. Uw audicien vraagt eerst toestemming bij ons aan.
U kunt terecht bij een audicien. U vindt gecontracteerde audiciens in onze Zorgzoeker. Kiest u voor een niet-gecontracteerde audicien? U kunt alleen naar een audicien, die geregistreerd staat bij Stichting Audicienregister (StAr) of Stichting Erkenningsregeling leveranciers Medische Hulpmiddelen (SEMH), of Centrum voor Certificatie (CvC).
Basisverzekering | 75% |
ZonderMeer | geen extra vergoeding |
Eigen bijdrage | U betaalt 25% eigen bijdrage. |
Eigen risico | U betaalt eigen risico U betaalt eigen risico voor:
|
In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.
Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed.
Bij een gecontracteerde leverancier leent u een nieuw toestel. Bij een niet-gecontracteerde leverancier koopt u. Oorstukjes krijgt u altijd in eigendom
Meestal vraagt uw audicien toestemming voor u aan. Bespreek met uw leverancier wie dit aanvraagt. Soms moet u zelf toestemming aanvragen.
U gebruikt uw hoortoestel minimaal 5 jaar. Reparatie, of vervanging binnen deze 5 jaar wordt geregeld door de leverancier die het hoortoestel heeft geleverd. Na de gebruikstermijn van 5 jaar mag u voor vervanging naar een andere audicien. Heeft u eerder een nieuw toestel nodig? Dan vergoeden wij alleen als uw gehoor of medische indicatie is veranderd. Uw audicien vraagt eerst toestemming bij ons aan.
U kunt terecht bij een audicien. U vindt gecontracteerde audiciens in onze Zorgzoeker. Kiest u voor een niet-gecontracteerde audicien? U kunt alleen naar een audicien, die geregistreerd staat bij Stichting Audicienregister (StAr) of Stichting Erkenningsregeling leveranciers Medische Hulpmiddelen (SEMH), of Centrum voor Certificatie (CvC).
Basisverzekering | 75% |
MeerZeker | geen extra vergoeding |
Eigen bijdrage | U betaalt 25% eigen bijdrage. |
Eigen risico | U betaalt eigen risico U betaalt eigen risico voor:
|
In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.
Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed.
Bij een gecontracteerde leverancier leent u een nieuw toestel. Bij een niet-gecontracteerde leverancier koopt u. Oorstukjes krijgt u altijd in eigendom
Meestal vraagt uw audicien toestemming voor u aan. Bespreek met uw leverancier wie dit aanvraagt. Soms moet u zelf toestemming aanvragen.
U gebruikt uw hoortoestel minimaal 5 jaar. Reparatie, of vervanging binnen deze 5 jaar wordt geregeld door de leverancier die het hoortoestel heeft geleverd. Na de gebruikstermijn van 5 jaar mag u voor vervanging naar een andere audicien. Heeft u eerder een nieuw toestel nodig? Dan vergoeden wij alleen als uw gehoor of medische indicatie is veranderd. Uw audicien vraagt eerst toestemming bij ons aan.
U kunt terecht bij een audicien. U vindt gecontracteerde audiciens in onze Zorgzoeker. Kiest u voor een niet-gecontracteerde audicien? U kunt alleen naar een audicien, die geregistreerd staat bij Stichting Audicienregister (StAr) of Stichting Erkenningsregeling leveranciers Medische Hulpmiddelen (SEMH), of Centrum voor Certificatie (CvC).
Basisverzekering | 75% |
ZonderZorgen | geen extra vergoeding |
Eigen bijdrage | U betaalt 25% eigen bijdrage. |
Eigen risico | U betaalt eigen risico U betaalt eigen risico voor:
|
In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.
Met een niet-gecontracteerde leverancier hebben wij geen afspraken. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan krijgt u meestal minder vergoed.
Bij een gecontracteerde leverancier leent u een nieuw toestel. Bij een niet-gecontracteerde leverancier koopt u. Oorstukjes krijgt u altijd in eigendom
Meestal vraagt uw audicien toestemming voor u aan. Bespreek met uw leverancier wie dit aanvraagt. Soms moet u zelf toestemming aanvragen.
U gebruikt uw hoortoestel minimaal 5 jaar. Reparatie, of vervanging binnen deze 5 jaar wordt geregeld door de leverancier die het hoortoestel heeft geleverd. Na de gebruikstermijn van 5 jaar mag u voor vervanging naar een andere audicien. Heeft u eerder een nieuw toestel nodig? Dan vergoeden wij alleen als uw gehoor of medische indicatie is veranderd. Uw audicien vraagt eerst toestemming bij ons aan.
U kunt terecht bij een audicien. U vindt gecontracteerde audiciens in onze Zorgzoeker. Kiest u voor een niet-gecontracteerde audicien? U kunt alleen naar een audicien, die geregistreerd staat bij Stichting Audicienregister (StAr) of Stichting Erkenningsregeling leveranciers Medische Hulpmiddelen (SEMH), of Centrum voor Certificatie (CvC).
In Mijn Zorggebruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.
Stel uw vraag over uw zorgverzekering. Via WhatsApp delen we geen medische en financiële gegevens.