Klantenservice

Bij ons regel je veel zelf online. Zo kun je snel verder. Wel zo handig. Heb je toch onze hulp nodig? Dan staan we voor je klaar.

Hulp bij ieder product

Wij hebben voor een aantal verzekeringen een handig overzicht voor jou gemaakt. Zo zie je alle mogelijkheden op een rij. Zoals het wijzigen of bekijken van je verzekering.

Veelgestelde vragen:

Waar stuur ik foto’s of documenten van mijn schade naartoe?

Vragen wij na je schademelding om foto's of documenten? Of heb je een schadeformulier ingevuld? Voeg deze dan toe aan je schademelding via Mijn Interpolis of de Interpolis App.

Stuur je liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp je schadenummer.

Opsturen mag ook naar:

Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg

Vermeld je schadenummer.

 

Zie je jouw documenten of foto’s niet terug in je schademelding in Mijn Interpolis?
Voegde je deze toe via Mijn Interpolis? Dan kan het tot een uur duren voor deze zichtbaar worden. Stuurde je aanvullende documenten of foto’s naar ons via mail of per post? Dan ontvangen en verwerken wij deze wel, maar worden ze niet zichtbaar in Mijn Interpolis.

Waarom werkt Interpolis samen met Rabobank?
Bij Rabobank regel je het afsluiten en wijzigen van je verzekeringen. Zodat wij ons kunnen focussen op het oplossen van je schade. Dat is onze samenwerking in een notendop.
Wat moet ik doen als ik geen Rabobank klant ben?
Het kan zijn dat je een particuliere Interpolis verzekering hebt of wilt afsluiten, maar geen rekening hebt bij Rabobank. Dit is geen enkel probleem. Ook dan helpt Rabobank jou graag.
Hoe lang duurt het voordat ik een reactie van Interpolis krijg?
Wil je bij ons een schadeverzekering of zorgverzekering afsluiten of wil je die juist aanpassen? Wil je een schade melden? Elke verandering of aanvraag kost tijd. Wij informeren je graag helder over de reactietermijnen die wij hebben.
Hoe kan ik de premie betalen?
Het betalen van je premie roept soms vragen op. Op deze pagina vind je alles wat je moet weten over het betalen van de premie. Is het betalen van je premie een uitdaging? Misschien is er iets veranderd in je persoonlijke situatie. Wij leggen je uit wat er gebeurt en hoe we samen tot een oplossing kunnen komen. 

Heb je een andere vraag?

    Contact met Interpolis of Rabobank

    De Rabobank helpt je graag als je een vraag hebt over je verzekering of het wijzigen ervan. Wil je telefonisch een schade melden of iemand spreken over je zorgverzekering? Dan staat Interpolis voor je klaar.