Man met alarmsysteem en mobiele telefoon in de hand. De camera heeft een privacymodus, zo weet je zeker dat niemand meekijkt als je thuis bent.

Interpolis ThuisWacht® is gestopt per 1 maart 2022

Toon (Eneco) en Interpolis beëindigen namelijk hun samenwerking. U kunt uw Toon Security Camera blijven gebruiken als u overstapt naar de Somfy Protect app. 

Veelgestelde vragen

  • Waarom stopt ThuisWacht?

    Interpolis Thuiswacht® stopt per 1 maart 2022. Helaas zijn wij genoodzaakt de overeenkomst met u op te zeggen. Dit komt omdat de samenwerking tussen Interpolis en Toon (Eneco) is beëindigd. Wij begrijpen dat het gevoel van veiligheid in en rondom uw woning belangrijk is. Daarom werkt Interpolis verder aan de ontwikkeling van andere beveiligingsoplossingen.

  • Wie kan ik bellen als ik problemen heb met het ThuisWacht systeem?

    De klantenservice van Interpolis stopt met het leveren van support voor ThuisWacht per 1 maart 2022. Ervaart u problemen of heeft u vragen heeft over de installatie van de Somfy Protect app of andere mogelijkheden? Dan kunt u bij Somfy terecht. Dat kan online of telefonisch via 085 043 83 65. Somfy is op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00 uur.