Nicky Broos

Nicky Broos over het afwegen van risico’s

Nicky Broos is eigenaar van 2 indoor skibanen. Hij vertelt je over zijn ervaringen met het veranderende claimgedrag van bezoekers, hoe hij zijn risico’s afweegt en hoe wij hem daarbij adviseren.

 

'Ondernemen is topsport'

Freelance marketeer Jan Zwartkruis ziet veel overeenkomsten bij het inschatten van risico’s in zijn huidige werkzaamheden als ondernemer en in zijn tijd als voetballer bij PSV. In deze video deelt hij zijn ervaringen met u.

'Steviger in mijn schoenen dankzij de VoorwaardenCheck'

Tom Dooge is eigenaar van Dare2C en liet 5 jaar geleden zijn algemene voorwaarden opstellen door een jurist. In de regelgeving verandert regelmatig iets. Dus Tom vroeg zich af; 'Voldoen die op maat gemaakte voorwaarden nog wel aan de huidige regels?'
klantverhaal: Niek Gerrits

'Ik pluk nog dagelijks de vruchten van de workshop!'

Regelmatig organiseert Interpolis voor haar klanten de workshop 'Ontspannen ondernemen'. Nico Gerrits was deelnemer. Zijn lasertechniekbedrijf produceert metalen producten en heeft 55 medewerkers in dienst. ​Hij vertelt graag over zijn deelname.
klantverhaal: Patrick

Na hernia staat Patrick gelukkig weer tussen zijn koeien​

Met 75 koeien en nog eens 60 andere runderen is Patrick een trotse melkveehouder, met liefde voor zijn vak én voor zijn dieren. Hij maakte lange dagen op zijn melkveehouderij. Tot zijn rugklachten steeds erger werden en onderzoek in het ziekenhuis uitwees dat hij een hernia had.
Roald van Zandwijk

'Ik ben weer met hart en ziel aan het werk!'

​Hoe kon ondernemer Roald van Zandwijk zijn bedrijf draaiende houden toen hij arbeidsongeschikt raakte? Samen met Interpolis vond hij de oplossing. Hij verlegde de koers van zijn bedrijf en is weer met hart en ziel aan het werk.


'Mijn filmcamera en gehuurde lenzen waren weg'.

Filmmaker en fotograaf Pieter Schols meldde bij ons de diefstal van foto apparatuur uit zijn auto. Gelukkig konden wij hem helpen met deze schade en kon hij meteen weer aan de slag.
> Bekijk zijn verhaal



Vier keer een rekening niet betaald vanwege faillissement

“Het woord belazeren komt in mijn woordenboek niet voor. Ik belazer de ander niet, dus de ander belazert mij ook niet. Helaas weet ik inmiddels beter.” Zo begint de Apeldoornse ondernemer in verlichting en design, Ben Wilhelm, zijn verhaal over niet betalende debiteuren.
 

Vooraf overleg om problemen te voorkomen.

Ondernemer Els Claassen produceert dubbele bedieningen voor lesvoertuigen. Zij legt uit waarom zij ons regelmatig om advies vraagt bij haar exportplannen.
> Bekijk haar verhaal