Inloggen bij Mijn Interpolis zakelijk is veranderd Inloggen bij Mijn Interpolis zakelijk is nu nog veiliger. Je logt in met een extra controle, een code uit een authenticator app. Log direct in of bekijk de de veelgestelde vragen.

Aanmelden Mijn Interpolis zakelijk

Vul het polisnummer van je zakelijke verzekeringen in. Ook hebben we postcode en huisnummer van je bedrijf nodig. Binnen 5 minuten ontvang je van ons een e-mail waarmee je je account activeert.

Veelgestelde vragen

Waar vind ik mijn polisnummer?

Het polisnummer staat op je verzekeringsbewijs. Je ontvangt je verzekeringsbewijs in Berichten van Rabo Online Bankieren. Heb je geen Rabo Online Bankieren? Dan ontvang je je verzekeringsbewijs met polisnummer per post.

Waarom moet ik voortaan inloggen met een authenticator app?

Voorheen kon je inloggen met alleen e-mailadres en wachtwoord. Dit is niet meer veilig genoeg. Als internetcriminelen je deze gegevens achterhalen kunnen ze gemakkelijk inloggen. Daarom voegde wij een extra stap toe om in te loggen, wel zo veilig. Criminelen hebben hiermee veel minder kans om in te breken op jouw account.

 

Welke gegevens ontvangt de authenticator app van mij?
Alleen de website waarvoor je inlogt (Interpolis) en je gebruikersnaam (e-mailadres).

Wat is een authenticator app?
Dit is een app die een wisselende, unieke 6-cijferige code aanmaakt. De app koppel je aan Mijn Interpolis, zodat je veilig inlogt met e-mailadres, wachtwoord én de 6-cijferige code.
Welke authenticator app kan ik het beste kiezen?
Het maakt niet uit welke authenticator app je gebruikt. Ze werken eigenlijk allemaal hetzelfde. Er zijn verschillende apps verkrijgbaar in de App Store of Google Play Store. Veel gebruikte apps zijn de Google Authenticator of Microsoft Authenticator.

Heb je al een authenticator op je telefoon? Dan kun je die gebruiken.
Wie kan binnen mijn bedrijf inloggen bij Mijn Interpolis?

1 persoon binnen je bedrijf kan inloggen. Het is belangrijk dat die persoon toegang heeft tot het e-mailadres dat je gebruikt voor de inlog. En dat die persoon het polisnummer van je zakelijke verzekeringen heeft.

 

Waarom kan er 1 persoon binnen mijn bedrijf inloggen?

Dat komt omdat je voor het inloggen een authenticator app nodig hebt. En per account kun je maar 1 authenticator app koppelen.

Ik heb een zakelijke verzekering via een andere tussenpersoon dan Rabobank. Kan ik toch inloggen?
Nee, dan kun je helaas niet inloggen. Wij moeten namelijk controleren of het e-mailadres dat je opgeeft hetzelfde is als bij je tussenpersoon. Uit onze gegevens blijkt dat maar weinig andere tussenpersonen een e-mailadres registeren. In de toekomst bieden we ook andere manieren aan om in te loggen, graag nog even geduld daarvoor. En onze excuses dat het nu nog niet kan.
Inloggen of aanmelden voor Mijn Interpolis zakelijk lukt niet. Wat nu?
Vervelend dat het niet lukt. Kijk eerst of jouw oplossing staat bij onze veelgestelde vragen over het inloggen of aanmelden. Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder. 
Mijn Interpolis zakelijk: wat kan ik daar allemaal mee?
  • Bekijk de contactgegevens van je tussenpersoon.
  • Heb je een arbeidsongeschiktheidsverzekering? Meld jezelf ziek of beter.

Je zakelijke verzekeringen bekijken
Op dit moment kun je nog niet je verzekeringen en verzekeringsbewijs zien in Mijn Interpolis zakelijk. Lees wat je kunt doen
 
Online schade melden
Je hebt hiervoor geen Mijn Interpolis zakelijk nodig. Meld je zakelijke schade online

Hoe log ik in als particuliere klant?

Voor je particuliere verzekeringen log je in met iDIN. In Mijn Interpolis kun je inloggen voor je:

  • Interpolis Alles in één Polis®, bijvoorbeeld auto- of inboedelverzekering
  • levensverzekering, bijvoorbeeld overlijdensrisicoverzekering
  • hypotheekbescherming
  • arbeidsongeschiktheidsverzekering
Wil je inloggen voor je Interpolis zorgverzekering? Ga dan naar Mijn Zorggebruik.