Hulp nodig bij inloggen op Mijn Interpolis zakelijk?

Bekijk de veelgestelde vragen en meest voorkomende problemen.

Log makkelijk en veilig in met e-mailadres, wachtwoord en een 6-cijferige code

De 6-cijferige code haal je uit een authenticator app. Deze app moet je eenmalig koppelen om gebruik te maken van Mijn Interpolis zakelijk.

Heb je hulp nodig bij het inloggen? Of loop je tegen een probleem aan? We hebben de veelgestelde vragen over het inloggen voor jou op een rij gezet.

Veelgestelde vragen

Waarom moet ik voortaan inloggen met een authenticator app?

Voorheen kon je inloggen met alleen e-mailadres en wachtwoord. Dit is niet meer veilig genoeg. Als internetcriminelen deze gegevens achterhalen kunnen ze gemakkelijk inloggen. Daarom voegde wij een extra stap toe om in te loggen. Criminelen hebben hiermee veel minder kans om in te breken op jouw account.

 

Welke gegevens ontvangt de authenticator app van mij?
Alleen de website waarvoor je inlogt (Interpolis) en je gebruikersnaam (e-mailadres).

Wat is een authenticator app?
Dit is een app die een wisselende, unieke 6-cijferige code aanmaakt. De app koppel je aan Mijn Interpolis, zodat je veilig inlogt met e-mailadres, wachtwoord én de 6-cijferige code.
Welke authenticator app kan ik het beste kiezen?
Het maakt niet uit welke authenticator app je gebruikt. Ze werken eigenlijk allemaal hetzelfde. Er zijn verschillende apps verkrijgbaar in de App Store of Google Play Store. Veel gebruikte apps zijn de Google Authenticator of Microsoft Authenticator.

Heb je al een authenticator op je telefoon? Dan kun je die gebruiken.
De authenticator code werkt niet, wat nu?
De code in de authenticator app is maar tijdelijk geldig. Vraag dan een nieuwe code op. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.
Mijn authenticator app staat op een oude/andere telefoon, wat nu?
Download een authenticator app op de telefoon die je nu gebruikt. Koppel je authenticator opnieuw koppelen aan Mijn Interpolis. Hierna zal de authenticator op je andere of oude telefoon niet meer werken om in te loggen.
Wie kan binnen mijn bedrijf inloggen bij Mijn Interpolis?

1 persoon binnen je bedrijf kan inloggen. Het is belangrijk dat die persoon toegang heeft tot het e-mailadres dat je gebruikt voor de inlog. En dat die persoon het polisnummer van je zakelijke verzekeringen heeft.

 

Waarom kan er 1 persoon binnen mijn bedrijf inloggen?

Dat komt omdat je voor het inloggen een authenticator app nodig hebt. En per account kun je maar 1 authenticator app koppelen.

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen. Hoe doe ik dat?

Log in met je oude e-mailadres. In Mijn Interpolis kun je je e-mailadres wijzigen. Weet je het e-mailadres niet meer? Maak dan een nieuw account aan.

Ik ben mijn e-mailadres vergeten. Wat moet ik doen?
Wat vervelend dat je je e-mailadres bent vergeten. Maak een nieuw account aan om te kunnen inloggen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je je wachtwoord bent vergeten. Maak een nieuw wachtwoord aan voor Mijn Interpolis zakelijk.

Ik wil inloggen als particulier, hoe doe ik dat?
Je logt dan in met iDIN. Hiervoor gebruik je het polisnummer van jouw:
  • Interpolis Alles in één Polis®, bijvoorbeeld auto- of inboedelverzekering
  • levensverzekering, bijvoorbeeld overlijdensrisicoverzekering
  • hypotheekbescherming
  • arbeidsongeschiktheidsverzekering
Wil je inloggen voor je Interpolis zorgverzekering? Ga dan naar Mijn Zorggebruik.
Mijn Interpolis zakelijk: wat kan ik daar allemaal mee?
  • Bekijk de contactgegevens van je tussenpersoon.
  • Heb je een arbeidsongeschiktheidsverzekering? Meld jezelf ziek of beter.

Je zakelijke verzekeringen bekijken
Op dit moment kun je nog niet je verzekeringen en verzekeringsbewijs zien in Mijn Interpolis zakelijk. Lees wat je kunt doen
 
Online schade melden
Je hebt hiervoor geen Mijn Interpolis zakelijk nodig. Meld je zakelijke schade online

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op.