Hulp nodig bij inloggen op Mijn Interpolis Zakelijk?

Bekijk de veelgestelde vragen en meest voorkomende problemen.

Log makkelijk in met e-mailadres en wachtwoord

Heb je hulp nodig bij het inloggen? Of loop je tegen een probleem aan? We hebben de veelgestelde vragen bij het inloggen voor jou op een rij gezet.

Veelgestelde vragen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Vraag een nieuw wachtwoord aan voor jouw Mijn Interpolis account.


Weet je niet meer met welk e-mailadres je je Mijn Interpolis account aanmaakte? Bekijk dan wat je kunt doen.

Ik ben mijn e-mailadres vergeten. Wat moet ik doen?

Vul je gegevens in op het formulier. Je ontvangt daarna van ons een e-mail. Hierin staat een deel van het e-mailadres van jouw Mijn Interpolis account.


Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

Ik wil inloggen als particulier, hoe doe ik dat?
Je logt dan in met iDIN. Hiervoor gebruik je het polisnummer van jouw:
  • Interpolis Alles in één Polis®, bijvoorbeeld auto- of inboedelverzekering
  • levensverzekering, bijvoorbeeld overlijdensrisicoverzekering
  • hypotheekbescherming
  • arbeidsongeschiktheidsverzekering
Wil je inloggen voor je Interpolis zorgverzekering? Ga dan naar Mijn Zorggebruik.
Ik wil mijn e-mailadres wijzigen. Hoe doe ik dat?

Meld je opnieuw aan met je nieuwe e-mailadres. Doorloop daarna alle stappen. Hiervoor heb je je oude e-mailadres nodig. Wij wijzigen dan het e-mailadres van je bestaande account.


Weet je niet meer met welk e-mailadres je je Mijn Interpolis account aanmaakte? Vul dan het formulier in. Je ontvangt van ons een e-mail waar het e-mailadres in staat. Meld je daarna opnieuw aan met je nieuwe e-mailadres.

Ik ontving geen e-mail nadat ik mij aanmeldde voor Mijn Interpolis. Wat kan ik doen?
Controleer eerst of de e-mail in de map 'Ongewenste e-mail' zit. Is dit niet het geval? Vraag dan opnieuw een link aan.
Wij sturen je dan een e-mail met daarin een nieuwe link zodat je je Mijn Interpolis account kan aanmaken.
Ik krijg de melding: account niet geactiveerd. Wat kan ik doen?
Je ontving van ons een e-mail met daarin een link. Als je op deze link klikt, kunt je je wachtwoord kiezen. Daarna is jouw Mijn Interpolis account aangemaakt.

Ontving je geen e-mail met link?

Controleer eerst of de e-mail in je map 'Ongewenste e-mail' is terecht gekomen. Is dit niet het geval? Vraag dan opnieuw een link aan.
Ik krijg de melding: geen account. Wat kan ik doen?
Op jouw polisnummer bestaat er nog geen Mijn Interpolis account. Meld je direct aan. Hiervoor heb je je polisnummer, adresgegevens en e-mailadres nodig.
Ik krijg de melding: geen actieve polis. Wat kan ik doen?
Je polis is waarschijnlijk nog niet verwerkt of je polis is gestopt. Neem hierover contact op met jouw Rabobank. Zij helpen je graag.
Waar vind ik mijn polisnummer?
Je polisnummer vind je op je verzekeringsbewijs, in de Rabo App of via Rabo Online bankieren. Ben je geen klant bij Rabobank en loopt je polis niet bij een andere tussenpersoon? Bekijk hoe de Rabobank je toch kan helpen.

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op.