Inloggen bij Mijn Interpolis is veranderd
Inloggen bij Mijn Interpolis doe je voortaan met iDIN. Je kunt niet meer inloggen met e-mailadres en wachtwoord. iDIN is dé manier van online identificeren. Deze dienst is door de Nederlandse banken samen ontwikkeld. Log in of bekijk de veelgestelde vragen.
Inloggen bij Mijn Interpolis

We vinden het belangrijk dat jouw gegevens veilig zijn bij ons. Met iDIN log je in bij je bank. Zo ontvangen wij eenmalig jouw persoons- en adresgegevens. Meer over iDIN

  • Makkelijk en veilig.
  • Gebruikersnaam en wachtwoord niet nodig.
  • We ontvangen geen financiële gegevens, zoals saldo- of betaalgegevens. Je bank ontvangt geen gegevens van Interpolis.
  • Alleen de persoon die op het verzekeringsbewijs staat kan inloggen. Lees meer

Als je inlogt ga je eerst naar het inlogscherm van de door jou gekozen bank. Daarna keer je terug naar de website van Interpolis.

Kies je bank
Tip: Download eerst de Rabo App.

Hiermee log je eenvoudiger in met iDIN.

iDIN in 1,5 minuut
In deze video leggen we uit hoe inloggen met iDIN werkt.

Veelgestelde vragen

Wat is iDIN?

iDIN is dé manier van online identificeren. Deze dienst is door de Nederlandse banken samen ontwikkeld. Door in te loggen bij je bank, ontvangen wij eenmalig jouw persoons- en adresgegevens. Hiervoor wordt om je toestemming gevraagd. We controleren daarna of de gegevens ook bij ons bekend zijn. Zo weten we zeker dat jij het bent.


Goed om te weten: Interpolis ontvangt geen financiële gegevens, zoals saldo- of betaalgegevens. Je bank ontvangt geen gegevens van Interpolis.

 

Hoe veilig is iDIN?

iDIN is ontwikkeld en beveiligd door banken. En net zo veilig als internetbankieren en online betalen met iDEAL. Als je klant wordt bij een bank, moet je je verplicht legitimeren. Op die manier geeft jouw bank ons zekerheid dat jij inlogt. Daarom kan alleen de persoon die de verzekering afsloot inloggen.

  • Je ziet precies welke gegevens Interpolis van jouw bank ontvangt. Jouw bank ontvangt geen gegevens van Interpolis.
  • Jouw bank stuurt je gegevens versleuteld naar Interpolis. Dat betekent dat een ander jouw gegevens niet kan onderscheppen en inzien.

Meer over veilig online bankieren

Wie kan inloggen bij Mijn Interpolis?

Om privacy- en veiligheidsredenen kan alleen de persoon die op het verzekeringsbewijs staat inloggen. Deze persoon noemen we de ‘verzekeringnemer’. Een Interpolis Alles in één Polis heeft altijd maar 1 verzekeringnemer. Ondanks dat je verzekeringen kunt afsluiten voor alle personen in je huishouden.

Als je inlogt met iDIN controleren we of de persoons- en adresgegevens overeenkomen met de gegevens van de verzekeringnemer. Een partner of kind kan dus niet inloggen.

  • Wil je inloggen en is je partner de verzekeringsnemer? Vraag dan je partner om in te loggen.
  • Wil je de verzekeringnemer wijzigen? Neem dan contact op met Rabobank.
Kan ik nog inloggen met e-mailadres en wachtwoord?

Nee. Inloggen op Mijn Interpolis kan alleen nog met iDIN.


Alleen zakelijke klanten loggen nog in met e-mailadres en wachtwoord op Mijn Interpolis Zakelijk.

Met welke bank kan ik gebruik maken van iDIN?
Je moet een rekening hebben bij één van de volgende banken om te kunnen inloggen met iDIN:
  • ABN AMRO
  • ASN Bank
  • Bunq
  • ING
  • Rabobank
  • RegioBank
  • SNS
Helaas kun je met een andere bank nog geen gebruik maken van iDIN. En dus ook niet inloggen bij Interpolis. Wie weet is het in de toekomst wel mogelijk.
Met welke verzekeringen kan ik inloggen met iDIN?
Je kan inloggen met het polisnummer van jouw:
  • Interpolis Alles in één Polis®, bijvoorbeeld auto- of inboedelverzekering
  • levensverzekering, bijvoorbeeld overlijdensrisicoverzekering
  • hypotheekbescherming
  • arbeidsongeschiktheidsverzekering

Wil je inloggen voor je Interpolis zorgverzekering? Ga dan naar Mijn Zorggebruik.


Je kunt niet inloggen met een polisnummer van een Kortlopende Reis- of Annuleringsverzekering. Wil je schade melden? Meld je schade dan telefonisch.

 

Ben je een zakelijke klant?

Log dan in op Mijn Interpolis Zakelijk.

Welke gegevens ontvangt Interpolis van mijn bank?

Als je inlogt met iDIN ontvangen we deze gegevens van jouw bank:

  • voorletters, voornaam en achternaam
  • adresgegevens
  • geboortedatum
  • geslacht
  • uniek identificatienummer van jouw bankpas

Goed om te weten: Interpolis ontvangt geen financiële gegevens, zoals saldo- of betaalgegevens.

Mijn Interpolis: wat kan ik daar allemaal mee?

In Mijn Interpolis vind je een helder overzicht van al jouw verzekeringen. Ook regel je alles rondom je schade eenvoudig online, waar en wanneer het jou uitkomt. Handig toch? We zetten de voordelen voor je op een rij:

  • online je schade, diefstal of annulering melden
  • de status van een gemelde schade bekijken
  • je verzekeringsbewijs bekijken en printen
  • je groene kaart bekijken en printen
  • de contactgegevens van jouw Rabobank bekijken
Hoe log ik in als zakelijke klant?
Voor je arbeidsongeschiktheidsverzekering log je in met iDIN. Voor alle andere zakelijke verzekeringen log je in met e-mailadres en wachtwoord, op Mijn Interpolis Zakelijk.
Op mijn verzekeringsbewijs staat een buitenlands adres. Kan ik inloggen met iDIN?
Helaas is het alleen mogelijk om met een Nederlands adres in te loggen op Mijn Interpolis. Ook bij jouw bank moet je een Nederlands adres hebben.