Schade melden

Meld je schade eenvoudig online op je zakelijke verzekeringen.

Wij staan voor je klaar als je schade meldt op je zakelijke verzekeringen. Ook als je diefstal of andere kosten meldt.

3 redenen voor online schade melden

Eenvoudig
Je beantwoordt online een aantal vragen over je schade. Foto’s en documenten kun je direct toevoegen. 
Snel
We bellen jou om alles verder te regelen. Dit doen we meestal binnen 2 werkdagen.
Persoonlijk

Tijdens het melden kun je een afspraak maken voor een videogesprek met onze schadeadviseur. Dit kan al binnen 48 uur. Je kiest zelf een plek en tijdstip dat jou uitkomt.

Wil je weten welke schade verzekerd is?
Bekijk welke schade verzekerd is van de veelvoorkomende schades. En wat je het beste kunt doen bij deze schade.

Jij kiest hoe je de schade bij ons meldt

Online melden
24/7 beschikbaar.
Je kunt eenvoudig je schade online melden. En altijd als het jou uitkomt. Wel zo fijn.
24/7 beschikbaar. Wij nemen na ontvangst van de schademelding binnen 3 werkdagen contact met je op. Tijdens het melden kun je ook een afspraak voor een videogesprek maken.
Bel ons
Wij helpen jou graag.
Wij zitten klaar voor je. Ook als je vragen hebt over je schade.
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur (lokaal tarief). In het weekend en op officiële feestdagen zijn we gesloten. Bekijk het keuzemenu.
Spoed
24/7 bereikbaar.
Onze alarmcentrale is 24/7 bereikbaar voor spoedgevallen.
24/7 bereikbaar (lokaal tarief).

Veelgestelde vragen

Binnen hoeveel tijd moet ik mijn schade of diefstal melden?
Zo snel mogelijk. Geef je schade of diefstal online of telefonisch aan ons door.
Wanneer ontvang ik een reactie op mijn schademelding?
Wij nemen na ontvangst van de schademelding meestal binnen 3 werkdagen contact met je op. Als er sprake is van grote drukte kan dit langer duren. Bijvoorbeeld na een storm of veel hagelschade.
Hoe meld ik een juridisch geschil?
Meld je zaak of geschil eenvoudig online of telefonisch. Bekijk de contactgegevens van Achmea Rechtsbijstand >
Waar stuur ik foto's of documenten van mijn schade naartoe?
Vragen wij na je schademelding om foto's of documenten? Of heb je een schadeformulier ingevuld? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp het schadenummer.

Opsturen mag ook naar:

Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg

Vermeld het schadenummer.