Klantenservice zakelijk

Zelf regelen en bekijken

Bij Interpolis regel je zelf veel online. Zo hoef je niet te wachten en kun je snel verder. Wel zo handig.

Wil je iets regelen voor jouw particuliere verzekering? Ga dan naar onze particuliere pagina.

Contact met Interpolis of Rabobank

De Rabobank helpt je graag als je een vraag hebt over je verzekering of het wijzigen ervan. Wil je telefonisch een schade melden? Dan staat Interpolis voor je klaar.

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik een reactie op mijn schademelding?

Wij nemen na ontvangst van de schademelding zo snel mogelijk contact met je op. Als er sprake is van grote drukte kan dit langer duren. Bijvoorbeeld na een storm of veel hagelschade.

Waar stuur ik foto's of documenten van mijn schade naartoe?

Vragen wij na je schademelding om foto's of documenten? Of heb je een schadeformulier ingevuld? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp het schadenummer.

Opsturen mag ook naar:

Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg

Vermeld het schadenummer.

Binnen hoeveel tijd moet ik mijn schade of diefstal melden?

Zo snel mogelijk. Geef je schade of diefstal online of telefonisch aan ons door.

Bij welke schadeherstelbedrijven kan ik terecht voor herstel van schade aan mijn zakelijke (bestel)auto?

Het is voor jou het makkelijkst als je de schade aan je zakelijke (bestel)auto laat herstellen door een bij ons aangesloten schadehersteller. Bij een aangesloten reparateur heb je deze voordelen:
  • vervangend vervoer tijdens het herstel (tot maximaal 30 dagen)
  • 4 jaar BOVAG-garantie op het herstel
  • reparatie met originele merkonderdelen
  • in 99% van de gevallen is expertonderzoek niet nodig
Ontdek de aangesloten herstelbedrijven in jouw buurt door te zoeken op je postcode.

Ik wil een klacht doorgeven. Hoe doe ik dat?

Ben je niet tevreden over hoe we een verzoek of vraag beantwoord hebben? Dat is vervelend. Je kunt je klacht online aan ons doorgeven.

Hoe kan ik een overlijden melden?

In deze moeilijke periode moet je veel regelen. Een overlijden kun je melden via Rabobank of je tussenpersoon. Zij ondersteunen je bij het regelen van de uitkering van een verzekering bij Interpolis. Ook helpen ze bij het aanpassen of beëindigen van lopende verzekeringen.