ThuisWacht Huur

Alleen te bestellen als je een particuliere Interpolis verzekering hebt


  • Slimme camera
  • 2 speciale sleutelhangers
  • 2 raam- of deursensoren
  • Toegang tot de Toon security-app
  • Looptijd abonnement: 24 maanden
Meer productdetails
€ 14,95
per maand
In winkelmandje
  • Gratis verzending
  • 14 dagen bedenktijd
  • We acceptereniDealMastercardVisa

ThuisWacht bestaat uit:

Slimme camera

Slimme camera met sirene van 90 dB

De slimme camera is ook het basisstation van ThuisWacht. Je verbindt de camera met je wifi-netwerk thuis. Via het internet maakt de camera verbinding met de Toon security-app. De slimme camera communiceert bovendien met extra sensoren. Als een van deze sensoren een poging tot inbraak detecteert, ontvang je hiervan een bericht op je mobiele telefoon.

 De camera bevat een sensor die beweging in huis detecteert als je alarm is ingeschakeld. Wanneer de camera beweging detecteert, stuurt de slimme camera een bericht naar je mobiele telefoon. Ook worden automatisch videobeelden gemaakt. 

 De slimme camera bevat een sirene van 90 dB. Afhankelijk van je persoonlijke instellingen, kun je de sirene automatisch of handmatig inschakelen. Ook is de camera uitgerust met een fysieke shutter. Als het huisbeveiligingssysteem is uitgeschakeld, is de shutter van de camera afgesloten. Zo weet je zeker dat er niemand meekijkt als je thuis bent. De slimme camera is uitgerust met een ingebouwde back-up-batterij. Die zorgt ervoor dat de camera tot 6 uur lang blijft werken, mocht thuis de stroom uitvallen. De ThuisWacht-camera is een Full-HD-camera met bewegingsdetectie, 130 graden en nightvision. Dit geeft in alle situaties haarscherp beeld, waardoor je niets meer ontgaat.

 
Raam- en deursensor
Slimme sensor voor deuren en ramen

Deze slimme sensor bevestig je op je deuren of ramen. De sensor reageert op trillingen, waarmee de eerste tekenen van inbraak kunnen worden gedetecteerd nog voordat de deur of het raam is geopend. De sensor koppel je draadloos aan je slimme camera. De sensor werkt op 1 AAA-batterij.
Speciale sleutelhanger

Speciale sleutelhanger (badge) 

De sleutelhanger geef je bijvoorbeeld aan je gezinsleden. Je kunt instellen dat je een melding ontvangt op je mobiele telefoon als een van je gezinsleden, die in bezit is van een sleutelhanger, het huis betreedt of verlaat. Je kunt het alarm ook automatisch uit laten schakelen wanneer iemand met de sleutelhanger binnen het bereik van het huisbeveiligingssysteem komt. Je gezinsleden kunnen ook zelf het alarm in- en uitschakelen wanneer zij weggaan of thuiskomen. De sleutelhangers maken draadloos verbinding met je slimme camera, nadat je ze aan elkaar hebt gekoppeld. De sleutelhangers werken ieder op een knoopcel batterij (CR2032).

Toon Security app
Toegang tot de Toon security-app

Met deze app installeer en bedien je je huisbeveiligingssysteem. Je kunt live thuis meekijken en opgenomen videobeelden terugkijken. Je kunt ook zien wanneer gezinsleden die in het bezit zijn van een sleutelhanger thuiskomen of het huis verlaten. Als het alarm afgaat kun je via de app iemand uit je eigen netwerk of een professionele beveiliger inschakelen.
Opslag video

7 dagen opslag van video -en geluidsopnamen

De slimme camera van ThuisWacht maakt video- en geluidsopnamen. Deze worden 7 dagen in de cloud opgeslagen. Daarna worden ze verwijderd. De opnamen zijn alleen door uzelf te benaderen via de Toon Security-app. 

Professionele beveiliger
Inschakelen van een professionele beveiliger

Bij een alarmmelding kun je er via de app voor kiezen om contact op te nemen met de Interpolis Alarmcentrale.  Zij kunnen een professionele beveiliger voor je inschakelen als je dat wilt. Deze komt dan poolshoogte nemen bij jouw huis. Voor het inschakelen van een professionele beveiliger betaal je een apart bedrag. Dit bedrag staat vermeld in de app. De beveiliger kan je huis natuurlijk niet betreden. Bij een verdachte situatie schakelt de beveiliger hulpdiensten in.
 

Algemene informatie

Abonnement

Abonnement

Je kunt ThuisWacht huren wanneer je een levens-, zorg- of schadeverzekering bij ons hebt.

Looptijd 
abonnement  
Je gaat een huurovereenkomst aan voor minimaal 24 maanden. Na deze periode loopt de overeenkomst door, maar kun je maandelijks opzeggen. 
   
Kosten           Het maandbedrag is op dit moment 14,95 per maand. Dit is inclusief het abonnement met video-opslag en de optie om tegen betaling een professionele beveiliger in te schakelen. Je betaalt geen aanschafkosten.
   
Betaling De eerste termijn reken je af bij aanvraag.  Bij aanvraag heb je een machtiging voor automatische incasso afgegeven. Wij sturen je minimaal 2 weken voor incasso bericht wanneer de eerste incasso wordt afgeschreven. Als wij niet kunnen incasseren moet het abonnementsgeld voor de 1e dag van de maand waarop het abonnementsgeld betrekking heeft, op onze rekening staan. 
   
 Garantie Gedurende de huurperiode heb je garantie op de werking van de apparatuur. Interpolis is eigenaar van de ThuisWacht camera. Je bent wel eigenaar van de sleutelhangers en sensoren. Hierop heb je 2 jaar garantie.
   
Abonnement     annuleren Heb je je bedacht? Je hebt 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je het contract van ons ontvangt. Je kunt ThuisWacht dan gratis aan ons terugsturen. Let op; stuur nooit zelf producten aan ons retour. Wij kunnen dan niet garant staan voor schade of verlies tijdens de zending. Neem eerst contact op met de klantenservice. Wij voorzien een gratis verzendlabel met het juiste adres en verdere instructies.
Voorwaarden

Voorwaarden

Interpolis ThuisWacht® Huur is exclusief verkrijgbaar voor klanten met een Interpolis verzekering.

De looptijd van het abonnement is 24 maanden.

Voorwaarden Interpolis ThuisWacht Huur

Privacyverklaring Interpolis ThuisWacht

Retour & Verzendinformatie

Retour & Verzendinformatie

ThuisWacht wordt gratis en binnen 2 werkdagen naar u verzonden.

Wilt u uw product binnen 14 dagen terugsturen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij leggen u uit hoe u gratis kunt retourneren.

Hebt u het product al langer dan 14 dagen in huis? Neem dan ook contact op met de klantenservice. We bekijken dan samen met u de situatie en kijken wat er mogelijk is wat betreft terugsturen en de kosten hiervan.