Is je vlucht vertraagd of geannuleerd? Of loop je tegen andere problemen aan op de luchthaven? Lees wat je kunt doen

Waarmee kunnen wij jou helpen?

Hulp bij ieder product

Wij hebben voor een aantal verzekeringen een handig overzicht voor jou gemaakt. Zo zie je alle mogelijkheden op een rij. Zoals het wijzigen of bekijken van je verzekering.

Veelgestelde vragen

Waar stuur ik foto’s of documenten van mijn schade naartoe?

Vragen wij na je schademelding om foto's of documenten? Of heb je een schadeformulier ingevuld? Voeg deze dan toe aan je schademelding via Mijn Interpolis of de Interpolis App.

Stuur je liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp je schadenummer.

Opsturen mag ook naar:

Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg

Vermeld je schadenummer.

 

Zie je jouw documenten of foto’s niet terug in je schademelding in Mijn Interpolis?
Voegde je deze toe via Mijn Interpolis? Dan kan het tot een uur duren voor deze zichtbaar worden. Stuurde je aanvullende documenten of foto’s naar ons via mail of per post? Dan ontvangen en verwerken wij deze wel, maar worden ze niet zichtbaar in Mijn Interpolis.

Wat doet Interpolis en wat doet Rabobank voor mij?
Heb je interesse in een verzekering van Interpolis, dan sluit je die af via de Rabobank. De Rabobank is dus jouw tussenpersoon. Rabobank bemiddelt voor jou bij het afsluiten en wijzigen van je verzekering. Interpolis staat bekend om haar klantgerichte schadeafhandeling.
Wat moet ik doen als ik geen Rabobank klant ben?
Het kan zijn dat je een particuliere Interpolis verzekering hebt of wilt afsluiten, maar geen rekening hebt bij de Rabobank. Dit is geen enkel probleem. Ook dan helpt de Rabobank jou graag.
Hoe lang duurt het voordat ik een reactie van Interpolis krijg?
Wil je bij ons een schadeverzekering of zorgverzekering afsluiten of wil je die juist aanpassen? Wil je een schade melden? Elke verandering of aanvraag kost tijd. Wij informeren je graag helder over de reactietermijnen die wij hebben.
Kapotte of gestolen telefoon. Is deze verzekerd?
Misschien heb je jouw telefoon op straat laten vallen of in het zwembad op de camping. Of misschien ben je thuis op je telefoon gaan staan. Met je mobiel kan veel gebeuren. We leggen je graag uit wat nu wel en niet verzekerd is.

Contact met Interpolis of Rabobank

De Rabobank helpt je graag als je een vraag hebt over je verzekering of het wijzigen ervan. Wil je telefonisch een schade melden of iemand spreken over je zorgverzekering? Dan staat Interpolis voor je klaar.