Waarmee kunnen wij u helpen?

Hulp bij ieder product

Wij hebben voor een aantal verzekeringen een handig overzicht voor u gemaakt. Zo ziet u alle mogelijkheden op een rij. Zoals het wijzigen of bekijken van uw verzekering.

Veel gestelde vragen

Waar stuur ik foto’s of documenten van mijn schade naartoe?
Vragen wij na uw schademelding om foto's of documenten? Of heeft u een schadeformulier ingevuld? Mail deze dan naar schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp uw schadenummer.

Opsturen mag ook naar:

Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg

Vermeld uw schadenummer.
Wat doet Interpolis en wat doet Rabobank voor mij?
Heeft u interesse in een verzekering van Interpolis, dan sluit u die af via de Rabobank. De Rabobank is dus uw tussenpersoon. Rabobank bemiddelt voor u bij het afsluiten en wijzigen van uw verzekering. Interpolis staat bekend om haar klantgerichte schadeafhandeling.
Wat moet ik doen als ik geen Rabobank klant ben?
Het kan zijn dat u een particuliere Interpolis verzekering heeft of wilt afsluiten, maar geen rekening heeft bij de Rabobank. Dit is geen enkel probleem. Ook dan helpt de Rabobank u graag.
Hoe lang duurt het voordat ik een reactie van Interpolis krijg?
Wilt u bij ons een schadeverzekering of zorgverzekering afsluiten of wilt u die juist aanpassen? Wilt u een schade melden? Elke verandering of aanvraag kost tijd. Wij informeren u graag helder over de reactietermijnen die wij hebben.
Kapotte of gestolen telefoon. Is deze verzekerd?
Misschien heeft u uw telefoon op straat laten vallen of in het zwembad op de camping. Of misschien bent u thuis op uw telefoon gaan staan. Met uw mobiel kan veel gebeuren. We leggen u graag uit wat nu wel en niet verzekerd is.

Contact met Interpolis of Rabobank

De Rabobank helpt u graag als u een vraag heeft over uw verzekering of het wijzigen ervan.
Wilt u telefonisch een schade melden of iemand spreken over uw zorgverzekering? Dan staat Interpolis voor u klaar.
Vragen over uw verzekering
Rabobank helpt u graag verder
Chat met Rabobank
Chat via de Rabo App of Rabo Online Bankieren. Ook voor advies en vragen over het wijzigen van uw verzekering, niet voor vragen over uw zorgverzekering.
Bereikbaarheid  
Op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur.
Bel met Rabobank
Liever telefonisch contact? Rabobank helpt u graag met alle vragen rondom uw verzekering. Ook voor advies en vragen over het wijzigen van uw verzekering, niet voor vragen over uw zorgverzekering.
Bereikbaarheid
Op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Vragen over uw zorgverzekering
Wij staan voor u klaar
WhatsApp
Stel uw vraag over uw zorgverzekering. Via WhatsApp delen we geen medische en financiële gegevens.
Bereikbaarheid
Op werkdagen van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 13:00 uur. U ontvangt een reactie binnen 2 uur tijdens openingstijden.
Interpolis Zorglijn
Liever telefonisch contact? Wij helpen u graag met alle vragen rondom uw zorgverzekering.

Bereikbaarheid
Op werkdagen van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 13:00 uur (lokaal tarief).

Online formulier
U mag uw vraag ook online stellen. Gewoon wanneer het u uitkomt.
Beschikbaar
24/7. U ontvangt een reactie binnen 3 dagen.
Schade diefstal of annulering melden
Ook voor vragen over uw schade
Bel ons
Liever persoonlijk contact of een vraag over uw schade? Wij helpen u graag.
Bereikbaarheid
Op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur (lokaal tarief).
Online melden
Eenvoudig online een melding maken. En wanneer het u uitkomt.
Beschikbaar
24/7. Wij reageren meestal binnen 48 uur.
Via de app
Download de app op uw smartphone. En maak een melding waar en wanneer u wilt.
Beschikbaar
24/7. Wij reageren meestal binnen 48 uur.
Spoed
Bel ons direct
Alarmcentrale
Voor hulp of spoedeisende gezondheidszorg in het buitenland en bij pech onderweg.
Bereikbaarheid
24/7 (lokaal tarief).
Bekijk alle contact mogelijkheden