Zakelijke schade gemeld? Bekijk onze contactmogelijkheden >
Meestal lukt het ons om eenvoudige schades binnen 48 uur af te wikkelen. We maken dan het bedrag ook naar je over. Soms is er meer informatie nodig. Dan hoor je dat per telefoon of e-mail van ons.
Is er sprake van drukte, bijvoorbeeld door slecht weer? Dan kan dit oplopen naar 5 werkdagen.
Is het een complexe schade? Dan kan het zijn dat een expert jouw schade beoordeelt. Het kan dan langer duren, afhankelijk van de omvang van de schade.
Vragen wij na je schademelding om foto's of documenten? Of heb je een schadeformulier ingevuld? Voeg deze dan toe aan je schademelding via Mijn Interpolis of de Interpolis App.
Stuur je liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp je schadenummer.
Opsturen mag ook naar:
Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg
Vermeld je schadenummer.
Zie je jouw documenten of foto’s niet terug in je schademelding in Mijn Interpolis?
Voegde je deze toe via Mijn Interpolis? Dan kan het tot een uur duren voor deze zichtbaar worden. Stuurde je aanvullende documenten of foto’s naar ons via mail of per post? Dan ontvangen en verwerken wij deze wel, maar worden ze niet zichtbaar in Mijn Interpolis.
Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer +31 13 580 12 34. In Mijn Interpolis bij Mijn schademeldingen kun je ook je vraag stellen aan een medewerker via chat.
We zijn natuurlijk benieuwd wat je vond van het online schade melden of de afhandeling daarvan. Wat ging er goed en wat ging minder goed? Heb je een compliment of klacht, dan horen wij dat natuurlijk graag.