Volg de status van je schademelding

Bekijk je melding en voeg foto's of documenten toe.

Schade, diefstal of annulering gemeld bij ons? Je vindt je melding in Mijn Interpolis of onze app.

Dit vind je in Mijn Interpolis of onze app

  • Bekijk en volg je melding, waar en wanneer je wilt.
  • Voeg eenvoudig foto's of documenten toe, als wij daarom vragen.
  • Bekijk hoe we jouw schade oplossen, of dat er eerst een schade-expert komt.
  • Bekijk welke bedragen wij aan jou betaalden. En of je een eigen risico hebt.

Log snel, eenvoudig en veilig in via iDIN

Met iDIN log je in bij je bank. Zo ontvangen wij eenmalig jouw persoons- en adresgegevens. Zodat we zeker weten dat jij het bent.

 

Zakelijke schade gemeld? Bekijk onze contactmogelijkheden >

Mijn Interpolis
Online je melding bekijken. En voeg eenvoudig foto's of documenten toe.
Interpolis App
Download de app. Volg je melding en voeg eenvoudig foto's of documenten toe.

Je melding aanvullen of wijzigen

In Mijn Interpolis of onze app kun je zelf foto's of documenten toevoegen. Wil je iets anders wijzigen? Bel ons dan. Wij helpen je graag.
Bel ons
Vandaag bereikbaar vanaf 8.00 uur.
Voor vragen over je schade of het persoonlijk melden van je schade. Wij helpen je graag. 
013 580 12 34 Op dit moment is het erg druk aan de telefoon.
Lokaal tarief. Bekijk het keuzemenu.

Veelgestelde vragen

Hebben jullie mijn foto’s en documenten ontvangen?
Voegde u deze documenten toe via Mijn Interpolis? Dan kan het tot een uur duren voordat deze zichtbaar worden in Mijn Interpolis. Stuurde u de documenten naar ons via e-mail of per post? Dan ontvangen en verwerken wij deze wel, maar worden ze niet zichtbaar in Mijn Interpolis. U ontvangt bij het verzenden via e-mail wel meteen een ontvangstbevestiging hiervan.
Hoe lang duurt het voordat ik reactie krijg op mijn schade?

Meestal lukt het ons om eenvoudige schades binnen 48 uur af te wikkelen. We maken dan het bedrag ook naar je over. Soms is er meer informatie nodig. Dan hoor je dat per telefoon of e-mail van ons.

 

Is er sprake van drukte, bijvoorbeeld door slecht weer? Dan kan dit oplopen naar 5 werkdagen.

 

Is het een complexe schade? Dan kan het zijn dat een expert jouw schade beoordeelt. Het kan dan langer duren, afhankelijk van de omvang van de schade.

Waar stuur ik foto’s of documenten van mijn schade naartoe?

Vragen wij na je schademelding om foto's of documenten? Of heb je een schadeformulier ingevuld? Voeg deze dan toe aan je schademelding via Mijn Interpolis of de Interpolis App.

Stuur je liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp je schadenummer.

Opsturen mag ook naar:

Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg

Vermeld je schadenummer.

 

Zie je jouw documenten of foto’s niet terug in je schademelding in Mijn Interpolis?
Voegde je deze toe via Mijn Interpolis? Dan kan het tot een uur duren voor deze zichtbaar worden. Stuurde je aanvullende documenten of foto’s naar ons via mail of per post? Dan ontvangen en verwerken wij deze wel, maar worden ze niet zichtbaar in Mijn Interpolis.


Ik heb een vraag over een gemelde schade, hoe stel ik die?

Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer +31 13 580 12 34. In Mijn Interpolis bij Mijn schademeldingen kun je ook je vraag stellen aan een medewerker via chat.

Ik heb een compliment of klacht over de afhandeling van mijn schade, hoe geef ik die door?

We zijn natuurlijk benieuwd wat je vond van het online schade melden of de afhandeling daarvan. Wat ging er goed en wat ging minder goed? Heb je een compliment of klacht, dan horen wij dat natuurlijk graag.

Interpolis app

Volg de status in de Interpolis App

Al 150.000 keer gedownload.
  • eenvoudig foto’s van je telefoon uploaden
  • ontvang updates over de status van je gemelde schade
  • altijd toegang tot je polis, verzekeringen, groene kaart en meer