Klantenservice zakelijk

Zelf regelen en bekijken

Bij Interpolis regel je zelf veel online. Zo hoef je niet te wachten en kun je snel verder. Wel zo handig.

Wil je iets regelen voor jouw particuliere verzekering? Ga dan naar onze particuliere pagina.

Contact met Interpolis of Rabobank

De Rabobank helpt je graag als je een vraag hebt over je verzekering of het wijzigen ervan. Wil je telefonisch een schade melden? Dan staat Interpolis voor je klaar.

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik een reactie op mijn schademelding?
Wij nemen na ontvangst van de schademelding meestal binnen 3 werkdagen contact met je op. Als er sprake is van grote drukte kan dit langer duren. Bijvoorbeeld na een storm of veel hagelschade.
Waar stuur ik foto's of documenten van mijn schade naartoe?
Vragen wij na je schademelding om foto's of documenten? Of heb je een schadeformulier ingevuld? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp het schadenummer.

Opsturen mag ook naar:

Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg

Vermeld het schadenummer.
Binnen hoeveel tijd moet ik mijn schade of diefstal melden?
Zo snel mogelijk. Geef je schade of diefstal online of telefonisch aan ons door.