In 3 stappen naar een oplossing

Verzamel alle informatie

Dit kan 24/7 online. Gewoon wanneer het u uitkomt. U mag ons natuurlijk ook bellen. Voor vragen over schade kunt u natuurlijk ook bij ons terecht.

Icoontje vergrootglas

Zoek een herstelbedrijf

Kiest u voor een aangesloten hersteller? Geef de naam van het bedrijf door als u de schade meldt. Onze schadeafdeling beoordeelt namelijk eerst of u verzekerd bent voor de schade.

Icoontje  tafelbel

U hoeft zelf niets meer te doen

Onze schadeafdeling verbindt u door met de schadehersteller voor het maken van een afspraak. Dat bedrijf regelt verder alles direct met ons.

Icoontje duim omhoog

Ga na of u een eigen risico heeft

Dit is het deel van de schade dat u zelf moet betalen. Na de reparatie betaalt u dit bedrag direct bij de hersteller of merkdealer op het moment dat u uw voertuig ophaalt.

Check of de schade invloed heeft op uw schadevrije jaren

Blikschade heeft mogelijk gevolgen voor de schadevrije jaren die u heeft opgebouwd. Het kan dat uw verzekeringspremie hierdoor stijgt. Onze schadeafdeling bespreekt dit graag met u.

U kiest zelf hoe u de schade bij ons meldt

Niemand zit te wachten op schade. Gebeurt het toch? Wij zitten klaar voor u.
 Zo zorgen we dat uw bedrijf weer snel verder kan.

Telefonisch melden

Wij zitten klaar voor u. Ook als u vragen hebt over uw schade.

Online melden

U kunt eenvoudig uw schade online melden. En altijd als het u uitkomt. Wel zo fijn.

Spoed

De Interpolis Alarmcentrale is 24/7 bereikbaar voor spoedgevallen.