Na je aanmelding bij HeyCoach vindt een controle plaats of de coaching onder de dekking van jouw aanvullende verzekering valt. Is dit zo, dan ontvang je een betaalverzoek voor de eigen bijdrage.
Als je betaling binnen is, stuurt HeyCoach je de inloggegevens. Daarna gaan jullie aan de slag. Je start met een kennismaking en het vaststellen van een coachvraag.
De coach geeft tips en reikt handvatten aan ter ondersteuning. Samen bespreek je of je coachvraag voldoende beantwoord is. Als het nodig is, adviseert je coach je waar je terecht kunt.
HeyCoach biedt hulp bij onder andere:
Voor chatcontact vraagt HeyCoach alleen een naam, e-mailadres en leeftijd. Het contact kan ook anoniem zijn.
Voor het aanvragen van een online videoconsult wordt ook je telefoonnummer gevraagd. Alle informatie wordt bij HeyCoach opgeslagen en bewaard. HeyCoach werkt volgens de richtlijnen van hun privacyreglement. Interpolis ontvangt geen privacygevoelige informatie.
Interpolis ontvangt geen persoonsgegevens of gespreksgegevens van HeyCoach. Alle gegevens die je met hen deelt, blijven bij HeyCoach.
Wij ontvangen van HeyCoach ook geen gepersonaliseerde gegevens. Alleen aantallen gebruikers en informatie over de klanttevredenheid. Deze gegevens gebruiken wij om onze dienstverlening te verbeteren.