Lees wat klanten van onze schadeafhandeling vinden.

Elke 3 maanden ontvangen we ongeveer 500 reviews van klanten die we hielpen bij een schade. We laten een selectie van reviews zien die een eerlijk beeld geven van hoe klanten Interpolis ervaren. Reviews met ongepaste of privacygevoelige inhoud worden niet getoond. De beoordelingen komen uit onafhankelijk onderzoek van Toluna.
9

Anoniem | 27 september 2025

Helemaal niks. Prima
8

Anoniem | 27 september 2025

prima geregeld en helder gecommuniceerd
9

Anoniem | 26 september 2025

zo doorgaan
7

Anoniem | 23 september 2025

"Ik heb goede ervaringen mbt het afwikkelen van schade nav een brand. Ook bij een recente aansprakelijkheidsschade is er wel geluisterd naar mijn argumenten. Ik heb uiteindelijk niet gekregen wat ik redelijk vond, maar jullie zijn mij wel tegemoet gekomen. Ik ben daar tevreden mee, snap jullie standpunt namelijk ook wel. Ik heb niet het idee dat het bij Interpolis enkel draait om het verdienmodel, maar dat je echt geholpen wordt."
10

Anoniem | 22 september 2025

Omdat na ons eerste contact wij zeer tevreden zijn met de gevolg gesprekken en ook altijd correct antwoord hebben gehad, en de zaak ook prima is afgehandeld.
9

Anoniem | 10 september 2025

Goede service
10

Anoniem | 10 september 2025

"Netjes geholpen, Alles goed uitgelegd. Beetje jammer van de tijd vindt ik het wel voor zo'n klein bedrag. Er is veel heen en weer gebeld en gemaild. Het ging om een schade van €1000,-. Ik zou energie ergens anders insteken en gelijk betalen. En eigen risico regelen met de klant. Omdat jullie zelf binnen graafwerkzaamheden aangeven dat je bijna altijd in het ongelijk staat."
8

Anoniem | 8 september 2025

Geen idee. Alles is prima verlopen
6

Anoniem | 28 augustus 2025

Sneller reageren, beter communiceren, beter inspelen op urgentie.
2

Anoniem | 22 augustus 2025

Schade is niet gedekt terwijl ik dacht de juiste verzekering te hebben. verkeerd voorgelicht!
4

Anoniem | 21 augustus 2025

Sneller afhandelen en beter communiceren
6

Anoniem | 14 augustus 2025

Jammer dat we een eigen risico van 250 euro hadden, bij een schade van 265 is dat dan niet interesant om terug te vragen. ben al jaren trouwe betaler en als er dan eens iets is val ik nog buiten de boot.
1

Anoniem | 11 augustus 2025

"Als er schade gemeld word niet zomaar afkappen onder bedrijfsrisico. Maar doet meedenken wat er wel mogelijk is om tot een oplossing te komen. Er word veel premie betaald dus verwacht de klant ook meer steun te krijgen."
10

Anoniem | 3 augustus 2025

Alles werd echt super geregeld.
10

Anoniem | 2 augustus 2025

Omdat ik snel geholpen werd en wanneer ik belde of vragen had was altijd iemand die mijn antwoorden.
9

Anoniem | 31 juli 2025

"Had een domme fout gemaakt die door de begripvolle medewerkster zeer vlot is afgehandeld. En de vergoeding Zeer snel over gemaakt. Prima!!!"
9

Anoniem | 21 juli 2025

Snel geholpen en alle begrip. We waren beetje in paniek. Goed gerustgesteld
10

Anoniem | 18 juli 2025

Snelle beantwoording, Eerlijke uitleg over wat de schade is die vergoed kan worden en zelfs het verzoek ingediend met de vraag of de tegenpartij akkoord gaat. Toen het misliep in de email communicatie helder, vrolijk en accuraat geholpen. Het geld stond ook de dag na de bekendmaking al op mijn rekening. Super gewoonweg!
10

Anoniem | 16 juli 2025

bevalt prima en makkelijk contact
7

Anoniem | 12 juli 2025

snelle afhandeling
9

Anoniem | 11 juli 2025

Fijn geholpen
9

Anoniem | 9 juli 2025

Goed contact en afhandeling
10

Anoniem | 9 juli 2025

Ik ben heel tevreden hoe snel alles afgehandeld wordt.
10

Anoniem | 9 juli 2025

men heeft mij in deze zaak goed geholpen
10

Anoniem | 9 juli 2025

snelle en duidelijk afhandeling van de zaak
10

Anoniem | 7 juli 2025

Omdat deze als je echt iets hebt, goed en correct afwerkt.
1

Anoniem | 6 juli 2025

De melding die we hebben gedaan wordt niet in behandeling genomen omdat er geen schade is. Daar zijn wij het niet mee eens, maar er valt niet over te praten. De vraag is waar zijn we voor verzekerd, dit was een fout in het werk maar valt niet onder de bedrijfsaansprakelijkheid waar we premie voor betalen. Wanneer kun je hier dan wel aanspraak op maken.
9

Anoniem | 11 juli 2025

Onze bedrijfs­aansprakelijkheids­verzekering

Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering

Schade die jij, je medewerkers of je producten veroorzaken

  • per schadegeval tot € 2,5 miljoen verzekerd, maximaal € 5 miljoen per jaar
  • juridische hulp en kosten van de rechtszaak zijn verzekerd
  • bedrijfsgroei is meeverzekerd