Samen met leveranciers deed Montapacking er alles aan om de verloren voorraden van klanten zo snel mogelijk aan te vullen. "We zijn een hartstikke gezond bedrijf", vertelt Edwin. "Maar zo’n brand doet zoveel pijn, er zit zoveel emotie in. En ik werd door heel veel webshops gebeld die hier hun spullen hebben liggen. Als werkgever voel je je verantwoordelijk voor je eigen mensen, je leveranciers en je klanten. Zij lijden hier het meest onder en we doen er alles aan om dat leed zoveel mogelijk te verzachten."
Bedrijfsschade-expert Pieter Vlemmings en collega bouwkundig schade-expert Tony Aarts, beiden van Interpolis, waren op de dag van de brand direct ter plaatse. "Het is erg belangrijk dat onze klant zich direct na een calamiteit gesteund voelt", aldus Tony. "Een schade heeft nu eenmaal een grote en vaak ook emotionele impact." "De gedupeerde klanten van Montapacking hebben we al binnen een week schadeloos gesteld," vertelt Pieter. "Daar lag voor Montapacking en ook voor ons een hoge prioriteit. We hebben alles op alles gezet om ervoor te zorgen dat goederen meteen vanuit een ander pand geleverd konden worden."