Lees wat klanten van onze schadeafhandeling vinden.

Elke 3 maanden ontvangen we ongeveer 500 reviews van klanten die we hielpen bij een schade. We laten een selectie van reviews zien die een eerlijk beeld geven van hoe klanten Interpolis ervaren. Reviews met ongepaste of privacygevoelige inhoud worden niet getoond. De beoordelingen komen uit onafhankelijk onderzoek van Toluna.
9

Anoniem | 27 september 2025

grondig geregeld
9

Anoniem | 27 september 2025

Zeer goed dat er succesvol onderhandeld is over het delen van de kosten met de andere partij
10

Anoniem | 25 september 2025

Geen gezeur en een eerlijke behandeling.
9

Anoniem | 25 september 2025

Goede bereikbaarheid (telefonisch), deskundige medewerkers en duidelijke antwoorden op gestelde vragen.
5

Anoniem | 25 september 2025

Kleinere schades vergoeden zonder dat je 2x zoveel premie gaat betalen.
8

Anoniem | 24 september 2025

iets sneller reageren op vragen van ons.
10

Anoniem | 23 september 2025

Jullie zijn wellicht niet de goedkoopste maar alles wordt geregeld. Het is prettig om ontzorgt te worden.
6

Anoniem | 22 september 2025

"Afspraken mbt reactietijden sterk verbeteren. in reactie op mails ed komt een reactie van dat je binnen 10 dagen gereageerd gaat worden?! dit duurt soms weken! Verder is de communicatie niet altijd duidelijk en niet compleet. Ook de aangemelde ooggetuigen worden slecht geïnformeerd waardoor deze een beetje in een ongewis komen! Uiteindelijk is er gelukkig voor ons toch een positieve uitkomt in deze schadeclaim."
10

Anoniem | 21 september 2025

Snelle duidelijk en plezierige communicatie daarnaast coulant mbt no claim.
8

Anoniem | 16 september 2025

Interpolis heeft op zich correct gehandeld, we zijn niet geheel tevreden omdat wij in principe geen schuldige waren. We zijn alleen nalatig geweest in het laten ondertekenen van formulier en dat heeft tegenpartij tegen ons gebruikt.
10

Anoniem | 14 september 2025

Nette, correcte en vriendelijke medewerkers
5

Anoniem | 13 september 2025

De hoogte van de schade wordt in veelvoud uitgesmeerd over de hogere premie die ik ga betalen. Dat hadden jullie net zo goed gelijk kunnen laten weten aan mij. Dan had ik de schade direct met eigen middelen kunnen verhelpen, ipv 2,5 maand later.
8

Anoniem | 11 september 2025

Sneller update van situatie. Voor de rest prima
9

Anoniem | 10 september 2025

nooit geen gezeur
8

Anoniem | 10 september 2025

snelheid van afhandelen
6

Anoniem | 2 september 2025

Afwikkelen van eigen risico heeft erg lang geduurd
8

Anoniem | 2 september 2025

Ik had gekozen voor de optie om de schade te laten herstellen door een bij Interpolis aangesloten schadehersteller vanwege de gunstige voorwaarden van vervangend vervoer. De afhandeling heeft bijna 4 maanden geduurd en vervangend vervoer ging niet van harte. Aangezien het een bedrijfsauto (grijs kenteken) betrof, gebruikt voor vervoer van goederen, hadden wij eigenlijk ook een soort van bestelauto weer nodig. In eerste instantie kregen wij helemaal geen vervangend vervoer, pas na enig aandringen werd er een Mazda 2 meegegeven waar we in principe niks aan hadden. Uiteindelijk kan Interpolis hier niet zo veel aan doen, ook omdat de Rabobank onze tussenpersoon is. Het ongeval is niet onze schuld geweest maar we hebben toch een 3 maand extra kosten gehad vanwege de koeriers die we moesten inschakelen vanwege het uitvallen van onze bedrijfsauto. Het gratis passend vervoer zoals genoemd in de eerste brief, vind ik dus persoonlijk dat het beter had gekund.
10

Anoniem | 1 september 2025

"Snelle afhandeling en ik had nog een vraag en die werd snel beantwoord. Ook lof voor de goede telefonische bereikbaarheid. (en dit is niet mijn eerste zeer positieve ervaring)"
9

Anoniem | 30 augustus 2025

Zeer netjes, snel en ongecompliceerd geholpen.
10

Anoniem | 29 augustus 2025

Ik heb in het verleden een schade gehad met brand , dat is niet goed afgehandeld
10

Anoniem | 28 augustus 2025

Omdat alle zorgen uit handen wordt genomen door interpolis en dat alles geregeld word.
1

Anoniem | 25 augustus 2025

Meermaals dezelfde vragen krijgen, meermaals niet teruggebeld worden, meermaals ons opzadelen met onnodig werk wat nergens toe leidt.
9

Anoniem | 21 augustus 2025

jammer dat als je een eigen reparateur wil kiezen, dat je alles zelf moet regelen.
9

Anoniem | 20 augustus 2025

Correcte afhandeling
9

Anoniem | 18 augustus 2025

Ook nu weer een snelle en correcte afhandeling bij het schadegeval, zowel bij het eerste telefonische contact als de verdere schriftelijke afhandeling. Volop tevreden!
9

Anoniem | 15 augustus 2025

Ik ben tevreden met Interpolis
10

Anoniem | 14 augustus 2025

Top gedaan.
10

Anoniem | 14 augustus 2025

"top geregeld. korte lijntjes en snel afgehandeld"
8

Anoniem | 13 augustus 2025

geen eigen risico eraf halen als de schuld bij de tegenpartij ligt haal het daar
2

Anoniem | 11 augustus 2025

"de opvolging en begeleiding was verre weg van in orde tevens de uitkering van de schade te laag "
8

Anoniem | 11 augustus 2025

Heel weinig want ik ben tevreden over interpolis maar laat iedereen ook een beetje vrij
10

Anoniem | 11 augustus 2025

"Snelle reactie op mail. Snelle afhandeling van de schade."
4

Anoniem | 7 augustus 2025

Het is frustrerend dat je op jaarbasis een flink bedrag aan premie betaald, maar op het moment dat je schade maakt deze premie dusdanig verhoogd wordt, dat je het beter direct zelf kan betalen.
10

Anoniem | 7 augustus 2025

"Netjes afgewikkeld nadat ik had gebeld na een mail met verzoek tot contact vanwege een schade (overigens bevelen wij interpolis altijd aan vanwege een brand op de boerderij van mijn ouders in 2022 waar jullie het super hebben geregeld van begin tot eind)"
10

Anoniem | 7 augustus 2025

netjes geregeld en correct goede verzekering zouden ze allemaal moeten wezen
10

Anoniem | 1 augustus 2025

Snel correct
10

Anoniem | 30 juli 2025

duidelijk, goed bereikbaar en snelle afhandeling
10

Anoniem | 30 juli 2025

Helder duidelijk en klantvriendelijk
9

Anoniem | 25 juli 2025

Correcte snelle afhandeling van schades.
10

Anoniem | 25 juli 2025

Probleemloze en snelle afhandeling
9

Anoniem | 21 juli 2025

Duidelijk en eenvoudig contact. Goede afhandeling
9

Anoniem | 21 juli 2025

Duidelijke en correcte behandeling van onze schademelding
10

Anoniem | 21 juli 2025

Erg professionele aanpak en reactie. De schade is snel afgehandeld.
6

Anoniem | 18 juli 2025

Achteraf had ik deze schade liever niet gemeld. Het was onduidelijk hoe de schade aan de leenauto was ontstaan, en het heeft me veel tijd gekost met klant, schadehersteller en verzekeraar. Uiteindelijk wordt het tussen verzekeringen opgelost, maar waarschijnlijk gaan we hierdoor meer premie betalen. Dit had ik liever onderling met de klant geregeld. Kan Interpolis hierin niet beter meedenken of inschatten wanneer melden verstandig is?
9

Anoniem | 13 juli 2025

Ze helpen mij echt bij een schade. je voelt je op je gemak en word niet veroordeelt.
8

Anoniem | 10 juli 2025

Alles is prima!
10

Anoniem | 9 juli 2025

"Correcte snellebafhandeling Vskkundig en meedenkend"
8

Anoniem | 7 juli 2025

Minder lange wachttijden aan de telefoon.
9

Anoniem | 5 juli 2025

Eerlijk, probleem oplossend mee denkend. En snelle service.
2

Anoniem | 2 juli 2025

Goedeavond ik heb een tractor verzekerd voor eigen gebrek en nu heb ik ze nodig en dat zou niet gaan omdat ik hem gebruik gekocht heb en dat is me niet verteld toen ik ze afsloot staat natuurlijk wel in de kleine letters 🤬
8

Anoniem | 1 juli 2025

de schade is goed en netjes afgehandeld. heb zelf nu niet iets om aan te geven om te verbeteren

Onze bedrijfs­auto­verzekeringen

Bestelautoverzekering

Je bestelauto verzekeren?

Kies dan voor onze zakelijke bestelauto­verzekering voor zzp'ers.

Zakelijke autoverzekering

Je zakelijke auto verzekeren?

Kies dan voor onze zakelijke autoverzekering voor zzp'ers.