Anoniem | 2 september 2025
Ik had gekozen voor de optie om de schade te laten herstellen door een bij Interpolis aangesloten schadehersteller vanwege de gunstige voorwaarden van vervangend vervoer. De afhandeling heeft bijna 4 maanden geduurd en vervangend vervoer ging niet van harte. Aangezien het een bedrijfsauto (grijs kenteken) betrof, gebruikt voor vervoer van goederen, hadden wij eigenlijk ook een soort van bestelauto weer nodig. In eerste instantie kregen wij helemaal geen vervangend vervoer, pas na enig aandringen werd er een Mazda 2 meegegeven waar we in principe niks aan hadden. Uiteindelijk kan Interpolis hier niet zo veel aan doen, ook omdat de Rabobank onze tussenpersoon is. Het ongeval is niet onze schuld geweest maar we hebben toch een 3 maand extra kosten gehad vanwege de koeriers die we moesten inschakelen vanwege het uitvallen van onze bedrijfsauto. Het gratis passend vervoer zoals genoemd in de eerste brief, vind ik dus persoonlijk dat het beter had gekund.