Als ondernemer heeft u vast vragen over de gevolgen van de coronacrisis. We zetten daarom de meestgestelde vragen over de verzekeringen voor u op een rij. Lees meer.
De wachttijd aan de telefoon is langer dan u van ons gewend bent. Dit komt omdat ook wij voorzorgsmaatregelen nemen vanwege het coronavirus. Wilt u een schade, kosten of een annulering melden? U kunt dit ook online melden via een formulier.
Bij schade wilt u zo snel mogelijk weer door. Daarom helpt 1 van onze experts of iemand uit ons schadenetwerk u binnen 1 dag. Ook als uw schade niet gedekt is, helpen we u verder. Lees ook het klantverhaal van Montapacking.
Wat wel en niet verzekerd is en hoe uw dekking eruit ziet, staat helder beschreven in de voorwaarden. Zo weet u waar u aan toe bent.
Bij schades en vragen staat ons ondernemersteam voor u klaar. Onze specialisten helpen u bij schadesituaties en nemen u veel werk uit handen. Zodat u zich weer kunt focussen op uw bedrijf. Lees ook het klantverhaal van Vermue.
Er is geen discussie over aansprakelijkheid: een ongeval tijdens werktijd is altijd verzekerd. Ook tijdens woon-werkverkeer en bij bedrijfsuitjes. En dat geldt voor al uw medewerkers.
U kiest uit ruime basisdekkingen en bepaalt zelf wat u extra wilt verzekeren. Bovendien hebt u de keuze uit 4 verschillende eigen risico's.
Verzekeren is niet de enige manier om met risico's om te gaan. Daarom geven we u inzicht en tips rondom risico's. Bovendien ontwikkelen we preventiediensten speciaal voor ondernemers.
Nieuwe kansen pakken en groeien met uw bedrijf? Groei in omzet en voorraad is tot 30% standaard meeverzekerd. Dat geldt ook voor groei door branchegerelateerde activiteiten. Lees ook het klantverhaal van Labrotruck.