Ontdek de voordelen van de Interpolis App.

Schermafbeelding van de pagina met het productoverzicht in de Interpolis App

Al je producten in 1 overzicht.

Met de app check jij overal je premie, dekking en voorwaarden.

Van al jouw Interpolis producten. Bijvoorbeeld van je Alles in één Polis of zorgverzekering. Ook heb je alle belangrijke documenten altijd binnen handbereik. Zoals je polisblad of groene kaart. Wel zo handig!

Schermafbeelding van een schademelding in de Interpolis App

Eenvoudig schade melden.

Schades meld en volg je via de Interpolis App.
Als je schade hebt, dan is dat al vervelend genoeg. Via de app kun je schade, diefstal of verlies daarom makkelijk en snel melden. Altijd en overal. Ook volg je gemelde schades eenvoudig via de app. Zo weet je waar je aan toe bent.
Schermafbeelding van de servicepagina in de Interpolis App

Antwoord op je vragen altijd bij de hand.

Ook staan al onze contactgegevens in de app voor je klaar.

Zo helpen we jou snel de juiste informatie te vinden. Waar en wanneer jij het nodig hebt. En verandert er iets of hebben we nieuwe informatie voor je? Dan vind je dit ook altijd in de app.

Man die de Interpolis App downloadt op zijn smartphone

Download de Interpolis App.

De app is geschikt voor jouw smartphone: iOS of Android.
Én je downloadt hem gratis via de App Store of Google Play.

Je activeert de Interpolis App de 1e keer met iDIN.
Met iDIN checken we alleen wie jij bent, zodat we jouw gegevens kunnen ophalen. Daarna log je snel en makkelijk in met jouw zelfgekozen inlogcode.

Veelgestelde vragen

Wat is iDIN?

iDIN is dé manier van online identificeren. Deze identificatiedienst is door de Nederlandse banken samen ontwikkeld.

 

Wanneer je iDIN gebruikt, identificeer je je door persoonlijke gegevens te versturen via je internetbankieren omgeving of je bankieren app van je eigen bank. Je ziet altijd om welke gegevens het gaat en het versturen moet altijd door jou bevestigd worden.

 

Interpolis vraagt je bank om je naam, adres, geslacht en geboortedatum. Er worden geen andere bankgegevens verstuurd en je bank krijgt geen gegevens van Interpolis.

Wij koppelen de ontvangen gegevens aan de bij ons bekende verzekeringsgegevens, zodat wij zeker weten dat jij het bent.

Inloggen met iDIN lukt niet, wat nu?

Stuur een e-mail naar app@interpolis.nl. Binnen 2 werkdagen ontvang je reactie.

Ik wil een document of schadeformulier versturen bij mijn schademelding, kan dat?

Voeg deze dan toe in de app. Je vindt je gemelde schades in het Schade overzicht. Het kan ook in Mijn Interpolis.


Stuur je liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp je schadenummer. Het schadenummer vind je onder je Profiel bij 'Schade overzicht'.
 
Opsturen mag ook naar:

 

Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 VB  Tilburg

Vermeld je schadenummer.

 

Ik heb mijn schadenummer nodig, waar vind ik die?

Neem je telefonisch contact met ons op over je gemelde schade? Het is dan handig dat je een schadenummer hebt. Dan kunnen we je sneller helpen. Je vindt een overzicht van je gemelde schades, inclusief schadenummer, bij je schadeoverzicht in de app. Je downloadt de Interpolis App via de App Store of Google Play. Je vindt het schadenummer ook in Mijn Interpolis.

Ik heb een vraag over een gemelde schade, hoe stel ik die?

Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer +31 13 580 12 34. In Mijn Interpolis bij Mijn schademeldingen kun je ook je vraag stellen aan een medewerker via chat.

Kan alleen de verzekeringnemer de app gebruiken?
Ja, alleen de verzekeringnemer (hoofdverzekerde) kan inloggen in de Interpolis App. Activeer de app daarom via de bankgegevens van de hoofdverzekerde.
Ik krijg een foutmelding of ervaar een bug in de app, wat nu?

Vervelend dat je problemen ervaart met de app. Wij hebben onze app uitgebreid getest, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan.

Als je tegen problemen aanloopt, laat ons dit weten via Feedback. Deze optie vind je onder je profiel in de app. Of stuur een mail naar app@interpolis.nl. Je ontvangt binnen 2 werkdagen reactie.

Geef zo veel mogelijk informatie:
  • De stappen die je volgde voor het probleem ontstond. Zo help je ons sneller de fout te begrijpen.
  • Schermafbeeldingen van het probleem met beschrijvingen van wat er mis is.
  • Eventueel jouw idee van hoe we dit probleem kunnen oplossen of verbeteren.
Ik wil mijn zorgkosten declareren, kan dat?
Dit kan alleen in de Interpolis Zorg App. Of via Mijn Zorggebruik en per post. Lees meer
Hoe lang duurt het voordat ik reactie krijg op mijn schade?

Meestal lukt het ons om eenvoudige schades binnen 48 uur af te wikkelen. We maken dan het bedrag ook naar je over. Bij drukte kan dit langer duren. Soms is er meer informatie of een schade-expert nodig. Dan hoor je dat per telefoon of e-mail van ons.