Alles in één overzicht

Bekijk jouw verzekeringen op de Interpolis Alles in één Polis. De premie, dekking, voorwaarden en het eventuele eigen risico. Voor de verzekeringen in rubriek Verkeer vind je er ook de groene kaart. Handig voor onderweg.

Ook kun je het verzekeringsbewijs van je Interpolis overlijdensrisicoverzekering bekijken.

Eenvoudig in 4 stappen

Schade, diefstal of verlies melden
Als je schade hebt is dat al vervelend genoeg. Meld je schade daarom eenvoudig via de app.


Bekijk het overzicht van je gemelde schades. Je ziet welke afgehandeld en nog in behandeling zijn. Heb je een schadenummer nodig? Deze vind je hier ook.

Veilig inloggen met iDIN

Met iDIN log je in bij je eigen bank. Zo geef je je identiteit aan Interpolis door. Je hebt alleen de inloggegevens van je online bankieren omgeving of bankieren app nodig. Log in met de bankpas van de verzekeringnemer.

Lukt dit niet? Meld je schade dan online of telefonisch.

Preventie en veiligheid

We houden ons al jaren bezig met veiligheid en preventie. Dat doen we met slimme oplossingen en diensten zoals de AutoModus app en ThuisWacht, om je te helpen schade én ongemak te voorkomen. Zodat je je kunt richten focussen op wat écht belangrijk is. Alle slimme oplossingen vind je in de Interpolis app.

Download de Interpolis App

De app is geschikt voor jouw smartphone of tablet. iOS of Android. En hij is gratis verkrijgbaar in de App store of Google Play store.

App store icon       Play store icon

Veelgestelde vragen

Wat is iDIN?

iDIN is dé manier van online identificeren. Deze identificatiedienst is door de Nederlandse banken samen ontwikkeld.

 

Wanneer je iDIN gebruikt, identificeer je je door persoonlijke gegevens te versturen via je internetbankieren omgeving of je bankieren app van je eigen bank. Je ziet altijd om welke gegevens het gaat en het versturen moet altijd door jou bevestigd worden.

 

Interpolis vraagt je bank om je naam, adres, geslacht en geboortedatum. Er worden geen andere bankgegevens verstuurd en je bank krijgt geen gegevens van Interpolis.

Wij koppelen de ontvangen gegevens aan de bij ons bekende verzekeringsgegevens, zodat wij zeker weten dat jij het bent.

Inloggen met iDIN lukt niet, wat nu?

Stuur een e-mail naar app@interpolis.nl. Binnen 2 werkdagen ontvang je reactie.

Ik wil een document of schadeformulier versturen bij mijn schademelding, kan dat?

Voeg deze dan toe aan je schademelding via Mijn Interpolis.

Stuur je liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp je schadenummer. Het schadenummer vind je onder je Profiel bij 'Schade overzicht'.
 
Opsturen mag ook naar:

Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 VB  Tilburg

Vermeld je schadenummer.

 
Ik heb mijn schadenummer nodig, waar vind ik die?

Neem je telefonisch contact met ons op over je gemelde schade? Het is dan handig dat je een schadenummer hebt. Dan kunnen we je sneller helpen. Je vindt een overzicht van je gemelde schades, inclusief schadenummer, in de app. Kijk bij je Profiel en dan 'Schade overzicht'.

Je vindt het schadenummer ook in Mijn Interpolis.

Ik heb een vraag over een gemelde schade, hoe stel ik die?

Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer +31 13 580 12 34.

Ik krijg een foutmelding of ervaar een bug in de app, wat nu?

Vervelend dat je problemen ervaart met de app. Wij hebben onze app uitgebreid getest, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan.

Als je tegen problemen aanloopt, laat ons dit weten via Feedback. Deze optie vind je onder je profiel in de app. Of stuur een mail naar app@interpolis.nl. Je ontvangt binnen 2 werkdagen reactie.

Geef zo veel mogelijk informatie:
  • De stappen die je volgde voor het probleem ontstond. Zo help je ons sneller de fout te begrijpen.
  • Schermafbeeldingen van het probleem met beschrijvingen van wat er mis is.
  • Eventueel jouw idee van hoe we dit probleem kunnen oplossen of verbeteren.
Ik wil mijn zorgkosten declareren, kan dat?
Dit kan alleen in de Interpolis Zorg App. Of via Mijn Zorggebruik en per post. Lees meer
Hoe lang duurt het voordat ik reactie krijg op mijn schade?

Meestal lukt het ons om eenvoudige schades binnen 48 uur af te wikkelen. We maken dan het bedrag ook naar je over. Soms is er meer informatie nodig. Dan hoor je dat per telefoon of e-mail van ons.

 

Is er sprake van drukte, bijvoorbeeld door slecht weer? Dan kan dit oplopen naar 5 werkdagen.

 

Is het een complexe schade? Dan kan het zijn dat een expert jouw schade beoordeelt. Het kan dan langer duren, afhankelijk van de omvang van de schade.