Volg de status van je schademelding

Bekijk je melding en voeg foto’s of documenten toe.

Schade, diefstal of annulering gemeld bij ons? Je vindt je melding in Mijn Interpolis of onze app.

Dit vind je in Mijn Interpolis of onze app.

  • Bekijk en volg je melding, waar en wanneer je wilt.
  • Voeg eenvoudig foto's of documenten toe, als wij daarom vragen.
  • Bekijk hoe we jouw schade oplossen, of dat er eerst een schade-expert komt.
  • Bekijk welke bedragen wij aan jou betaalden. En of je een eigen risico hebt.

Log snel, eenvoudig en veilig in via iDIN.

Met iDIN log je in bij je bank. Zo ontvangen wij eenmalig jouw persoons- en adresgegevens. Zodat we zeker weten dat jij het bent.

 

Zakelijke schade gemeld? Bekijk onze contactmogelijkheden >

Mijn Interpolis
Online je melding bekijken. En voeg eenvoudig foto's of documenten toe.
Interpolis App
Download de app. Volg je melding en voeg eenvoudig foto's of documenten toe.

Wanneer krijg je een reactie op je schademelding?

Wij lossen je schade het liefst zo snel mogelijk op. Soms duurt het wat langer, bijvoorbeeld als er veel storm- of hagelschade is. In de tabel hieronder staat binnen hoeveel werkdagen je een reactie van ons krijgt. Deze tabel werken wij steeds bij.

 

In veel gevallen krijg je een reactie per e-mail van ons. Houd dus je mailbox goed in de gaten. En controleer ook je map 'Ongewenste e-mail'.

Wanneer krijg je een reactie op je schademelding?
Soort verzekering Nieuwe schademelding Je krijgt van ons een reactie binnen: Later toegevoegde foto’s en documenten  Je krijgt van ons een reactie op je foto of document binnen:
Woonhuis en inboedel 1-2 werkdagen 1 week
Auto, motor, bromfiets, oldtimer en fiets 1-2 werkdagen 1 week
Aanhangwagen, camper, caravan en boot 1-2 werkdagen 1 week
Aansprakelijkheid 5 werkdagen 2-3 weken
Reis, annulering en BuitenDeDeur 1-2 werkdagen 1 week

Veelgestelde vragen

Waar stuur ik foto’s of documenten van mijn schade naartoe?

Vragen wij na je schademelding om foto's of documenten? Of heb je een schadeformulier ingevuld? Voeg deze dan toe aan je schademelding via Mijn Interpolis of de Interpolis App.

Stuur je liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp je schadenummer.

Opsturen mag ook naar:

Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg

Vermeld je schadenummer.

 

Zie je jouw documenten of foto’s niet terug in je schademelding in Mijn Interpolis?
Voegde je deze toe via Mijn Interpolis? Dan kan het tot een uur duren voor deze zichtbaar worden. Stuurde je aanvullende documenten of foto’s naar ons via mail of per post? Dan ontvangen en verwerken wij deze wel, maar worden ze niet zichtbaar in Mijn Interpolis.

Hebben jullie mijn foto’s en documenten ontvangen?
Voegde u deze documenten toe via Mijn Interpolis? Dan kan het tot een uur duren voordat deze zichtbaar worden in Mijn Interpolis. Stuurde u de documenten naar ons via e-mail of per post? Dan ontvangen en verwerken wij deze wel, maar worden ze niet zichtbaar in Mijn Interpolis. U ontvangt bij het verzenden via e-mail wel meteen een ontvangstbevestiging hiervan.
Ik wil mijn schademelding wijzigen. Hoe doe ik dat?
Foto's of documenten toevoegen doe je het beste in Mijn Interpolis of onze app. Wil je iets anders wijzigen? Bel ons dan. Wij helpen je graag.
Hoe lang duurt het voordat Interpolis de schade betaalt?
Kunnen we je schade meteen bij de melding betalen? Dan heb je het geld binnen 5 dagen op je rekening. Kan dit niet? Dan verzamelen we eerst informatie om te bepalen of je schade verzekerd is en welke bedrag we betalen. We nemen dan telefonisch of via e-mail contact met je op.
Mijn schademelding staat op 'Afgehandeld', maar de schade is nog niet opgelost. Wat nu?
Waarschijnlijk wachten wij op informatie van jou. Ga naar je schademelding en voeg de gevraagde foto's en documenten toe. Wij reageren zo snel mogelijk.
Ik heb een vraag over een gemelde schade, hoe stel ik die?

Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer +31 13 580 12 34. In Mijn Interpolis bij Mijn schademeldingen kun je ook je vraag stellen aan een medewerker via chat.

Ik heb een compliment of klacht over de afhandeling van mijn schade, hoe geef ik die door?

We zijn natuurlijk benieuwd wat je vond van het online schade melden of de afhandeling daarvan. Wat ging er goed en wat ging minder goed? Heb je een compliment of klacht, dan horen wij dat natuurlijk graag.

Interpolis app

Volg de status in de Interpolis app

Al 150.000 keer gedownload.
  • eenvoudig foto’s van je telefoon uploaden
  • ontvang updates over de status van je gemelde schade
  • altijd toegang tot je polis, verzekeringen, groene kaart en meer