Jouw telefoon heb je waarschijnlijk altijd bij je. Dus als je iPhone, Samsung of andere smartphone kapot of gestolen is, dan wil je natuurlijk dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Je kunt je schade eenvoudig bij ons melden. Wij leggen je graag uit welke stappen je dan doorloopt. Zo ben je voorbereid en kun je snel weer verder.
Zoals aanschafdatum, aankoopbewijs, merk, type, kleur, aantal gigabytes, kosten van de reparatie en kosten van dezelfde of vergelijkbare telefoon nu. Zo kunnen wij jouw melding snel en goed afhandelen. Is je telefoon beschadigd? Maak dan ook foto’s van je telefoon.
Dit kan 24/7 online of via de Interpolis app. Gewoon wanneer het jou uitkomt. Wij nemen daarna contact met je op. Je mag ons natuurlijk ook bellen. Wij helpen je graag.
Wij zorgen voor de reparatie, vervanging of betaling. Kan je telefoon gerepareerd worden? Dan haalt de reparateur de telefoon bij je op, wanneer dat voor jou uitkomt. Wil je de reparatie zelf regelen? Dat kan natuurlijk ook. Meld je schade dan eerst bij ons.
Wij betalen de dagwaarde of nieuwwaarde van je telefoon als je telefoon niet gerepareerd kan worden. Welk bedrag we betalen hangt af van hoe oud je telefoon is, waar de schade ontstaan is en welk eigen risico je hebt.
Bij reparatie van je toestel betalen we maximaal de reparatiekosten. Zijn deze kosten hoger dan de dagwaarde? Dan betalen wij de dagwaarde: het bedrag dat de spullen vlak voor de schade waard waren.
Is het schadebedrag lager dan je eigen risico? Dan betalen we niet.
Is jouw telefoon al gerepareerd en heb je de schade nog niet bij ons gemeld? Dan moet je de schade wel kunnen aantonen. Meld je schade dan online. Wij zoeken je verzekering erbij en helpen je stapsgewijs verder. Wij reageren meestal binnen 48 uur. Zorg dat je de benodigde gegevens bij de hand hebt. Hierdoor kunnen wij jouw schade sneller behandelen. Dit heb je nodig:
Is je schade verzekerd? Dan heb je 3 keuzes voor reparatie.