Met gegevens zoals afmetingen, type glas (enkel-, dubbel- of veiligheidsglas), de plaats van de ruit en hoe het raam opengaat maken we een goede inschatting van de schade.
Je mag rechtstreeks een afspraak maken met 1 van onze glasherstellers. De schade hoef je niet bij ons te melden. Dat doet het herstelbedrijf.
De glashersteller repareert of vervangt jouw glas. Alle kosten regelt het bedrijf direct met Interpolis als de schade verzekerd is. Je merkt hier niets van.
Door onze samenwerking bieden we jou een betrouwbare en goede glashersteller aan. De glashersteller neemt contact met je op om een afspraak te maken en komt langs wanneer het jou uitkomt. Wij betalen de kosten rechtstreeks aan de glashersteller zodat je daar geen omkijken naar hebt. Je hoeft zelf niets regelen.
Je kiest zelf door wie je de ruiten laat repareren. Maak duidelijke foto’s van de schade. Ook willen we graag voordat de reparatie plaatsvindt, een offerte met daarop kosten voor arbeid, uren, soort glas, het BTW-tarief en de gebruikte materialen. We bekijken of op de offerte normale tarieven en prijzen staan. Bij akkoord ontvang je het bedrag van de offerte zodat je de glashersteller kan betalen.
Ben je handig? Dan mag je de ruiten aan jouw woning ook zelf herstellen of vervangen. Wij betalen dan de gemaakte kosten voor het glas en het materiaal op basis van een nota. En we betalen € 15,- per gewerkt uur.
Vragen wij na je schademelding om foto's of documenten? Of heb je een schadeformulier ingevuld? Voeg deze dan toe aan je schademelding via Mijn Interpolis of de Interpolis App.
Stuur je liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp je schadenummer.
Opsturen mag ook naar:
Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg
Vermeld je schadenummer.
Zie je jouw documenten of foto’s niet terug in je schademelding in Mijn Interpolis?
Voegde je deze toe via Mijn Interpolis? Dan kan het tot een uur duren voor deze zichtbaar worden. Stuurde je aanvullende documenten of foto’s naar ons via mail of per post? Dan ontvangen en verwerken wij deze wel, maar worden ze niet zichtbaar in Mijn Interpolis.