Met gegevens zoals afmetingen, type glas (enkel-, dubbel- of veiligheidsglas), de plaats van de ruit en hoe het raam opengaat maken we een goede inschatting van de schade.
Dit kan 24/7 online of via de Interpolis app. Gewoon wanneer het u uitkomt. U ziet meteen of u verzekerd bent. U mag ons natuurlijk ook bellen. Nadat u uw postcode intoetst, verbinden we u door met een van onze glasherstellers.
Onze glashersteller neemt tijdens openingstijden binnen 2 uur contact met u op om een afspraak te maken. De kosten van de reparatie of vervanging regelen wij. U merkt hier niets van.
Door onze samenwerking bieden we u een betrouwbare en goede glashersteller aan. De glashersteller neemt contact met u op om een afspraak te maken en komt langs wanneer het u uitkomt. Wij betalen de kosten rechtstreeks aan de glashersteller zodat u daar geen omkijken naar heeft. U hoeft zelf niets re regelen.
U kiest zelf door wie u de ruiten laat repareren. Maak duidelijke foto’s van de schade. Ook willen we graag voordat de reparatie plaatsvindt, een offerte met daarop kosten voor arbeid, uren, soort glas, het BTW-tarief en de gebruikte materialen. We bekijken of op de offerte normale tarieven en prijzen staan. Bij akkoord ontvangt u het bedrag van de offerte zodat u de glashersteller kan betalen.
Bent u handig? Dan mag u de ruiten aan uw woning ook zelf herstellen of vervangen. Wij betalen dan de gemaakte kosten voor het glas en het materiaal op basis van een nota. En we betalen € 15,- per gewerkt uur.
U kunt eenvoudig uw schade online melden. En wanneer het u uitkomt. Wel zo fijn.
Download de app op uw smartphone. Zo meldt u uw schade waar en wanneer u maar wilt.
Vragen wij na uw schademelding om foto's of documenten? Of heeft u een schadeformulier ingevuld? Voeg deze dan toe aan uw schademelding via Mijn Interpolis.
Stuurt u liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp uw schadenummer.
Opsturen mag ook naar:
Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg
Vermeld uw schadenummer.