Verbeteringen door jouw feedback

Wij vragen elk kwartaal ruim 18.000 klanten om hun mening.

Deze verbeteringen voerden we door

We nemen alle feedback zorgvuldig door en verbeteren hiermee onze dienstverlening. We willen het iedere dag beter doen en daarbij is jouw reactie belangrijk en waardevol. Zo blijven wij ons focussen op wat jij als klant belangrijk vindt.
Man en vrouw zitten samen achter de laptop

Maak online een afspraak met onze risico-deskundige

Vanaf 1 september 2022 is er een centraal portaal voor planning van afspraken tussen klanten en risico-deskundigen. Een planmodule gaat constant op zoek naar het meest ideale moment om een inspectie te plannen waarbij jij als klant ook steeds meer zelf aan het stuur zit. Hiermee vergroten we de afhandelingssnelheid van een risico-inspectie. 
Ruimte met daarin de bedrijfsvoorraad

Schade door overstromingen is uitgebreider verzekerd

Overstromingsschade door niet-primaire waterkeringen zoals meren, sloten, kanalen en kleine rivieren in Nederland is vanaf 1 juli 2022 verzekerd. Dit staat vanaf 1 januari 2023 ook in de voorwaarden van de gebouwen-, huurdersbelang-, inventaris-, inboedel- en voorraadverzekering. Je betaalt hiervoor geen extra premie.
Vrouw zit thuis achter haar laptop

Je kunt nu makkelijker online je schade melden

We hebben het online melden van je schade een stuk makkelijker en beter gemaakt. Ook geven we het op de website aan als er lange wachttijden zijn voor het telefonisch schade melden. Zo kun je zelf bepalen of online melden voor jou de beste optie is.
Man zit op kantoor achter zijn laptop

Bekijk wat wel en niet verzekerd is bij schade

Voor de schades brand, water en inbraak hebben we op de website een overzicht gemaakt met wat wel en niet verzekerd is. Zo weet je of het zin heeft om de schade te melden. 
Online schade melden met telefoon

Ook brandschade kun je online melden

Klanten gaven aan dat het telefonisch melden van schade vaak tijdrovend is, zeker in een periode van een calamiteit. Wachttijden aan de telefoon nemen dan snel toe. Daarom hebben we online schademelden nu ook mogelijk gemaakt voor klanten met een brandverzekering. Dit maakt het nog eenvoudiger om zakelijke schades te melden. 
Man bekijkt thuis achter zijn laptop een video

Voorwaarden verzuim uitgelegd in een video

Bij de verzuimverzekering plaatsen we in de offerte en welkomstbrief een QR-code met de link naar een korte animatievideo. In deze animatie leggen wij uit wat de kenmerken van de verzekering zijn én wat wij van jou als klant verwachten. Denk bijvoorbeeld aan de voorwaarde om een ziekmelding binnen 24 uur te melden. Zo ben je verzekerd van een soepele schadeafhandeling.