Lees wat klanten van onze schadeafhandeling vinden.

Elke 3 maanden ontvangen we ongeveer 15.000 reviews van klanten die we hielpen bij een schade. We laten een selectie van reviews zien die een eerlijk beeld geven van hoe klanten Interpolis ervaren. Reviews met ongepaste of privacygevoelige inhoud worden verwijderd. De beoordelingen komen uit onafhankelijk onderzoek van Toluna.
10

G de Jongh | 29 september 2025

Er wordt adequaat gehandeld en snelle afwikkeling.
8

G. Vanger-Bosch | 29 september 2025

Wellicht schademelding online kunnen doen ipv telefonisch.
8

JWHA Pullens | 29 september 2025

Goede service en goed eind resultaat
9

P de Groot | 29 september 2025

Naar volle tevredenheid geregeld. Ik zou niet weten wat er nog beter kan.
8

WF Assmann | 29 september 2025

Doen niet moeilijk, na melding wordt alles snel geregeld
8

HJJ van Langen-Klein Meulenkamp | 29 september 2025

Ben naar tevredenheid geholpen
9

J Smalbrugge | 29 september 2025

Gemakkelijke wijze van afhandeling van schade aan de auto, in combinatie met Autoschadebedrijf Markering in Neede.
9

N Elskamp-Vermeer | 29 september 2025

Het was een goed gesprek
8

NHG Wesselink | 29 september 2025

Op dit moment gaat alles goed en is alles duidelijk
9

M Kopinsky | 29 september 2025

Ondersteuning bij de schademelding. Goede duidelijke app beschikbaar.
10

M Mollink-Wolsink | 29 september 2025

Snelle, goede en vriendelijke service.
10

JA Hannink | 29 september 2025

snelle en goede service
8

A Veenstra | 29 september 2025

vriendelijk/behulpzaam/ duidelijk
9

B.P.A.M. Groenen | 29 september 2025

Tot op heden altijd goed verzorgt als ik schade had
10

P Tigchelaar | 29 september 2025

Glashelder
8

J Vrieling | 29 september 2025

"Eigenlijks niets!! Personeel kundig en klantvriendelijk!! Ik vind een 8 prima, hoger vind ik overdreven, vandaar de 8!!!"
10

RCC Dings | 29 september 2025

Snelle en efficiënte afhandeling
9

H. Groenewoud | 29 september 2025

Goede service en bereikbaarheid en klantvriendelijk
10

WG Kole | 29 september 2025

Ik zou het niet weten en ben fantastisch geholpen. Alleen de bereikbaarheid laat te wensen over
10

GMH Vervoort | 28 september 2025

Goede service, heldere afspraken, goede afwikkeling schade.
10

H Magendans | 28 september 2025

"Het telefonisch contact was zeer vriendelijk. De uitleg over de aanpak van de afhandeling van de schade was zeer duidelijk. Kortom het kon niet beter."
9

GH Visser | 28 september 2025

altijd correct geholpen, en altijd de zelfde de zelfde persoon die de schade afhandelt.
9

PJG Kersjes | 28 september 2025

Goede voorlichting en procesverloop.
9

D Zielstra | 28 september 2025

Fijne duidelijke en snelle afhandeling
2

RH Janssen | 28 september 2025

Ik heb heel veel verzekeringen bij Interpolis. En nu heb ik schade gehad en autopech op vakantie en wijzen jullie alles af. Slechte begeleiding toen we op vakantie waren. Ik heb nu de schade neergelegd bij onze reisverzekering die we ook bij jullie hebben afgesloten. Echter we horen daar niks van. Dus erg jammer, en we zijn ontevreden.
10

M. Pit | 28 september 2025

Een goed bedrijf goede afspraken
9

H.W. Zijlstra | 28 september 2025

Contact duurt soms lang. Het contact was erg prettig, maar voordat we de juiste mensen aan de telefoon hadden duurde soms lang.
10

M Klompenhouwer | 28 september 2025

prima service, goed bereikbaar
10

M.M.P.A. Evers | 28 september 2025

Alles ging goed en snel
9

JHP Curfs | 28 september 2025

"Interpolis is levenslang mijn verzekering mts.(al 57 jaar). Op de sporadische momenten dat je schade hebt is Interpolis een zeer betrouwbare maatschappij en daar ben ik blij om. "
10

WM Dijkstra | 28 september 2025

Glashelder. Vlot.
10

MM Wetzels | 28 september 2025

"Zeer gebruiksvriendelijke en gemakkelijk. Tevens was het telefonisch contact wat ik had ook zeer behulpzaam en vriendelijk."
9

T. Grootenhuis | 28 september 2025

Fijne verzekering en snelle service als je een schade meld
9

JMA Kempener | 28 september 2025

Helder in communicatie en eenvoudig in afhandeling
10

AW van Wijngaarden | 28 september 2025

Afhankelijk welke verzekering je hebt afgesloten, doen ze precies wat ze hebben beloofd.
10

H Terlouw Sr. | 28 september 2025

doen niet moeilijk
10

G.J. van den Hof | 28 september 2025

Héél goed zonder haast afgehandeld.
9

SLJ Geurtsen | 28 september 2025

omdat ik goed geholpen ben en door een hele vriendelijke dame
9

H.H. Bos | 28 september 2025

Telefonisch contact moet blijven . Dat is zo fijn persoonlijk contact en aardige hulpvaardigeerste contact met telefoonist(e)en ter zake kundig. Vr gr adrie bos van olst .
8

JAGM Cremers-van de Wiel | 28 september 2025

no nonsens verzekering.
10

I. Yanmaz | 28 september 2025

Snel en makkelijk. Ik kon alles afhandelen zonder klanten contact.
9

JGM Kruijsen | 27 september 2025

Nooit geen problemen bij afhandeling.
9

BJP Verhoeven | 27 september 2025

Goed herstelt, duidelijke communicatie, leenauto echter wel lange wachttijd
10

WJ Busschers | 27 september 2025

Zeer vlotte afhandeling van de schade en zeer goed te woord gestaan aan de telefoon
9

D Visscher | 27 september 2025

alles wordt snel en soepel afgehandeld
10

J van Huijgevoort-Schriever | 27 september 2025

Je hebt niet graag schade, maar als dit wel het geval is dan is het erg fijn dat dit goed, zorgvuldig en snel wordt afgehandeld.
10

LLJH Groos | 27 september 2025

Persoonlijk denk ik dat ze op een hoog niveau werken. en dit doorspiegeld naar de klant. Doorgaan zo ze nu services aanbieden.
10

S.A.M.J. Stevens | 27 september 2025

Duidelijk wat ze gaan doen en ze komen de gemaakte afspraken na. (Enige nadeel is de lange wachttijd)
10

JJ Miedema | 27 september 2025

Ik ben super geholpen, echt kon niet beter, chapeau
10

WCL van Hee | 27 september 2025

Professioneel en een goede uitleg over het herstelproces en de procedure
8

JP Eskes | 27 september 2025

Bereikbaarheid, want het lukt soms niet op dezelfde dag telefonisch contact te hebben.
9

A.M. Reinhard | 27 september 2025

Goede service doen wat ze zeggen
10

CD Stolk | 27 september 2025

"alles was snel en correct afgehandelt"
7

FHJ Kuijpers | 27 september 2025

iets duidelijker uitleg over de no claim grantie
9

J.M.J. Willems | 27 september 2025

Werkt makkelijk met de app. Je krijgt duidelijke uitleg van medewerkers als je iets niet begrijpt.
9

FT Rijpkema | 27 september 2025

Heel snel afgehandeld. Vriendelijke mevrouw aan de telefoon.
8

THW Hugen | 27 september 2025

Correcte behandeling snel alles uitleggen hoe het werkt!
10

PHA Cox | 27 september 2025

Snel, correct, nauwkeurig, super tevreden. Ipo is dan misschien niet de goedkoopste, maar het wordt wel allemaal perfect en snel geregeld. Nadat ik deze schade had gemeld en alles zo soepel verliep, is onze zoon per direct met auto en 2 motoren overgestapt naar Ipo :-)
10

JAC Scholte-Aalbes | 27 september 2025

Belangstellend met het probleem
8

ABM Jansen | 27 september 2025

"Is eigenlijk goed zo, altijd snel en correct afgehandeld, soms ook uit coulance, alleen niet fijn als je 40 Jr. Klant bent dat je zover terug valt in de bonus malus regeling erg jammer bij zo'n kleine schade. "
10

C. d' Oria | 27 september 2025

"Altijd behulpzaam, vriendelijk Eerste keer schade en wasgoed geholpen. Ben heel erg tevreden "
9

RH Rietmeijer | 27 september 2025

Het is een heel gedoe om in contact te komen.
9

G van Doleweerd | 27 september 2025

Vlotte service. En geen gezeur.
9

JC Kesting | 27 september 2025

"Al jaren geen problemen mee gehad. Soepel via Rabo. Niet de goedkoopste."
2

PE van Beelen | 27 september 2025

Minutenlange bandjes, idin, ambtenarij, het wantrouwen dat er af spuit. Stuitend
7

JM Heijmans | 27 september 2025

"Duidelijk uit leggen aan klant wat dekkings onzekerheid inhoud. Komt bij mij erg negatief over. "
9

DMB van Kouteren-van Ecke | 27 september 2025

Goed en duidelijk gesprek je weet wat je moet doen
8

A de Rijk | 27 september 2025

Omdat ik zéér tevreden ben over Interpolis over het algemeen. Alles is Glashelder voor mij tot nu toe.
9

JF Bouman | 27 september 2025

Dat je goed gehoort word
7

W.J. TRoost | 27 september 2025

Ik ben 1x gebeld maar zat toen in een overleg en zou over een uur teruggebeld worden. Dat is alleen dagen later nog niet gebeurd.
10

E. Uzun | 27 september 2025

Snelle afhandeling snelle reactie top
10

M Aalbers | 26 september 2025

Prima in orde gemaakt, je ziet er niets meer van. En volgens afspraak op tijd.
10

R van der Linden | 26 september 2025

alles is keurig afgehandeld met verzekeraar en schade herstelbedrijf.
9

MC van Oostrom | 26 september 2025

Soepel proces, soepele dienstverlening, heldere communicatie
8

H Flokstra | 26 september 2025

Goed ontvangen ende schade is keurig hersteld. Er werd direct een vervangende auto ( automaat) aangeboden
10

AAM van Lieshout | 26 september 2025

Goede service en reparatie na volle tevredenheid
10

AL Klaasing | 26 september 2025

Kreeg de schadevergoeding snel uitgekeerd waardoor ik het bij een ander bedrijf kon laten repareren dan dat bij jullie aangesloten is
8

JHA la Gasse | 26 september 2025

enige punt is de dame aan de telefoon is niet zo vriendelijk ., de man van de balie is supervriendelijk ,legt alles correct uit top en van de schade is niks meer te zien ,is weer als nieuw top bedrijf
9

JM van der Burgt-van den Akker | 26 september 2025

Snell service in overleg en vervanging van auto
9

PCC Weststrate | 26 september 2025

Goede service, goede uitleg. Goede faciliteiten voor als je moet wachten. En werkzaamheden waren sneller klaar dan verwacht.
9

J. Zandsteeg-van Dam | 26 september 2025

gewoon heel goed en netjes
10

MG Kamphorst | 26 september 2025

Schade hersteld in combinatie met onderhoudsbeurt in 1 dag.
9

FFM Korthals | 26 september 2025

Juist, correct en vriendelijk
9

KM Kraan-Codfried | 26 september 2025

Ik vond het bedrijf via de suggesties van Interpolis. Het is wat kleiner bedrijf dan Kwikfit of Carglass, maar dit bedrijf is me zeer goed bevallen! Heel service- en persoonsgericht. Ik kon binnen enkele dagen al terecht kmdat hij de ruit op voorraad had. De ruit lijkt goed te zijn gemonteerd. Ik was aangenaam verrast door hun benadering.
9

JHM Konings-Freij | 26 september 2025

Vriendelijke medewerkers, goede informatie, goede locatie en voorzieningen
8

GPWH Bouman | 26 september 2025

Geen idee
8

R Sepp | 26 september 2025

Geen relevante aanbeveling, prima geholpen en nette wachttijd inclusief de beloofde koffie
10

J Kamstra | 25 september 2025

super verzekeringsmaatschappij
10

JWH Kottink | 25 september 2025

Ik ben heel goed geholpen, en zelfs ontzorgd (waar ik om vroeg). Alles werd ook snel geregeld. Ze gebruiken whatsapp voor de communicatie en reageert ook snel op berichten. Topbedrijf!
7

CCE Woltjer-Rippen | 25 september 2025

na een telefonische reactie van Interpolis werd ik in eerste instantie vriendelijk en acuraat geholpen,maar na doorverbinding met de afdeling polissenl ging het mis: kwartier of langer wachten. Ik ben afgehaakt. Interpolis is telefonisch moeilijk te bereiken en ieder keer moest ik al mijn gegevens weer vermelden
7

YEG Peijnenburg-de Graaff | 25 september 2025

Ik wist bijv. niets van de no-claim garantie, anders had ik die beslist afgesloten. Net zo goed als ik mijn auto die ruim 17 jaar oud is nog steeds AllRisk heb verzekerd.
7

JM Knegt | 25 september 2025

Een pdf met een samenvatting van de melding per e-mail sturen
1

JW Kreuger | 24 september 2025

Luisteren naar de klant ipv rigide vasthouden aan eigen regels. Sommige situaties vragen flexibiliteit van 2 kanten.
7

CD de Mos-Strookman | 24 september 2025

In mijn geval gaat het om een autoverzekering. Mijn auto is WA casco verzekert. Ik ben de benadeelde partij. Graag had ik dat in dit geval gehad dat Interpolis toch voor mijn rechten opgekomen was. Nu moet ik maar afwachten wat de andere partij doet. Ik had meer service verwacht.
7

W.C. Pronk | 23 september 2025

Bij telefonische melding wachttijd verminderen. Heb een half uur in de wacht gestaan
6

J Wolterink-Kollen | 23 september 2025

Weet niet precies hoe bent 2 keer vast gelopen na telefonisch contact is het gelukt.ik blijf het lastig vinden , en stoor mij aan de bandjes met adviezen als je telefonisch contact.zoekt.Alle lof overigens naar de medewerkers als ze je helpen, die zijn behulpzaam en vriendelijk.
5

V Dekkers | 19 september 2025

Minder verwijzen naar andere partijen (kastje naar de muur) en veel pro actiever te helpen. Dit zowel in het moment van de aanrijding als de dagen erna. We hebben nu zelf alles na moeten bellen en regelen. De communicatie naar ons was anders dan naar de schadehersteller waardoor daar extra onduidelijkheid ontstond.
3

A Smit | 18 september 2025

"Als je belt naar jullie toe is de wacht tijd erggggg lang en je moet een heel traject door als je een ongeval hebt gehad zit je daar niet op tewachten ,tevens als je iemand aan de telefoon krijgt en de verbinding word om wat voor manier ook verbroken dat ik niet weer gebeld word . Ps ik heb een dag later iemand aan de telefoon gehad en die heeft mij wel goed geholpen.."
1

DWL de Louw | 11 september 2025

"Eerlijke informatie verstrekken aan degene die de schade heeft veroorzaakt, heb in februari schade gemeld vervolgens maanden niets gehoord en dan opeens een mail dat alles geregeld was. Graag had ik willen weten hoeveel de schade was zodat ik deze wellicht had kunnen vergoeden. "

Onze autoverzekeringen

Bij Interpolis kies je uit 2 autoverzekeringen. Wat de beste keuze is, hangt af van jouw situatie en wensen. Je kiest bij ons tussen de autoverzekering Alles in één Polis en autoverzekering AutoBewust.

Autoverzekering

Alles in één Polis
Handig en voordelig als je meerdere verzekeringen wilt sluiten.
  • keuze uit WA, WA+ en All-Risk
  • standaard uitgebreide dekking
  • geen verplicht eigen risico
  • voordelige premie door de pakketkorting Je kiest zelf welke verzekeringen je in je pakket wilt. Sluit je meer verzekeringen af? Dan kan de pakketkorting oplopen tot 12%.

Autoverzekering

AutoBewust
Ideaal als je 1 verzekering wilt of alleen een basisdekking zoekt.
  • keuze uit WA, WA+ en All-Risk
  • kies zelf of je de dekking wilt uitbreiden
  • verplicht eigen risico van € 150,-
  • voordelige premie door de keuzes die je maakt