Wat is de status van mijn gemelde schade?

Meldde u een schade aan uw woning, inboedel of auto?
U ontvangt een e-mail met een link om de status van uw schademelding te volgen. Is uw schade direct afgehandeld? Dan ontvangt u geen e-mail.

Meldde u een andere schade?
De status van uw schademelding volgt u in Mijn Interpolis en in de Interpolis App.

Vragen wij na uw schademelding om foto's of documenten?
Of heeft u een schadeformulier ingevuld? Voeg deze dan toe aan je schademelding via Mijn Interpolis.

Stuurt u liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp uw schadenummer.

Opsturen mag ook naar:

 

Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 VB Tilburg

 

Vermeld uw schadenummer.

 

Uw schades in 1 overzicht
In Mijn Interpolis en de Interpolis App vindt u een overzicht van uw schades vanaf 1 januari 2017. Letselschades staan niet in dit overzicht.

Ziet u uw documenten of foto’s niet terug in uw schademelding in Mijn Interpolis?

Voegde u deze toe via Mijn Interpolis? Dan kan het tot een uur duren voor deze zichtbaar worden. Stuurde u aanvullende documenten of foto’s naar ons via mail of per post? Dan ontvangen en verwerken wij deze wel, maar worden ze niet zichtbaar in Mijn Interpolis.

 

Heeft u vragen over uw schade?
Wij helpen u natuurlijk graag. Neem dan contact met ons op.