Wat is de status van mijn gemelde schade?

Meldde je een schade aan jouw woning, inboedel of auto?
Je ontvangt een e-mail met een link om de status van je schademelding te volgen. Is je schade direct afgehandeld? Dan ontvang je geen e-mail.

Meldde je een andere schade?
De status van je schademelding volg je in Mijn Interpolis en in de Interpolis App.

Vragen wij na je schademelding om foto's of documenten?
Of heb je een schadeformulier ingevuld? Voeg deze dan toe aan je schademelding via Mijn Interpolis.

Stuur je liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp jouw schadenummer.

Opsturen mag ook naar:

 

Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 VB Tilburg

 

Vermeld jouw schadenummer.

 

Jouw schades in 1 overzicht
In Mijn Interpolis en de Interpolis App vind je een overzicht van je schades vanaf 1 januari 2017. Letselschades staan niet in dit overzicht.

Zie je je documenten of foto’s niet terug in jouw schademelding in Mijn Interpolis?

Voegde je deze toe via Mijn Interpolis? Dan kan het tot een uur duren voor deze zichtbaar worden. Stuurde je aanvullende documenten of foto’s naar ons via mail of per post? Dan ontvangen en verwerken wij deze wel, maar worden ze niet zichtbaar in Mijn Interpolis.

 

Heb je vragen over je schade?
Wij helpen je natuurlijk graag. Neem dan contact met ons op.