Meldde u een schade aan uw woning, inboedel of auto?
U ontvangt een e-mail met een link om de status van uw schademelding te volgen. Is uw schade direct afgehandeld? Dan ontvangt u geen e-mail.
Meldde u een andere schade?
De status van uw schademelding volgt u in Mijn Interpolis en in de Interpolis App.
Vragen wij na uw schademelding om foto's of documenten?
Of heeft u een schadeformulier ingevuld? Voeg deze dan toe aan je schademelding via Mijn Interpolis.
Stuurt u liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp uw schadenummer.
Opsturen mag ook naar:
Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 VB Tilburg
Vermeld uw schadenummer.
Uw schades in 1 overzicht
In Mijn Interpolis en de Interpolis App vindt u een overzicht van uw schades vanaf 1 januari 2017. Letselschades staan niet in dit overzicht.
Ziet u uw documenten of foto’s niet terug in uw schademelding in Mijn Interpolis?
Voegde u deze toe via Mijn Interpolis? Dan kan het tot een uur duren voor deze zichtbaar worden. Stuurde u aanvullende documenten of foto’s naar ons via mail of per post? Dan ontvangen en verwerken wij deze wel, maar worden ze niet zichtbaar in Mijn Interpolis.
Heeft u vragen over uw schade?
Wij helpen u natuurlijk graag. Neem dan contact met ons op.