Lees wat klanten van onze schadeafhandeling vinden.

Elke 3 maanden ontvangen we ongeveer 15.000 reviews van klanten die we hielpen bij een schade. We laten een selectie van reviews zien die een eerlijk beeld geven van hoe klanten Interpolis ervaren. Reviews met ongepaste of privacygevoelige inhoud worden verwijderd. De beoordelingen komen uit onafhankelijk onderzoek van Toluna.
10

EF Smets | 29 september 2025

Heldere communicatie en snelle afhandeling schadeclaim.
10

MD Hielckert | 29 september 2025

Zeer prettige meelevende persoon gesproken die rustig professioneel advies en antwoorden gaf. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn case.
9

E.W.G.M. Varwijk | 29 september 2025

Het ging soepel en snel. En toen het mij niet lukte overdag te communiceren ivm werk ging dat via mail en site prima. Site kan nog wel iets beter. Je wilt bijvoorbeeld eenvoudig een update in tekst als klant kunnen toevoegen. Dat moet je nu in een document zetten en uploaden. Beetje omslachtig.
10

EJWFC Vissers | 29 september 2025

Snelle en goede afhandeling
10

ALM Ederveen | 29 september 2025

Goede qfhandeling van de schade, goede vragen gesteld, naar mogelijkheden gekeken. Werd serieus genomen met een niet alledaagse schade
9

W van der Mijl | 29 september 2025

"Het telefonisch contact met de medewerker was heel prettig, open duidelijk en vriendelijk / meelevend en dacht mee in de mogelijkheden. de afhandeling was vlot "
10

M Kimmel | 29 september 2025

"Ik ben heel erg goed geholpen door een hele vriendelijke, begripvolle medewerker. Alles is heel snel geregeld. Ik heb werkelijk geen minpunten. "
10

AF van Leuken | 28 september 2025

De schade, die mijn vrouw heeft is op een correcte manier, zonder problemen opgelost.
8

HM Klaster | 28 september 2025

Dat jullie toch telefonisch contact met de klant opnemen betreffende de schade is fijn
10

MJH Smeets | 28 september 2025

het is een professionele en serieuze afhandeling van mijn schade geweest en ook zeker op een heel prettige manier.
8

K Horselenberg-Nijweide | 28 september 2025

Deskundig, snelle service
10

HL Sutton | 28 september 2025

Goed en snel afgehandeld.
10

G.J.M. Velderman | 28 september 2025

Ik werd gehoord en men had interesse in de persoon
10

JB van Meurs | 28 september 2025

alles snel en goed geregeld dus.....
8

H Gielians-Ligtenberg | 28 september 2025

ik kan op dit moment geen verbetering bedenken
10

J van Munster-Weebers | 28 september 2025

Vriendelijke medewerkers, begripvol en denken mee
9

G Haak | 28 september 2025

Ik vindd het fijn datik telefonisch zo goed gehoolpen ben
10

R Franke | 28 september 2025

correcte snelle afhandeling
10

JJM Gebbinck | 28 september 2025

Heel goed en snel afgehandeld
9

G Feijen | 28 september 2025

Je wordt ontzorgd
9

M Eshuis-Jansen | 28 september 2025

Makkelijk en snel
9

G Bokhove | 27 september 2025

Snelle, nette en correcte hulp en afhandeling
9

SPC Groen | 27 september 2025

"Heldere communicatie Vlotte afhandeling Persoonlijk"
9

R.A. Wijnands | 27 september 2025

Nooit lastig doen. Begripvolle afhandeling. Toppers
10

TA Terburg | 27 september 2025

Ontzettend vriendelijk aan de telefoon en behulpzaam en de afhandeling is voorspoedig en ontzettend snel opgelost in een woord top
8

M Bosscha | 27 september 2025

Perfect geholpen
10

AJ Boudewijns | 27 september 2025

Wordt goed geregeld
10

PMH van den Tillaart | 27 september 2025

Luisterend oor, meedenken met mij als klant over de schade, komt afspraken na wat betreft het mailcontact, snelle afhandeling betreft het dossier.
10

L.M.R. Roosen | 27 september 2025

Snelle service
10

AGC Mink | 27 september 2025

Vriendelijke behandeling. Rustig en begrijpend.
10

AMR van Limpt | 27 september 2025

Snelle afhandeling en geen gedoe, dat vind ik fijn. Jullie namen mijn probleem ook serieus, waarvoor mijn dank.
10

NJ Marskamp | 27 september 2025

Snel. Makkelijk
10

M.S. Stuiver | 27 september 2025

Duidelijke uitleg waarom ik het een wel vergoed krijg en het andere niet
10

RM Wijnandts | 27 september 2025

"Enorm snelle service en begrip voor de situatie "
9

EF Hofmeester | 26 september 2025

Het melden gaat heel makkelijk en de afhandeling is heel soepel gegaan. Enige kleine puntje is dat ik geen meldingen via de website kan doen en dus moest bellen om te zeggen dat de benodigde documenten compleet waren.
10

LGS Janssen | 26 september 2025

Schade door annulering tot volle tevredenheid afgehandeld
9

W.J.A. Soeterboek-van Noije | 26 september 2025

Goede service. Vriendelijk. Deskundig.
10

JJL Wijnakker | 26 september 2025

Je wordt snel en vakkundig geholpen
9

MC Steijger | 25 september 2025

Snel, ondanks onze onzorgvuldigheid!
9

EN Grootveld | 25 september 2025

Helder in communicatie, reageert relatief snel. Betaalt als door hebben dat het echte geleden schade betreft maar vraagt -logisch- wel eerst goed door.
9

GB Mulderij | 25 september 2025

Hele goede service en vergoedingen bij schades.
10

AAC van Wolven | 25 september 2025

Ik ben vooral persoonlijk behandeld. Er was enorm veel begrip voor mijn situatie. Ik was namelijk ook 25 jaar getrouwd en ontving daarvoor vanuit Interpolis een prachtig boeket
9

ET Halman-van der Linden | 25 september 2025

"de app werkt goed en het uploaden werkt prima daarnaast was de uitbetaling snel en het telefonisch contact betrokken"
8

HWCG Keereweer | 25 september 2025

Vrijwel niets. Een 8 is een uitstekend cijfer. Een 9 is voor de leraar en een 10 is voor God.
7

L van Es-Stuurman | 25 september 2025

Omdat mijn schade niet is gehonoreerd, niet naar mijn tevredenheid, is mijn mening ook daarop gebaseerd. Ik ben op zich keurig te woord gestaan en jullie waren ook goed bereikbaar.
10

CMJF Zwarthoed | 25 september 2025

Ben al jaren klant bij Interpolis en vind de klantvriendelijk en service van de medewerkers uitstekend.
8

CJ Quist | 25 september 2025

Geen opmerkingen of suggesties, zaak is goed en snel opgelost .
8

NJM Seijsener | 24 september 2025

Mijn ervaring met Interpolis is heel goed geweest en vriendelijk. Helaas heb ik geen verbeter tips .
9

GJ Werff | 24 september 2025

Probleem goed opgelost
10

J Wolters | 24 september 2025

"On-line schademelding leverde geen problemen op. Enkele Aanvullende vragen m.b.t. bescheiden zoals factuur inzake annuleringskosten waren vanzelfsprekend. Schadevergoeding was conform onze verwachting. Samenvattend: veel waardering voor de afhandeling voor IP. "
5

JCM Bond | 24 september 2025

Misschien in bepaalde situaties wat minder star omgaan met de voorwaarden van dekking (waar mogelijk) Ik heb bijv. een E-bike in Frankrijk moeten huren (t.b.v. een fietsvakantie) omdat mijn eigen E-bike tijdens de reis op slot stond en ik de sleutel ben kwijt geraakt. Derhalve kon ik niet op mij eigen fiets fietsen. De rekening was EU 200,-- Ik zie dit zelf als schade tijdens mijn vakantie, maar Interpolis wilde niet uitbetalen.
10

VG van Unen | 24 september 2025

Behulpzaam
10

F Hofland | 23 september 2025

behulpzaam, meedenkend, snelle afhandeling, komen afspraken na.
10

BC Vink | 23 september 2025

Zeer vriendelijke en efficiente behandeling van de claim, met korte doorlooptijd!
10

A van der Giessen | 23 september 2025

Eenvoudige zaak,en duidelijk.
8

WM van Rij | 23 september 2025

Persoonlijke benadering
10

MJT Zilverschoon-van Dommelen | 23 september 2025

Wordt snel geholpen en goed behandeld aan de telefoon
9

A.H.J. Romein | 23 september 2025

Eenvoudig te regelen en duidelijk
9

AHM Smits | 23 september 2025

Goede communicatie, goed bereikbaar, snelle correcte afhandeling schade.
10

CJ Reuvers-Maas | 23 september 2025

Er wordt goed geluisterd en accuraat gehandeld. Geen overbodig bureaucratisch gedoe.
8

AH Meuffels | 23 september 2025

Ik heb geen tips, alles was perfect geregeld , tot en met bereikbaarheid in het weekend :)
10

R Goudriaan | 23 september 2025

Vanwege de goede hulp en de goede afwikkeling.
8

E van de Kolk | 23 september 2025

"correcte snelle afhandeling van schade. fijn contact. "
10

RTC van Vlierberghe | 23 september 2025

Door zeer Vriendelijke dame geholpen en heeft alles heel duidelijk en goed uitgelegd en alles zeer vlot afgehandeld
10

HAR Bouwhuis | 22 september 2025

Deskundigheid, inlevingsvermogen
9

J Kemker | 22 september 2025

"Na opsturen van de gevraagde gegevens door mijn zoon, ( digitaal) werd de schade snel afgehandeld c.q. uitgekeerd. Opmerking . In het algemeen wordt ervan uitgegaan dat mensen op leeftijd zoals ik (77 jaar ) digitaal onderlegd zijn, wat niet altijd zo is"
10

WJ van Kampen | 22 september 2025

Klantvriendelijk, meedenkend, begripvol, medewerking.
9

J Koops | 22 september 2025

Zonder dralen een goede afwikkeling
9

SGLT Reijnders | 22 september 2025

Snelle en correcte afhandeling zonder “moeilijk doen ”
10

A.A.S. Kunst | 22 september 2025

De schade werd heel snel en soepel afgehandeld en uitbetaald
9

G.H.M. Beckers | 22 september 2025

Klantvriendelijk en redelijk snelle afhandeling
9

P van der Stoep | 21 september 2025

"Een iets lagere premie "
8

JT Schinkel | 21 september 2025

"Interpolis is heel duidelijk en schade afhandeling wordt prima behandeld "
10

A.M. ten Zijthof | 21 september 2025

Makkelijk om een melding te doen, snelle afhandeling
8

AM Landwier Jr. | 21 september 2025

Ik heb geen feedback. Vriendelijk personeel. Fijn geholpen. Luisterend oor. Fijne app.
10

AJ Sonneveld | 21 september 2025

Goede adviezen, duidelijke afspraken, goede voorwaarden
10

O Boere | 21 september 2025

De persoonlijke manier waarop wij tijdens onze vakantie door de medewerkster te woord zijn gestaan. De ontvangen kaart met thee pakket en de soepele afhandeling.
10

AJ Boksman | 21 september 2025

Snel, vriendelijk duidelijk server ce gericht
8

MC Vermeer-van Schaik | 21 september 2025

Ik ben 75 en heb alleen een tablet mijn zoon heeft alles gefotografeerd en door gestuurd. Het zou makkelijk zijn voor ouderen mensen als het op papier doorgestuurd word.
8

P Jacobs | 21 september 2025

Perfect. Geen verbeter suggesties.
9

RV Wesseling | 20 september 2025

Een mensgerichte verzekeraar die luistert en de schade netjes en adequaat afhandelt.
9

JH van der Sande | 19 september 2025

Optimale afhandeling van het verlies
10

HMC Bakker-Meurkes | 19 september 2025

Je wordt altijd vriendelijk en correct geholpen. Ze hebben inlevingsvermogen in een vervelende situatie en een snelle afhandeling
9

R.J.J. Verstappen | 19 september 2025

Schademelding ging prima en ook de verwerking hiervan. Geen verdere aanmerkingen
9

M.W.G. de Lange | 19 september 2025

Na wat digitale problemen en een misser van de chat-bediende ging de schade afhandeling bijzonder snel en was de hoogte van de vergoeding boven verwachting.
9

FH Soors | 17 september 2025

Als je de gegevens goed aanlevert volgt een correcte en snelle afhandeling
7

CJGM Jamers | 17 september 2025

ruimere dekking
6

B.A.M. Wissing-Hermsen | 12 september 2025

Als je niet online de schade kunt indienen dus moet bellen krijg een ontzettend irritant keuze menu waar door heen moet. En dan nog 20 minuten wachten. Voor je iemand krijgt te spreken die ook nog eens allemaal irritante vragen gaat stellen. Je wilt op dat moment kort en empatisch te woord gestaan worden.
1

SS Verhaar-Verdel | 11 september 2025

De polisvoorwaarden veranderen anno 2025
1

LB Martinus | 5 september 2025

Op dit moment heb ik geen goed woord. Zit met een koffer die ik nooit meer kan gebruiken. En dan moet ik als slotavond horen. PECH. Zo droog, PECH. Overweeg om alle verzekeringen elders onder te brengen. Empathie, dat!!!!!
4

CLM de Louw-van Herpt | 2 september 2025

na mijn aangifte had ik het idee dat de afhandelaar niet goed op de hoogte was van het ontstaan van de schade . Alles is na een aantal telefoontjes nog goed gekomen maar er waren vervelende vragen bij.
7

AJW Vogelzang | 30 augustus 2025

De verbinding vanuit buitenland werd verbroken. Nu hadden we geen enkel schade of dosiernummer. Dat was wel lastig. Misschien iets eerder zonder dat we weer door het hele bel menu moeten drukken, melden wat het nummer is. :-)
1

JH Moed | 30 augustus 2025

"De schade goed afhandelen (Verlies horloge word niet uitgekeerd om dat horloge niet “noodzakelijk” was bij het zwemmen in zee Weet niet eens zeker of hij daar is verloren bandje kapot denk ik kan ook wel op de boot gebeurd zijn. Is toch idioot…. Echt slecht "
6

CMM van Nederkassel | 28 augustus 2025

"De bereikbaarheid zou veel kunnen verbeteren, verder de klantvriendelijkheid en afwerking zijn gewoon goed en snel. Het is alleen de bereikbaarheid die te wensen over laat."
2

P Spliethof | 26 augustus 2025

Duidelijke voorlichting vooraf wat de risico’s zijn
5

TM Vermeulen | 21 augustus 2025

Het aanleveren van facturen of omschrijving van de schade
7

F.J. Kroon | 16 augustus 2025

Graag wat meer exact aangeven wat voor aanvullende informatie benodigd is t.b.v. de afwikkeling.
5

TQ van der Meer | 15 augustus 2025

Luisteren en begrip tonen voor een klant die een schade meld.
5

WHJ Nissen | 10 augustus 2025

Afhandeling door 1 persoon en niet door 4

Onze reisverzekeringen

Met onze woonverzekeringen verzeker je jouw huis en spullen tegen schade die ontstaat door bijvoorbeeld water, brand, inbraak of storm. Wil je onze woonverzekering afsluiten? Bereken je premie eenvoudig via Rabobank.

Doorlopende reisverzekering

  • geen gedoe: al je vakanties verzekerd
  • interessante keuze als je vaker per jaar of langer op vakantie gaat
  • standaard verzekerd bij last minute stedentrips of dagjes weg in het buitenland

Kortlopende reisverzekering

  • je verzekert 1 losse vakantie
  • interessante keuze als je 1 keer per jaar op vakantie gaat
  • voor elke stedentrip of dagjes weg in het buitenland sluit je iedere keer een aparte verzekering af