Lees wat klanten van onze schadeafhandeling vinden.

Elke 3 maanden ontvangen we ongeveer 15.000 reviews van klanten die we hielpen bij een schade. We laten een selectie van reviews zien die een eerlijk beeld geven van hoe klanten Interpolis ervaren. Reviews met ongepaste of privacygevoelige inhoud worden verwijderd. De beoordelingen komen uit onafhankelijk onderzoek van Toluna.
9

HM van den Enden-de Zwart | 29 september 2025

heb geen verbeterpunten,ben zeer tevreden met de schadeafhandeling
8

J.G. Beunk | 29 september 2025

deze schadeafhandeling is keurig geregeld
8

JH Hermans | 29 september 2025

bij een ruit die 3 aparte vlakken heeft naast de voordeur, maar hier wordt slechts 1 vlak vergoed. Aangezien het sierglas is moet ik alle 3 laten vervangen terwijl er 1 stuk is.
10

M.R.C. Leijser | 29 september 2025

"De schadebehandelaar zeer correct, zij is een voorbeeld voor andere. Groot compliment voor de deskundigheid en vriendelijkheid. Jammer dat de bereikbaarheid van Interpolis zeer matig is."
10

CTC Bruggeling-Verstijnen | 28 september 2025

De netheid van het overleg, advies en de rust
9

K. Strijker | 28 september 2025

Keurig te woord en gestaan en gelukkig goed verzekerd.
10

HM Smit-Pietersma | 28 september 2025

Altijd vriendelijk en behulpzaam en snelle afhandeling
8

JA Beenkens | 28 september 2025

Persoonlijk contact
2

SMTJ Sprooten | 28 september 2025

"Ophouden met ellenlange telefonische menu’s om bij een mens te komen, en veel sneller handelen bij schade. Serviceverlening is heel hard achteruitgegaan in korte tijd. "
10

G Kiffen-Muthing | 28 september 2025

"Omdat we goed geholpen zijn met de uit leg en wat we moeten doen "
10

A van Voorst-Griffioen | 28 september 2025

Duidelijk, goede informatie, bij schade goede service en heel vriendelijk en goed opgeleid personeel
9

LHM Maessen | 28 september 2025

Correcte en concrete hulpvragen inzake de gemelde schade
10

HJG Meutstege | 28 september 2025

Klantgericht en vriendelijk geholpen
10

GJ Landweer | 27 september 2025

"Zeer prettige tussenpersoon. 100 % vergoeding van aanzienlijke schade. "
9

JMW Versleijen | 27 september 2025

Als je schade hebt wordt het altijd snel afgehandeld en uitbetaald
10

F Winkel | 27 september 2025

Snelle betaling
10

RED Boomer | 27 september 2025

Telefonisch goed bereikbaar, adequaat en vriendelijk personeel voor behandeling schade direct aan de lijn, snelle afhandeling na schade melding.
10

AT Lek-Fransen | 27 september 2025

Snelle service, en vriendelijke mensen
10

SR Bhadai | 27 september 2025

De schade wordt gelijk uitgekeerd. Je wordt goed geholpen door Interpolis. Je kan met vragen terecht bij Interpolis. Vriendelijk Meedewerkers . Alleen jammer lange wachttijden als je belt .
9

WF van der Spree | 27 september 2025

Keurige afhandeling snelle betaling
9

J Kooreman | 27 september 2025

makkelijk schade in te dienen via de computer. Snelle reactie met aanvullende vragen en daarna snelle afhandeling van de schade.
5

HGH Ruijl | 27 september 2025

Beter informeren wat er wel en niet verzekerd is en welke verzekering ik nodig heb voor het verlies dat ik meldde.
6

LAAM Walter | 27 september 2025

Moeilijk bereikbaar en weten niet of iets wel/niet verzekerd is
9

R.J. Coppens | 27 september 2025

Zeer vriendelijke klantenservice, eenvoudige navigatieop website en app.
10

MAJM van Westen | 27 september 2025

Geen tips. In deze wereld van robots heeft Interpolis mij verrast met een mens die snel en goed wist te handelen.
9

LEM van Alebeek-van Den Akker | 27 september 2025

Netjes geholpen
8

WJP Claessen | 27 september 2025

Niets, ik vind het cijfer "8" gewoon erg goed. zou interpolis zeker aanbevelen.
8

WEA Dohmen | 27 september 2025

We bevelen Iterpolis al steeds aan als een hele goede verzekering.
9

R.C. van Vliet | 27 september 2025

"1) Snelle opvolging na mijn email (24 - 32 uur) 2) Persoonlijke opvolging, dwz telefoon ipv email 3) Vriendelijkheid medewerker 4) Uitleg uitbetalingsproces (=had ik niet om gevraagd, vandaar dat ik deze proactiviteit & anticipatie positief ervaar) Wat iets beter kan = had op de website vermelden van waar/ hoe ik de offerte van het door mij uitgekozen glasbedrijf kan indienen"
9

AAW Enzerink | 27 september 2025

Nette service, duidelijke communicatie vanuit medewerker
10

N. Koutras | 27 september 2025

Immediate response and customer service, full coverage.
6

MJL van Rooijen | 27 september 2025

Ik heb aanzienlijke waterschade door een lekkage in de vloer van de badkamer. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik verwacht dat een schade-expert contact met mij opneemt. Het enige wat ik heb gezien is een standaardbrief waarop niet inhoudelijk op mijn vragen wordt ingegaan. Betreurenswaardig het gebrek aan empathie.
8

WSJ Danen | 26 september 2025

"Stappenplan voor afhandeling schade. Daarbij aangeven welke formulieren en bescheiden nodig zijn. Het is handiger als Interpolis gelijk toegang heeft tot de digitale aangiftes en proces verbaal. "
7

IHJ Didden | 26 september 2025

"Ik werd overvraagt... Ik heb een lekkage en wat er precies aan de hand is kon ik niet zeggen. Bovendien werd ik er onrustig van want de onduidelijkheid of de schade gedekt is, brengt financiële zorgen met zich mee. "
9

AJJ Hoeijmakers | 26 september 2025

we zijn al vele jaren bij interpolis , tot nu toe alles netjes afgehandeld
5

WH Goppel | 26 september 2025

Terugkoppeling van schade expert beloofd door de telefoniste die de melding aannam is nu na drie dagen nog niet ontvangen !
10

FRJC Haringsma | 26 september 2025

De verzekeringen zijn goed en we worden altijd keurig geholpen mocht er wat zijn.
8

A. van Eijmeren | 26 september 2025

Mijn schade werd niet gedekt door verzekering, dus kan geen advies geven an anderen.
9

W van der Schuur | 25 september 2025

Omdat alles perfect geregeld werd
9

I Hussein Said | 25 september 2025

De houding van medewerkster en snelle afhandeling van schade was erg goed.
10

M.B. Ziepzeerder | 25 september 2025

"Men denk mee, beslist snel, geeft advies, is betrokken "
10

CAJ Noels | 25 september 2025

Snel opgelost en in plaats van vervangen herstellen. Erg prettig en duurzaam.
9

KA van den Bosch | 25 september 2025

Gelukkig maken we weinig gebruik van de verzekeringen....maar als het nodig is regelen jullie altijd snel en goed!
9

CFA Milders | 25 september 2025

Vriendelijke en competente bejegening. Goede schadeafhandeling.
10

MRLM Huberts | 25 september 2025

We zijn al ruim 40 jaar bij jullie verzekerd. De keren dat we iets hadden (waren er niet veel) zijn we altijd heel fijn geholpen.
7

AAM Sturm | 25 september 2025

Ik heb het idee, dat ik opgelicht ben door een schoorsteenveegbedrijf en heb daarom contact opgenomen. Ik zie dit als een vorm van diefstal en dacht daarom dit op mijn inboedelverzekering te verhalen. Maar helaas kon uw medewerker dit niet accorderen.
10

J Bosman | 25 september 2025

Ik ben echt super goed en snel geholpen, was mijn eerste contact maar super geholpen en dag later al eerlijk bedrag uitgekeerd gekregen. Super.
10

M Tagdalidis | 25 september 2025

De contactpersoon was vriendelijk en erg behulpzaam, het leek wel alsof ik met een vriend sprak.
10

J Steenhuis-van Eijck | 24 september 2025

Ik wil mensen niks opdringen, maar ik hoor regelmatig mensen met een andere goedkopere verzekering klagen over de afhandeling
10

EW Knotters | 24 september 2025

Geweldige service, aardige en behulpzame medewerkers, vlotte en precieze afhandeling, kortom heel tevreden met Interpolis!
10

A.M. Stienstra | 24 september 2025

De schade werd heel snel en efficiënt door jullie beoordeeld en opgelost. Toen ik belde werd ik snel en goed geholpen door een hele vriendelijke mevrouw.
6

MJWA van Oudheusden-van Eeten | 24 september 2025

Schade in de morgen gemeld. Zou mail krijgen. Moest in de avond terugbellen omdat ik de mail niet gehad had. Was niet verstuurd.
9

AG Vermaas | 24 september 2025

Gebruiksvriendelijke app en goed gesprek
10

APWM Bom | 24 september 2025

Wij zijn heel tevreden met interpolis. Kan zijn dat andere aanbieders betere voorwaarden hebben maar daar zijn wij dan niet van op de hoogte.
1

V.G.A. Beeren | 24 september 2025

Uw betreffende medewerker zou me doorverbinden en de zaak doorzetten, maar heeft de melding ongevraagd gesloten. Had 30 min telefonisch in de wacht gestaan. Totaal ongeschikte afhandeling.
10

PA van Hekke | 24 september 2025

"snel, vriendelijk, ik voel me gehoord. Schade was niet verzekerd. Creditcard Maatschappij vond dat ik schade eerst bij inboedelverzekering moest melden en indien met een verklaring van Interpolis komen. Die werd binnen 15 min opgemaakt. Medewerkster maakte voor mij melding aan en stuurde me de met redenen omkleedde afwijzing. Echt super goed"
10

KMM van Oeveren-Stigter | 24 september 2025

Snelle afwikkeling van de schade. Goed luisteren door medewerker en eenvoudig delen van foto’s via link die tijdens gesprek gestuurd werd.
9

K Dieleman | 23 september 2025

Jullie hebben de afhandeling goed georganiseerd en werken samen met een bedrijf dat de oplossing voor zijn rekening neemt. Dat heeft ons veel werk gescheeld in het zelf vinden van een partner.
7

CPM van der Kruijssen-Witlox | 23 september 2025

Ik ben zelf vaak achter de bedrijven aangemoeten die de schade gingen herstellen. Een vasr contact persoon zou het makkelijker maken
10

JH Hoekstra-Dijkstra | 23 september 2025

Vlotte afhandeling zonder al te veel gedoe.
9

WJM van den Broek | 23 september 2025

Kreeg snelle reactie.
10

JJH Jacobs | 23 september 2025

telefonische en mail contacten altijd vriendelijk en duidelijk. afspraken worden correct uitgevoerd.
10

A.A. Ossenblok | 23 september 2025

Interpolis neemt je zorgen weg. Ze regelen alles wat nodig is om schade te herstellen. Ze compenseren financiële schade goed. Communicatie was ook heel goed.
1

A Middel | 23 september 2025

Inleven in de client; niet volledig denken vanuit Interpolis. Daarnaast is er een onjuist verhaal/ toelichting gegeven en ontbrak het bij de collega aan (inhoudelijke) kennis.
9

IJHM Elie-Pinckaers | 23 september 2025

"Zeer snelle afhandeling "
9

RB van Vliet | 23 september 2025

efficiënt en snel, zonder poespas
7

JMW Gorissen | 23 september 2025

"Door lange wachttijden aan de telefoon lijkt het alsof Interpolis de verzekerden, die bij voorkeur een telefonische melding doen, bewust naar digitale schademelding leidt. Waarna toch weer een telefonische controle vanuit Interpolis plaatsvindt. Dus wat mij betreft, mag u het telefonisch contact wat gemakkelijker maken dan wel wat minder ontmoedigen."
10

A Yildiz | 23 september 2025

Snelle service. Zeer tevreden.Makkelijk om fotos in te sturen. Meedenkend personeel.
2

JLJA Hopmans | 23 september 2025

Ik heb een schademelding gedaan. Moest foto's toesturen. Maar ik heb geen idee waar naartoe. Heb geen schade in de app. Weet geen case ID. Kan wel foto's naar Interpolis sturen, maar die verdwijnen waarschijnlijk in een zwart gat
2

F de Jong-van Dijk | 23 september 2025

wij zijn ter goeder trouw geweest met het informeren naar de afwikkeling van onze schade. De beruchte kleine lettertjes verhinderen de vergoeding van de schade. Overwegen nu naar een andere verzekeraar te gaan, alleen al om onze teleurstelling te verwerken.
7

E.V.J. Bisselink | 23 september 2025

"Eigenrisico verlagen of eraf doen. Dit is de 2de keer dat wij nergens geen aanspraak op kunnen doen.... Kunnen net zo goed niet verzekeren"
10

R Mensink | 23 september 2025

Heldere informatie, handelen op basis van vertrouwen, snel
10

JMC van Haften | 23 september 2025

De mevrouw die ik aan de lijn had die had begrip voor de situatie
6

T. Walter | 23 september 2025

De schade woord niet vergoed, daar ben ik niet blij om
6

GJ Slomp | 22 september 2025

In de afsluitende brief/mail goed uitleggen hoe de afhandeling tot stand is gekomen
10

JMM Alferink-Exterkate | 22 september 2025

Handige app, hoop op voorspoedige afwikkeling
10

JCMH Wetzer | 22 september 2025

het meedenken in de ontstane situatie,ik begrijp dat ik niet veel terug kon krijgen ivm economische levensduur van de desbetreffende apparaten .Maar daar ik deze apparatuur nooit meer kan kopen ivm de nu te hoge aanschafprijs en hoe deze schade was ontstaan kreeg ik een compassievolle en begripvolle reactie van de desbetreffende medewerker.
9

JHW Korte | 21 september 2025

Ik vind interpolis een fijne maatschappij. Zijn eral jaren bij.
10

IJPJ Verschueren | 21 september 2025

Service en vlotte afhandeling van schade.
9

AMW Schouten-Wiesman | 21 september 2025

De schade is nog niet afgehandeld ,maar tot nu toe ,zeer tevreden hoe correct ik door 2 mensen ben benaderd en mij, tot nu toe, van dienst zijn geweest.
10

W.G.F. Roeffel | 21 september 2025

Hulpvaardig en snelle afhandeling
9

DM Oosterhof | 21 september 2025

Het online melden gaat super snel. Nu blijkt alleen de schade beoordelaar een lange wachttijd van 2 weken te hebben, nog voor er reparateur ingeschakeld wordt. Waardoor lekkage helaas enkel toeneemt. Het is me niet helder of er eventueel een andere beoordelaar sneller tijd heeft of dat ik me met die vraag nog eens tot Interpolis kan wenden.
8

JC van der Spek | 20 september 2025

doorblijven gaan met huidige procedures. zeer tevreden.
10

H Giezen-Lasker | 20 september 2025

Goede service, vriendelijke personeel
9

HCM van Rooij | 20 september 2025

Snel en accuraat
9

M. van Malestijn | 20 september 2025

goede en duidelijke communicatie
10

NAC van Drempt-Fleuren | 20 september 2025

Je goed contact leggen zeker via de app heel makelijk geen moeilijk gedoe
10

LCM Walsteijn | 20 september 2025

Geduldige, vriendelijke man, die eerst voor me uitzocht of het verzekerd is. Vroeg gericht, geen insinuaties over mogelijkheden af te wijzen.
10

MDP den Ouden-van den Boom | 20 september 2025

Het vriendelijke personeel ,dat de aandacht neemt voor jou melding !
10

MJM Lukassen | 19 september 2025

Ze luisteren goed naar je en het word snel en duidelijk afgehandeld.
5

JC Spekreijse | 19 september 2025

Beter omschrijven als iets niet gedekt is.
8

MB van den Berg-van den Enden | 19 september 2025

Snel teruggebeld,en snel afgehandeld
10

LCJM Schaapveld | 19 september 2025

Heldere communicatie, snelle afhandeling.
9

PGA Loohuis | 19 september 2025

Altijd snel en eerlijk geholpen echt een aanrader
1

JRMH Voragen | 19 september 2025

Zeer ontmoedigend beleid, totaal geen inlevingsvermogen, zuiver gericht op afwijzen claim
8

WJ Miedema | 19 september 2025

Melding via de Rabo app kunnen doen.
10

A.J.T.A. Bazelmans | 19 september 2025

Interpols handelt effectief af en het duurt allemaal niet te lang
10

J Stoel | 19 september 2025

Makkelijk te melden en snelle reactie en afwikkeling
10

C van der Loo | 19 september 2025

Het gemak waarmee je de schade meld en de snelle behandeling
3

RH Meijer | 18 september 2025

Beter bereikbaar zijn. Niet met eindeloos lange wachttijden en als ik dan iemand aan de lijn krijg zeker dan iemand met enige kennis van zaken.
2

JLR van der Bruggen | 18 september 2025

Onduidelijke uitleg, geen begrip, gedekt voor onderzoekskosten maar moet deze zelf betalen
2

D. Gkikas | 18 september 2025

Wij betalen jaren en blijkt niet verzekerd zijn met jullie regels en kleine letters

Onze woonverzekeringen

Met onze woonverzekeringen verzeker je jouw huis en spullen tegen schade die ontstaat door bijvoorbeeld water, brand, inbraak of storm. Wil je onze woonverzekering afsluiten? Bereken je premie eenvoudig via Rabobank.

Woonhuisverzekering

Schade aan je woning

  • brand en elektriciteit (zoals kortsluiting)
  • storm, blikseminslag, neerslag en vorst
  • inbraak en diefstal

Inboedelverzekering

Schade aan spullen in je woning

  • brand, rook en roet
  • storm, regen, sneeuw en hagel
  • inbraak en diefstal