Wat te doen in een noodsituatie?

Je bent in het buitenland en wil advies of hulp.

Bel hiervoor onze alarmcentrale. Voorbeelden van situaties in het buitenland:
  • Tijdens je vakantie is een familielid in Nederland overleden. Je wilt zo snel mogelijk naar huis.
  • Een arts in het buitenland raadt aan om ter plekke te opereren. Je wilt hierover advies en weten hoe het zit met de verzekering.
  • Je moet langer in het buitenland blijven door bijvoorbeeld een natuurramp, staking, kapotte auto of ziekte. Onze alarmcentrale bekijkt samen met jou naar de mogelijkheden.
  • Je krijgt buikpijn tijdens je vakantie en wilt weten waar je naar toe moet voor goede zorg.
  • Je hebt vragen over hulp in het buitenland, medische kosten, langer verblijf en vervroegde terugkeer.
  • Vanwege een medische situatie heb je bijzonder vervoer nodig.

Je hebt pech onderweg.

Heb je pech met de auto, motor, scooter, camper of fiets? Bel dan met onze alarmcentrale. Of meld je pech online en krijg direct hulp. Voorbeelden van pech onderweg:
  • Je komt terug van de supermarkt en ziet dat je band lek is.
  • Je auto is plotseling stuk gegaan, waardoor je niet meer kunt rijden. De hulpdienst kan de auto niet repareren en neemt deze mee naar de garage. Je wilt graag een vervangende huurauto.
Meer informatie over onze alarmcentrale vind je ook op de website van Eurocross Assistance.
Alarmcentrale
24/7 bereikbaar.
Je bent in het buitenland en hebt advies, hulp of zorg nodig? Ook bij pech onderweg. Wanneer bel je de alarmcentrale?

Je kunt door schade niet meer veilig wonen.

Neem eerst contact op met de hulpdiensten, zoals de brandweer. Bel daarna met onze schadeafdeling.
Spoed
24/7 bereikbaar.
Bel ons als je door schade niet meer veilig kunt wonen. Zoals bij extreme wateroverlast en bij rook-, roet- en brandschade.