Wil je geen afspraak maken bij Autotaalglas, KwikFit of 123ruit.nl? Dan mag je ook zelf een herstelbedrijf kiezen dat aangesloten is bij BOVAG. Laat je ruit herstellen en meld daarna je schade bij ons. Laat je de ruit herstellen door een herstelbedrijf dat niet is aangesloten bij BOVAG? Dan vergoeden wij de schade niet.
Heb je een AutoBewust autoverzekering? En heb je bij de dekking gekozen voor alleen aangesloten herstellers? Dan kun je een afspraak maken bij Autotaalglas, KwikFit, 123ruit.nl of een ander herstelbedrijf waar wij afspraken mee maakten. Kies je een hersteller waar wij geen afspraken mee maakten? Dan betalen wij niet.
Ja, die keuze heb je. Het is vaak handig om eerst te weten wat de reparatie kost. Soms is het slim om een schade zelf te betalen of de schade niet te laten repareren. Bijvoorbeeld bij kleine schades. Dan is het misschien goedkoper om de reparatie zelf te betalen. Je mag ons altijd bellen voor advies.
Is je schade verzekerd? Een bij ons aangesloten reparateur bepaalt altijd eerst wat het schadebedrag is. Je mag ook zelf een andere reparateur kiezen. Daarna kies je zelf of je de schade wilt laten repareren. En of je zelf de kosten wilt betalen of dat wij dat voor je doen. Als wij de kosten betalen, heeft dit mogelijk gevolgen voor je schadevrije jaren en premie.
Wil je geen afspraak maken bij Autotaalglas, KwikFit of 123ruit.nl? Dan mag je ook zelf een herstelbedrijf kiezen dat aangesloten is bij BOVAG. Laat je ruit herstellen en meld daarna je schade bij ons. Laat je de ruit herstellen door een herstelbedrijf dat niet is aangesloten bij BOVAG? Dan vergoeden wij de schade niet.
Heb je een AutoBewust autoverzekering? En heb je bij de dekking gekozen voor alleen aangesloten herstellers? Dan kun je een afspraak maken bij Autotaalglas, KwikFit, 123ruit.nl of een ander herstelbedrijf waar wij afspraken mee maakten. Kies je een hersteller waar wij geen afspraken mee maakten? Dan betalen wij niet.
De reparateur is nu jouw eerste contactpersoon. Heb je vragen over het proces van de reparatie, of gaat er iets niet naar wens? Neem dan eerst contact met de reparateur.
De reparateur is nu jouw eerste contactpersoon. Heb je vragen over het proces van de reparatie, of gaat er iets niet naar wens? Neem dan eerst contact met de reparateur.