Vergadertafel met laptops, koffie en schrijfblokken erop. Met ZekerInBedrijf van Interpolis verzekert u uw bedrijf tegen onverwachte gebeurtenissen.

Wat vind jij belangrijk?

Interpolis Glashelder klantpanel

Heb je ideeën over hoe Interpolis haar klanten beter kan helpen? Dan willen we jou graag in het Interpolis Glashelder Klantpanel!

Doe mee wanneer het jou uitkomt. Zonder enige verplichting. Natuurlijk delen we de resultaten met je. Zo weet je precies wat we met jouw ideeën doen.

Help ons om onze producten en diensten nog beter en nuttiger voor jou te maken.

Vader tilt dochter op | Interpolis Glashelder Klantpanel, wat vind jij? Denk mee en help ons om onze producten en diensten nog verder te optimaliseren!

Voor particulieren

Wij willen weten wat ├ęcht belangrijk is voor jou. Zo vragen we je om mee te denken over onderwerpen als het voorkomen van een burn-out of hoe je verdergaat na het overlijden van je partner. En hoe wij bij deze onderwerpen kunnen helpen.

Timmermans ontwerpt een meubel in zijn atelier | Interpolis Glashelder Ondernemerspanel, wat vind jij? Denk mee en help ons om onze producten en diensten nog verder te optimaliseren!

Voor ondernemers

Wat is belangrijk voor jou als ondernemer? We doen onderzoeken die te maken hebben met ondernemen én de risico’s die je loopt als ondernemer. Bijvoorbeeld over onderwerpen als arbeidsongeschiktheid, verzuim van een medewerker of je bedrijfsgebouw.
Collega's bespreken een zakelijke case | Interpolis Glashelder Klantpanel, wat vind jij? Denk mee en help ons om onze producten en diensten nog verder te optimaliseren!

Al lid van het klantpanel?

Log in en bekijk de resultaten van het onderzoek, lees de laatste ontwikkelingen en wijzig als je wilt je profiel. Inloggen als ondernemer?

Waarom is jouw deelname belangrijk?

Onze directievoorzitter, Chantal Vergouw, legt het uit. Nieuwsgierig of enthousiast geworden? Meld je dan aan.

Hoe zit het met mijn privacy?
Jouw gegevens gebruiken wij alleen om je uit te nodigen voor een onderzoek. Je gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die je geeft tijdens het onderzoek zijn anoniem. Bekijk ons privacy statement.
Ik heb me aangemeld. Hoe gaat het nu verder?
Je ontvangt een e-mail met een link naar jouw profielpagina. Op deze pagina wijzig je eenvoudig je gegevens. Je kunt hier ook meer gegevens over jezelf invullen.
Wat voor onderzoeken kan ik verwachten?
De onderzoeken gaan over verschillende Interpolis onderwerpen. Bijvoorbeeld onderzoeken naar reclame uitingen, het meten van sterke en zwakke punten van Interpolis en het verzamelen van product ideeën.
Hoe weet ik of er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?
Je krijgt per e-mail een uitnodiging voor deelname aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar het onderzoek waarmee je automatisch toegang hebt tot de vragenlijst.
Hoe lang ben ik bezig met een onderzoek?
Dit verschilt per onderzoek. Wij proberen de onderzoeken altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld duurt het invullen van een vragenlijst 5 minuten.
Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?
De resultaten van het onderzoek gebruiken wij om onze klantgerichtheid en dienstverlening te verbeteren. Na afloop van elk onderzoek doen we op de website verslag van de belangrijkste resultaten.
Heb je vragen over het Interpolis Glashelder Klantpanel?

Je mag een e-mail sturen naar klantpanel@interpolis.nl.

 

Heb je andere vragen?

Zoals vragen over je verzekering, de premie of over het melden van een schade? Lees op onze contactpagina waar je terecht kunt met vragen.