Interpolis Panelnieuws - juli 2025

Interpolis Glashelder Klantpanel

Resultaten onderzoeken

Lees de resultaten van de laatste onderzoeken van het Interpolis Glashelder Klantpanel.

Schademelden mobiele telefoon

Een telefoon die kapot gaat, het kan je zomaar gebeuren. Niet handig als je deze veel gebruikt. Je wilt dit dan ook zo snel mogelijk opgelost hebben. Hier willen we bij helpen. We maakten een nieuwe informatiepagina bij het online schademelden voor je mobiele telefoon en vroegen naar jouw mening.

De visuele kracht van communicatie

Hoe persoonlijk moeten we communiceren, mag het af en toe ook met een knipoog? We legden jullie vragen voor waarbij afbeeldingen en animatie een belangrijk onderdeel waren. We vroegen naar jullie voorkeuren van verschillende designs en over het krijgen van e-mail en automatische meldingen.

Vind je de namen van onze zorgverzekeringen duidelijk?

Een naam van een product kan meer doen dan je denkt. Zeker als het gaat om de zorgverzekering en aanvullende pakketten, waarbij duidelijkheid en herkenbaarheid heel belangrijk zijn. Wat vinden jullie van de namen van onze aanvullende zorgverzekeringen?

Duurzaamheid in het mkb

Steeds meer ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (mkb) staan voor de vraag hoe zij hun bedrijf kunnen verduurzamen. Niet alleen om te voldoen aan wet- en regelgeving, maar ook om toekomstbestendig te ondernemen. Daarom zijn we benieuwd: wat beweegt mkb'ers om wél of juist níet te investeren in duurzaamheid?

Wat vind jij van een woonenvelop?

We vroegen panelleden met een woonhuisverzekering wat jullie vinden van een woonenvelop. In de envelop zit een magazine, een handige kaart én een waardebon. Een envelop vol met informatie en tips. We vroegen naar je mening. Wat vind jij van de extra informatie bij een woonhuisverzekering?

Een 7,9 en 7,6 voor de panelevaluatie!

Onderzoeksbureau MWM2 stuurde ook dit jaar een evaluatie over ons Klantpanel. Het Interpolis Glashelder Klantpanel voor particulieren scoort een 7,9 en voor ondernemers een 7,6. Daar zijn we trots op. Ben je nieuwsgierig naar alle resultaten? Bekijk de samenvatting.

Nieuwsberichten

Lees nieuwsberichten van het Interpolis Glashelder Klantpanel.

Uitslag goede doelen actie

Wat een mooi resultaat! Jullie mochten eind 2024 ieder 1 euro doneren aan 1 van de goede doelen die Interpolis steunt: Kika, Voedselbanken Nederland en Vereniging verkeersslachtoffers. Door jullie stem haalden we een mooi bedrag op. Nieuwsgierig naar het bedrag en de verdeling?

Vernieuwing in de vragenlijsten

De onderzoeken van het Interpolis Glashelder Klantpanel worden gedaan via onderzoeksbureau MWM2, een partij waar Interpolis al jaren mee samenwerkt. Ook het onderzoeksbureau doet aan vernieuwing. Samen zetten we mooie stappen.

Een hart onder de riem

Soms raakt een gesprek of een verhaal aan de telefoon je als Interpolis medewerker nét iets meer. Je wilt dan nét dat beetje extra betekenen. Daarom verrassen we soms klanten met een kleine attentie: om te laten weten dat we aan je denken. Een kaartje of een kleinigheidje, een hart onder de riem.

Bedankt voor je deelname!

Jouw bijdrage is voor ons heel waardevol. Door jouw deelname en betrokkenheid kunnen we samen onze producten en diensten verbeteren. Bedankt daarvoor!

Heb je vragen of opmerkingen? Stuur een e-mail naar klantpanel@interpolis.nl. Wij helpen je graag.

Stephan, Paul, Margo, Erik, Sanne, Christiaan en Judy

Ook interessant voor jou?

Eerdere onderzoeken

Benieuwd naar eerdere onderzoeken? Log in en bekijk als lid van het Interpolis Glashelder Klantpanel eerdere onderzoeken.

Inspiratie en tips

Ontdek interessante artikelen en handige tips in ons magazine.