inline/alertinline/chevron-leftinline/chevron-left-aquainline/chevron-rightinline/chevron-right-aquainline/clearinline/logininline/logoutinline/menu-closeinline/menu-openinline/modal-closeinline/modal-close-whiteinline/next-aquainline/play-largeinline/pointer-moreinline/previous-aquainline/searchinline/social-facebookinline/social-instagraminline/social-linkedininline/social-twitterinline/social-youtube

Onze verbeterpunten

Hier vindt u een aantal verbeteringen waar we mee aan de slag gingen.

U wilt weten waar u aan toe bent bij schade

U gaf aan dat u op elk moment wilt zien hoe het staat met de afhandeling van een schade. En dat u online elke stap in het schadeproces wilt volgen. Hebt u een Interpolis Alles in één Polis? Dan zorgen wij dat u een schade eind dit jaar online kan volgen.

Als ondernemer met een verzuimverzekering wilt u direct inzicht in verzuimcijfers

Ondernemers met een verzuimverzekering van Interpolis belden ons voor een overzicht met verzuimcijfers van medewerkers. Het duurde 5 werkdagen voor u een papieren rapport van ons kreeg.
Nu kunt u zelf online een rapport downloaden.

Als een dierbare overlijdt willen nabestaanden snel duidelijkheid

En dat is natuurlijk heel logisch. We ontdekten dat het voor nabestaanden niet altijd duidelijk is hoe zij de uitkering van een levensverzekering krijgen. Ook zagen we dat het soms lang duurt voordat we uitkeren.

Wij verbeterden de samenwerking met Rabobank
Uitkeren gaat nu veel sneller. Rabobank gebruikt een nieuw systeem. Door alle vragen in dit systeem te beantwoorden weet de Rabobank direct welke informatie en documenten wij nodig hebben om uit te keren. Zo worden nabestaanden in 1 keer goed geholpen.
Wij luisteren naar u

Bekijk het filmpje van onze medewerkers