Rabobank helpt je graag als je een vraag hebt over je verzekering of het wijzigen ervan. Wil je telefonisch een schade melden of iemand spreken over je zorgverzekering? Dan staat Interpolis voor je klaar.
Bel alleen de alarmcentrale als je in het buitenland bent of pech onderweg hebt. In het buitenland staat de alarmcentrale voor je klaar als je advies, hulp of gezondheidszorg nodig hebt. Bekijk de voorbeelden >
Bij een online melding krijg je het snelste hulp bij pech onderweg met de auto, motor, scooter, camper of fiets. Toch liever bellen? Neem dan contact op met onze alarmcentrale.
Heb je een andere tussenpersoon? De contactgegevens van je tussenpersoon vind je op je polisblad. Jouw polisblad vind je ook in Mijn Interpolis onder 'Documenten'.
De specialisten van de Rabo Nabestaandendesk helpen jou met het laten uitkeren van een verzekering bij Interpolis. En bij het wijzigen of stoppen van een verzekering. Dit kan online of telefonisch.
Is de levensverzekering afgesloten bij een andere tussenpersoon dan Rabobank? Neem dan contact op met die tussenpersoon. De gegevens van de tussenpersoon staan op de polis.
Vragen over arbeidsongeschiktheid, verzuim of werkloosheid
Wij helpen je graag verder.
Arbeidsongeschiktheid
Jezelf ziek of beter melden.
Ben je ondernemer en wil jij jezelf ziek of beter melden? Meld dit eenvoudig online. Neem voor vragen contact met ons op.
Heb je een vraag over slimme oplossingen, zoals de veiligheidsmeter, groene daken, AutoModus of elektrakeuringen? Of heb je vragen over onze webwinkel? Wij helpen je graag.
Heb je een vraag over slimme oplossingen, zoals de veiligheidsmeter, groene daken, AutoModus of elektrakeuringen? Of heb je vragen over onze webwinkel? Wij helpen je graag.