Telefoonnummers en andere contactmogelijkheden

De Rabobank helpt je graag als je een vraag hebt over je verzekering of het wijzigen ervan. Wil je telefonisch een schade melden of iemand spreken over je zorgverzekering? Dan staat Interpolis voor je klaar.


Waarover heb je een vraag?

  1. schade, diefstal of annulering
  2. schadeverzekering
  3. zorgverzekering
  4. rechtsbijstand
  5. levensverzekering
  6. overlijden melden
  7. arbeidsongeschiktheid, verzuim of werkloosheid
  8. pensioen
  9. slimme oplossingen
  10. zakelijke verzekeringen
  11. iets anders

Vragen over een schade, diefstal of annulering

Coronavirus en reis- en annuleringsverzekering: het is logisch dat je in deze tijd met vragen zit. Bekijk de meestgestelde vragen >
Melden via onze app
24/7 beschikbaar.
Download de app op je smartphone. En maak een melding waar en wanneer je wilt.
24/7 beschikbaar. Wij reageren meestal binnen 48 uur.  
Online melden
24/7 beschikbaar.
Eenvoudig online een melding maken. En wanneer het jou uitkomt. 
24/7 beschikbaar. Wij reageren meestal binnen 48 uur.
Bel ons
maandag bereikbaar vanaf 8.00 uur.
Voor vragen over je schade of het persoonlijk melden van je schade. Wij helpen je graag. 
013 580 12 34 Op dit moment is het erg druk aan de telefoon.
Lokaal tarief. Bekijk het keuzemenu.
Alarmcentrale
Alleen voor noodgevallen.
Voor hulp of spoedeisende gezondheidszorg in het buitenland en bij pech onderweg.
24/7 bereikbaar (lokaal tarief).

Vragen over je schadeverzekering

Zoals je auto, woonhuis of reis. Rabobank helpt je graag verder.
Chat met Rabobank
Eenvoudig online.
Chat via de Rabo App of Rabo Online Bankieren. Rabobank staat voor je klaar. 
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. 
Bel met Rabobank
Zij helpen je graag.
Rabobank helpt je graag met alle vragen rondom jouw verzekering. Ook voor vragen over het wijzigen van je verzekering.
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur.

Vragen over je zorgverzekering

Of het declareren van je zorgkosten.
Zorgkosten declareren
Eenvoudig online.
Upload eenvoudig je rekening in de Interpolis Zorg app of in Mijn Zorggebruik. Hier zie je ook alles rondom jouw zorgverzekering.
Binnen 3 werkdagen ontvang je het geld op je rekening.
Bel onze zorglijn
Wij helpen je graag.
Wij helpen je graag met alle vragen rondom je zorgverzekering.
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur (lokaal tarief).
WhatsApp
Wij helpen je graag.
Stel je vraag over je zorgverzekering. Via WhatsApp delen we geen medische en financiële gegevens. 
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur. Je ontvangt een reactie binnen 2 uur tijdens openingstijden.
Alarmcentrale
24/7 bereikbaar.
Bel ons direct voor spoedeisende gezondheidszorg in het buitenland.
24/7 bereikbaar (lokaal tarief).

Vragen over je rechtsbijstand

Coronavirus en rechtsbijstand: door de crisis wil je mogelijk duidelijkheid over wat jouw rechten zijn. Op de website van achmearechtsbijstand.nl vind je antwoorden op juridische vragen rondom het coronavirus.

Online melden
24/7 beschikbaar.
Meld je zaak of geschil eenvoudig online. Achmea Rechtsbijstand neemt daarna contact met je op.
24/7 beschikbaar.
Bel met Achmea Rechtsbijstand
Zij helpen je graag.
Heb je juridisch advies nodig of wil je jouw zaak of geschil melden? Achmea Rechtsbijstand helpt je graag. 
Bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 18.00 uur. Keuzemenu:
  1. nieuwe zaak melden
  2. bestaande zaak met vaste jurist
  3. bestaande zaak zonder vaste jurist
  4. overige vragen

Vragen over je levensverzekering

Wij werken samen met verschillende tussenpersonen.
Bel met Rabobank
Zij helpen je graag.
Sloot je jouw levensverzekering af bij Rabobank? Neem dan contact op met Rabobank.
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Bel met Obvion
Zij helpen je graag.
Heb je een vraag over je SpaarGarant verzekering of Switchverzekering? Neem dan contact op met Obvion.
Andere tussenpersoon?
Log in op Mijn Interpolis.
Heb je een andere tussenpersoon? De contactgegevens van je tussenpersoon vind je op je polisblad of in Mijn Interpolis bij 'Mijn gegevens'.

Overlijden melden

Wij wensen je veel sterkte met jouw verlies.
Overlijden melden via Closure
Informeer alle relevante bedrijven over het overlijden.
Geef met Closure maar 1 keer je gegevens door. Je meldt het overlijden niet alleen bij Rabobank, maar ook kosteloos bij andere organisaties zoals het waterschap, de ANWB en Facebook.
24/7 beschikbaar.
Overlijden melden via Rabobank
Zij helpen je graag.
Rabobank helpt je graag om de verzekeringen te wijzigen of te stoppen. Dat kan online of telefonisch.
Of bel met Rabobank via 088 722 66 00. Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur.

Vragen over arbeidsongeschiktheid, verzuim of werkloosheid

Wij helpen je graag verder.
Arbeidsongeschiktheid
Jezelf ziek of beter melden.
Ben je ondernemer en wil jij jezelf ziek of beter melden? Meld dit eenvoudig online. Neem voor vragen contact met ons op. 
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur (lokaal tarief).
Verzuim
Personeel ziek of beter melden.
Wil je jouw personeel ziek of beter melden? Meld dit dan online. Neem voor vragen contact met ons op.
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur (lokaal tarief).
Hypotheekbescherming
Arbeidsongeschiktheid of werkloosheid doorgeven.
Raak je arbeidsongeschikt of werkloos? Meld dit dan telefonisch bij ons. Wij helpen je verder.
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur (lokaal tarief).

Vragen over je pensioen

Wij helpen je graag verder.
Beleggingspensioen
Pensioenregeling via werkgever.
Voor vragen over je beleggingspensioen als je een collectieve pensioenregeling via je werkgever hebt.
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur (lokaal tarief).
Renteproducten werkgever
Voor werkgever of tussenpersoon.
Ben je werkgever of tussenpersoon en heb je vragen over onze renteproducten? Neem dan contact op met je relatiebeheerder.
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur (lokaal tarief).
Renteproducten werknemer
Arbeidsongeschiktheid of werkloosheid melden.
Raak je arbeidsongeschikt of werkloos? Meld dit dan telefonisch bij ons. Wij helpen je verder.
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur (lokaal tarief).

Vragen over onze slimme oplossingen

Wij helpen je graag verder.
Stuur ons een e-mail
Wij helpen je graag.
Heb je een vraag over slimme oplossingen, zoals de Veiligheidsmeter, groene daken en elektrakeuringen? Of heb je vragen over onze webwinkel? Wij helpen je graag.
Wij reageren binnen 2 werkdagen.
Bel ons
Wij helpen je graag.
Heb je een vraag over slimme oplossingen, zoals de Veiligheidsmeter, groene daken en elektrakeuringen? Of heb je vragen over onze webwinkel? Wij helpen je graag.
Bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur (lokaal tarief).

Andere vraag

Wij helpen je graag verder.
Stuur ons een e-mail
Wij helpen je graag.
Dit doe je eenvoudig via ons contactformulier.
Wij reageren binnen 10 werkdagen.
Bel ons
Wij helpen je graag.
Kom je er niet uit? Wij verbinden je door met de juiste afdeling van Interpolis of Rabobank.
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur (lokaal tarief).