Veelgestelde vragen over inloggen via de Interpolis App.

Log je voor de eerste keer in op de Interpolis App? Dan log je in via je eigen bank met iDIN. Zo weten we zeker dat jij het bent. Wel zo veilig. 

Lukt het inloggen niet in de Interpolis App? Bekijk dan de veelgestelde vragen.
Staat je vraag er niet bij? Neem contact met ons op. We helpen je graag verder. 

Veelgestelde vragen

Mijn besturingssysteem is niet meer up-to-date, wat nu?

Krijg je deze melding op je mobiel? Dan is je besturingssysteem mogelijk verouderd. Geen zorgen. Ga naar de appstore en controleer of er een update voor de Interpolis App beschikbaar is.

  • Is er een update? Voer deze uit. Zie je de Interpolis App niet? Dan is je besturingssysteem te oud en wordt deze helaas niet meer ondersteund.
  • Gebruik in dat geval Mijn Interpolis via de website. Daar kun je wel inloggen.
Ik krijg een foutmelding op mijn Samsung 'default Samsung-browser', wat nu?
De standaard Samsung Internet Browser veroorzaakt helaas een foutmelding. Daarom werkt jouw Samsung telefoon niet met de Interpolis App. Gebruik een andere browser zoals Chrome of Edge. Meld je opnieuw aan en maak een 5-cijferige inlogcode aan.
Ik krijg een foutmelding op mijn iPhone (‘iCloud privédoorgifte’ staat aan), wat nu?
De functie ‘iCloud privédoorgifte’ blokkeert de verbinding. Zet ‘iCloud privédoorgifte’ tijdelijk uit. Meld je aan en maak een 5-cijferige inlogcode aan. Daarna kun je de functie weer inschakelen.
Ik krijg een antivirus-melding (KPN Veilig, Avast, Ziggo Safe Online, AVG), wat nu?
Je antivirussoftware blokkeert de Interpolis App of iDIN. Geef in je antivirus-app aan dat Interpolis App en iDIN vertrouwd zijn. Meld je opnieuw aan en maak een 5-cijferige inlogcode aan.