Lukt het inloggen niet in de Interpolis App? Bekijk de veelgestelde vragen.
Je logt in op Mijn Interpolis via iDIN. We vinden het belangrijk dat jouw gegevens veilig zijn bij ons. Maar ook dat je makkelijk kan inloggen, zonder e-mailadres en wachtwoord. iDIN is een manier om jou online te herkennen, met hulp van je bank. Meer over iDIN.
Lukt het inloggen niet via iDIN? Dit kan verschillende redenen hebben. Kijk of deze tips helpen:
1. Gebruik de bankpas van de persoon die de verzekering afsloot.
Soms komen jouw gegevens die we van de bank ontvingen, niet overeen met onze gegevens. Neem de volgende stappen en probeer dan opnieuw in te loggen.
Gebruik hiervoor de volgende stappen:
2. Gebruik je standaardbrowser
Op je computer, laptop of mobiele telefoon heb je altijd 1 browser ingesteld als standaardbrowser. Dat is het programma waarmee je websites opent, zoals Safari, Chrome, Edge of Firefox.
Log altijd in op Mijn Interpolis via jouw standaardbrowser. Je bank app gaat na het inloggen namelijk automatisch terug naar die browser.
Bijvoorbeeld: is Safari jouw standaardbrowser? Log dan in via Safari. Is Chrome jouw standaardbrowser? Log dan in via Chrome.
Hoe weet je wat jouw standaardbrowser is?
3. Log niet 'incognito' in
Webbrowsers hebben een 'incognito'-functie. Deze functie zorgt ervoor dat je anoniem een website kan bezoeken. En dat de websites die je bezoekt niet worden bewaard.
Verschillende browsers noemen deze functie anders:
Inloggen met iDIN lukt helaas niet als je onze website in deze functie bezoekt. Gebruik deze functie daarom niet als je gaat inloggen.
Helaas kun je met een andere bank geen gebruikmaken van iDIN. Staat jouw bank niet in de lijst? Dan werkt jouw bank niet met iDIN. Wij hebben daarop geen invloed.
Wil je een schade melden?
Dit kan ook telefonisch via 013 580 12 34. Of stuur een e-mail naar info@interpolis.nl, met als onderwerp Schademelding. Zet in de mail altijd je naam, adres, polisnummer en contactgegevens. Weet je je polisnummer niet? Vermeld dan in ieder geval je naam, postcode, huisnummer en geboortedatum. Zo kunnen we je herkennen. Zonder deze informatie kunnen we jouw schademelding niet in behandeling nemen.
Wil je je polis bekijken?
Neem dan contact op met Rabobank.
Heb je een andere vraag?
Bekijk onze veelgestelde vragen.
Nee. Inloggen op Mijn Interpolis kan alleen nog met iDIN.
Alleen zakelijke klanten loggen nog in met e-mailadres en wachtwoord op Mijn Interpolis Zakelijk.
Wil je in Mijn Interpolis een gezondheidsverklaring invullen voor een Interpolis arbeidsongeschiktheidsverzekering? Dan heb je alleen een aanvraagnummer. Hiermee kun je ook inloggen bij Mijn Interpolis. Je vindt het aanvraagnummer in de e-mail die je van ons ontving.
Lukt het niet? Neem dan contact met ons op.