Vergoedingen zorgverzekering

Software telecommunicatie voor doven en slechthorenden

Een dienst voor doven en slechthorende om te kunnen bellen. Via de computer of telefoon is het mogelijk te bellen met tekst-, spraak- en beeld ondersteuning.
< Terug naar het overzicht
Kies een verzekering om uw vergoeding te bekijken

Basisverzekering

 
100%

100%

Basisverzekering 100%
Eigen risicoU betaalt geen eigen risico
Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico.

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

De vergoeding is voor mensen die

  • doof of slechthorend zijn

Wat krijgt u vergoed?

  • Een abonnement voor telecommunicatie software 

Wat krijgt u niet vergoed:

  • de telefoon
  • tablet of computer

U heeft een aanvraag met motivatie nodig

In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.

U heeft alleen toestemming nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier

Kiest u voor een leverancier waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan heeft u wél vooraf toestemming nodig.

Moet uw hulpmiddel vervangen of gerepareerd worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.

Waar kunt u terecht?

U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.


Vind een zorgverlener

ZonderMeer

incl. basisverzekering
100%

100%

Basisverzekering 100%
ZonderMeer geen extra vergoeding
Eigen risicoU betaalt geen eigen risico
Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico.

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

De vergoeding is voor mensen die

  • doof of slechthorend zijn

Wat krijgt u vergoed?

  • Een abonnement voor telecommunicatie software 

Wat krijgt u niet vergoed:

  • de telefoon
  • tablet of computer

U heeft een aanvraag met motivatie nodig

In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.

U heeft alleen toestemming nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier

Kiest u voor een leverancier waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan heeft u wél vooraf toestemming nodig.

Moet uw hulpmiddel vervangen of gerepareerd worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.

Waar kunt u terecht?

U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.


Vind een zorgverlener

MeerZeker

incl. basisverzekering
100%

100%

Basisverzekering 100%
MeerZeker geen extra vergoeding
Eigen risicoU betaalt geen eigen risico
Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico.

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

De vergoeding is voor mensen die

  • doof of slechthorend zijn

Wat krijgt u vergoed?

  • Een abonnement voor telecommunicatie software

Wat krijgt u niet vergoed:

  • de telefoon
  • tablet of computer

U heeft een aanvraag met motivatie nodig

In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.

U heeft alleen toestemming nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier

Kiest u voor een leverancier waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan heeft u wél vooraf toestemming nodig.

Moet uw hulpmiddel vervangen of gerepareerd worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.

Waar kunt u terecht?

U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.


Vind een zorgverlener

ZonderZorgen

incl. basisverzekering
100%

100%

Basisverzekering 100%
ZonderZorgen geen extra vergoeding
Eigen risicoU betaalt geen eigen risico
Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan betaalt u wel eigen risico.

Inzicht in mijn zorgverbruik

In Mijn Zorgverbruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Geen DigiD? Vraag het hier aan.

De vergoeding is voor mensen die

  • doof of slechthorend zijn

Wat krijgt u vergoed?

  • Een abonnement voor telecommunicatie software 

Wat krijgt u niet vergoed:

  • de telefoon
  • tablet of computer

U heeft een aanvraag met motivatie nodig

In de aanvraag staat waarom u de software nodig heeft. Vraag dit aan uw KNO arts of Audiologisch centrum. Met de aanvraag met motivatie kunt u direct contact opnemen met een leverancier. De leverancier beoordeelt uw aanvraag.

U heeft alleen toestemming nodig bij een niet-gecontracteerde leverancier

Kiest u voor een leverancier waar wij afspraken mee hebben gemaakt? Dan heeft u vooraf geen toestemming van ons nodig. Kiest u voor een niet-gecontracteerde leverancier? Dan heeft u wél vooraf toestemming nodig.

Moet uw hulpmiddel vervangen of gerepareerd worden?

Neem dan contact op met de leverancier van uw hulpmiddel.

Waar kunt u terecht?

U kunt naar een leverancier van telecommunicatie software. U vindt gecontracteerde zorgverleners in onze Zorgzoeker.


Vind een zorgverlener

Inzicht in Mijn Zorggebruik

In Mijn Zorggebruik ziet u de gegevens van uw polis en een actueel overzicht van de zorgkosten die u hebt gemaakt.

Telefonisch melden

Interpolis Zorglijn

Liever telefonisch contact? Bel ons.

formulier

WhatsApp

Stel uw vraag over uw zorgverzekering. Via WhatsApp delen we geen medische en financiële gegevens.