Een sterretje in je voorruit, een lekkage in je woning of een vakantie die je moet annuleren. Situaties waarbij je schade oploopt zijn natuurlijk heel vervelend voor je. Daarom helpen wij je graag zo goed mogelijk met de afhandeling. Zodat je weer snel verder kunt.
Leg vast wat er precies is gebeurd en maak duidelijke foto’s van de schade. Hoe completer de informatie is die je aanlevert, hoe sneller wij met jouw melding aan de slag kunnen.
Dit kan 24/7 online of via de Interpolis app, wanneer het jou uitkomt. Nadat jouw melding binnenkomt nemen wij contact met je op. Je mag ons natuurlijk ook bellen. Wij helpen je graag.
Als de schade direct opgelost kan worden, regelen wij dat meteen. Bij complexe schades staan er schadespecialisten, herstelbedrijven en experts voor je klaar. Je mag ook zelf de reparatie regelen.
Een groen dak is duurzaam, efficiënt én beschermt bij extreem weer tegen lekkages in je huis.
Is je telefoon kapot of gestolen? Dat vinden we vervelend voor je. We leggen graag uit wat wel en niet verzekerd is.
Door hevige regenbuien kan schade ontstaan in en om je woning. Bekijk direct of je schade verzekerd is.
Vragen wij na je schademelding om foto's of documenten? Of heb je een schadeformulier ingevuld? Voeg deze dan toe aan je schademelding via Mijn Interpolis of de Interpolis App.
Stuur je liever een e-mail? Mail deze dan naar: schadeafhandeling@interpolis.nl. Zet in het onderwerp je schadenummer.
Opsturen mag ook naar:
Interpolis Schadeservices
Antwoordnummer 396
5000 WB Tilburg
Vermeld je schadenummer.
Zie je jouw documenten of foto’s niet terug in je schademelding in Mijn Interpolis?
Voegde je deze toe via Mijn Interpolis? Dan kan het tot een uur duren voor deze zichtbaar worden. Stuurde je aanvullende documenten of foto’s naar ons via mail of per post? Dan ontvangen en verwerken wij deze wel, maar worden ze niet zichtbaar in Mijn Interpolis.